Tillbaka till Vi som misstolkar det mesta ;)s sida
Diskutera Vi som misstolkar det mesta ;) - Sida 132
MeLoveYou: Hahah, min ena bästis gör så ibland men då skrattar jag bara och säger håll käften eller nåt, orka vara sur för det xD
AmazingFeelings: hehe okey, men dt är bara jobbigt när dom misstolkar fööör mkt...efter ett tag blir dt int kul längre =I ... du håller med..jag vet ^^'
MeLoveYou: Hahahah ^^ Fast det är ju inte så konstigt att folk alltid misstolkar vad jag säger, när jag ger dem sånna lägen ^^ Då går det ju knappt inte att misstolka xD
AmazingFeelings: en typisk MissTolkning x}
AmazingFeelings: hahahaha xD
AmazingFeelings: HAHAHAH xD
eatsoup: Hahahahah ^^ Ett roligt minne när det gäller att misstolka saker... Jag var på laserdome med min bästis och familj. Jag och min bästis hade gömt oss bakom någon slags vägg, när min bror och hans kompis plötsligt skjuter oss i ryggen. När jag pratar om det senare var jag såklart tvungen att säga "De kom och tog oss bakifrån"... xD
va med min tjej i stallet i dag, och själv klart så tvinga hon mig att hoppa upp på pållen(livrädd som få) och jag kunde inte få över höger benet, då frågar hon om jag har problem med att få upp den xD
Tintzuh: HAHA !!! grymt !! x]
carlsson: hahah ba för jag har sjukt dålig humor just n u;)
var med en kompis
jag:blev du våt nu?
han:va? nej det kom inget
jag dog fan då vi pratta om en vattenballong jag slängde på han men missa :( XD
NanNaTheVampire: man kan egentligen misstolka allt xD
Tintzuh: hahahah
Dagens misstolk nr 1.
Jag o en polare sitter på donkken. Jag käkar o han kollar på o pratar.
Han: Hur smakar det?
jag: Vitt o kladdigt, lite konstigt.
Han: okej jag vill inte veta mer...
båda garvar ett tag, sen:
jag: o lite rött.
han: Okej nu får du ge dig!
sen gick han iväg.
xD
shadowofafallen: Haha xD
jag och en kompis som kallas lalle spelade fotboll så skulle vi skjuta i ribban
jag: så jävla nära!
Lalle: men jag får ju inte upp min :c
jag: vad sa du lalle? :D får du inte upp den xD
lalle: Fuck You! xD
båda garva som fan sen xD
KUKELIKUKELIKUKELIKUKELIKUKELIKU!
Oj, glömde kåt på slutet x)
Dagens citat. "Du måste stoppa in slangen i gålet för att det ska bli bra."
Kent är bäst på misstolkningar.
Ur "om du var här" (?)
"Om du var här, inuti & utanför"
Ur "som vatten"
"Regn ger mig våta drömmar"
eheeheehehe
LovingBitches: HAHAHAHAHAHAHHAHAHHHAHAHAHAAHHAHAHAHAHaHAHAH! xD
LovingBitches: aha <3
Nilstheman: haha du gillar va vi skriver, vi gillar dig :P<3
LovingBitches: hahahaha
ditte: aaaj! den har seriöst fastnat!! :'(
alle: ska jag försöka dra ut den?
ditte: aooch! jag tror jag klarar dt!
alle: asså dt gör ont ända hit!
ditte: ååh jag tror hålet har blivit mindre!!
alle: hur fan då!!!?
ditte: jag har nt haft dt på ett tag!!
alle: men är hinnan ens spräckt då!?
ditte: jag vet nt! vågar nt trycka ordentligt! de förra va mkt mindre!!
alle: omg! nu trycker jag innåt!!!
ditte: aaah! aaah! jag tror jag blöder lite!!
alle: jag tror dt brukar hända?
ditte hade nt haft örhängen på länge å sätta i 2stora ringar men dt hade nog växt igen<3 hihihi
LovingBitches: hah :D <3
Nilstheman: den du :P
LovingBitches: haha
ditte: dt kmr inget !
denise: behöver du hjälp?
ditte: nej stanna i sängen jag kmr snart!
denise: okej okej men fan va dt tar tid jag hinner tröttna!
ditte: jag försöker men den är helt torr!
denise: jag kan komma å slicka på den?
ditte: stanna i sängen jag kmr snart sa jag!!!
ditte å denise ligger i sängen å ska skriva dikter, dittes penna funkar nt x))
kentofil: hehe snacka om å tiiep härma vår stil på å posta dt -.- men ändå nice liksom
mika: jag får inte in den
jag: tryck hårdare mikaaa!
mika: det gör ooont!
jag: ja.. men det brukar nog göra det första gången..
mika: jo.. men ändå :c
jag: testa typ med glidmedel eller vaselin så kanske de går bättre
mika: jo de skulle kanske funka :D
jag: asbra!
mika: jag fick in den!
jag: brabra :D
mika: det var skönt..
(mika skulle trycka igenom sitt töjningssmycke i örat.) mika ---> reinventing
Nilstheman: haha lr hur XD<3
LovingBitches: Hahah lol
Chad: HAHAHA jag misstolkar allt du gör Hano <3
alle: jag får nt upp den!
frida: försök hårdare!
alle: så nu trycker jag in den!
frida: tryck!!
alle: den har fastnat!!
frida: dra då för e helvete !
alle: hålet är för litet!
frida: jag har gjort dt förr jag är bra på dt!!!
adam anton å ditte låg i tältet. . . alle å frida skulle resa förtältet frida rasat, vi skratta ihjäl oss!!!! XDXD<3
Chad: Hahahahh. den var ju skön ;)
Jag: sug kuk ! :D
Kompis: allvarligt du har sagt de hela kvällen jag tror snart du har en kuk O_o
Ja: Förlåt de bara kommer xD!
Huhu
BBARBIEisAslut: Åååh! Jag vill ha!! Vad heter det? (A) Haha Golden Shower in my<3 xD
Up_Yours: hahaha xD
BBARBIEisAslut: HAHAHAHHAHAHAHA!XDDDD
mamma köpte en tröja me
playstation
|
v
jag bah: mamma ingen vill leka me ett gammalt utslitet playstation o-0
(grannen vet inget hör dt jag säger)
grannen: men dt ofta dom gamla som är bäst!!! :D
fiddy: kiiiiwii!!!!
vi: va är dt för kul me dt?? o.0
städerskorna: dt beror på vad man använder den till :P
ett födelsedagskort som jag fick för ett-2 år sedan : "Till en skön tjej!"
haha xD
ostendommen
HTML_rulez_D00d: HAHAHA XD
Jag: men förfan du kom ju på hela väggen och taket din idiot!! Du gjorde de, du tar bort't
Hon: men vadå den kom ju av sig själv :S
jag: HAHAHA
Vi snackade om hårfärg som hon råkade spruta på väggen och taket xD
HTML_rulez_D00d: HAHAHA!!! jag och min kille låg och myste och hade tvn på. sen så bara sa den så; blabla, smaken sitter i hålen. FY FAN! VI SKRATTADE IHJÄL OSS!!!! xDDDDD
"Smaken sitter i hålen" xD
Typ nån ost reklam
p0pk0rn: HAHA XD