Tillbaka till Vi som misstolkar det mesta ;)s sida
Diskutera Vi som misstolkar det mesta ;) - Sida 121
skulle köra ett fjärde vad med bästisen och jag sa : om jag vinner vet du nog vad jag vill ha xD
han: ska du ha hela paketet eller smak prov ?
jag:wooot? jag tänker inte suga av dig? :S
han:aha oj misstolkade det du sa xD
jag:jag misstolkade nog rejällt vad du sa hahahha xD
HAHAH i skolan igår satt jag och en kompis och pratade om att alla e så jävla små. alltså.... i höjden.
hon: det va som när jag träffa wille första gången! jag ba: "shit vad liten du är!" sa jag till honom......
jag: HAHAHAHAHAHAHA va han liten? *misstolkar allt hon säger den senare kvarten*
För ett tag sedan hade vi en idrottslektion och våran idrottslärare skulle berätta om en uppgift vi skulle göra på praoen. Vi hade skittråkigt, så min kompis viskade till mig att vi skulle misstolka allt han sa.
Läraren: Bidrar arbetsledaren till att stämningen blir bättre på arbetsplatsen?
Vi asgarvade under hela lektionen! XD ^^
Simplefreak: HAHAHAHAHA de va asm ^^HAHAHAHAHAHAHAAH
HAHAHAAAHAHAHAHAH OMG!
idag så va jag med Masso och baddar^N vi va på mitt rum.
masso: ÅH va gott de luktar!!
Jag: JAG VET DE ÄR VANILJ!
masso: Mmmmmmm!
Jag: SPRUTA PÅ MIG!
Masso: OKEJ O.O AHAHAHAHAHAHAH
Jag: AHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAH
Masso: AHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHA
min parfym lukTA vanilj (A) HAHAHAH
när jag och en kompis stod ute och rökte förut så gick det förbi en kille .
kompis ; vilka stora kulor du har! :o
både jag och killen började as garva, hon menade alltså han ögonbrynspiercings kulor! :p
Rättelse -_-'
Svenska lektion:
Skrivet på tavlan:
Känslor: Identitetskris, upphetsning
Sagt:
Och utlösningen....
Klass: *asgarv*
Svenska lektion:
Skrivet på tavlan:
Känslor: Identitetskris, upphetsning
Sagt:
Och det som utlöser....
Klass: *asgarv*
min brorsa äter inte så mkt sås... well that is good I think ._.
sannastyyle: Är der grädde då eller? ^^
sannastyyle: ^^
Två av mina kompisar sitter och pratar så börjar en dricka mjölk så sa den andra ett skämt då börja den andra dregla mjölk XD så sa han där kom det något vit och kletigt. Det misstolka jag ^^
REALMELiNDA: Yezz ;D ett samurajsvärd jag köpt av min brorsa^
Sthlmstrumpa: Hahahahah men gud!! XD
shitthesamee2000: Hahahaha xD EPIC! xD
Sthlmstrumpa: Hahahahaa xD xD
Har du ett svärd?! :O
Jag: You like my sword...?
Bonnie: I lick your sword...
Kanske bara vi som misstolkar, men det var kul ;D Bonnie kan inte sluta pyssla med mitt svärd (ett riktigt ;D)
Bonnie: Jag har dålig hålvana...
Jag: Om du glider längs sidan är det lättare att komma in..
Bonnie Men det är fusk, man ska bara köra in den direkt!
Bonnie har svårt att stoppa in svärdet i slidan........ Asså..... "Fodralet" XD
´satte på mina lösnaglar igår´
Jag: Omg, den går inte in
Kaka: Men för helvete skynda dig och kom
Jag: de går inte , och nu glömde jag sätta på den också -.-
Kaka: Nu får du fan ge dig sätt på den och kom nu ...
De är så här efterråt jag garvar åt de kaka inte fattade xD!!! vi skulle köra moppe och fick inte in nycklen i låset xD
Acode: LOL<3
MiStEOr: HAHAAHAHAHAA
Jag och Thekraken i sthlm: DEN VILL INTE IN!!!
Ajumi och Hideo: va?
Jag: Hur långt har den kommit in?
Ajumi: halvvägs.
Jag: Haha, och det gör inte ens ont än! *trycker hårdare*
Jag och thekraken: FITTA VAD ONT DET GÖR! Är den i snart!? Jag borde ha använt glidmedlen...
Ajumi och Hideo: Nu är den :)
Vi stod utanför punkt shop och trök igenom våra töjningar :(
K: Ida ser aptitretande ut..
Vi: HAHAHAHAAHA
K: Va?
Vi: HAHAHAHA
Vi: Aptitretande?
K: Ojjjj!!!! XD
*ASG*....... XD
Märks att jag inte sov något inatt va?!.. Super flumm!! D:
nerfkitten: haha ja oja men de gör vi ju helatiden x)
LipglossBitch: äh, man måste bjuda på sig själv ibland xD
nerfkitten: haha men fatta hur pinsamt de va ändå när typ 200 personer stannat upp och kollar på oss x)
LipglossBitch: hahaha epic!
jag och min kompis i koridåren i skolan x)
Kompis: AAAAAAAAH VAFAN DEN VILL INTE IN!!!!!
jag: Eeh vadå?? vad äre som inte vill in?? och varsnånstans?? x)
Kompis: Men de ser du väl!! den vill inte in för den är för stor och för tjock!!!
*alla i koridåren stannar upp och kollar på oss*
Kompis: vadå?? har ni aldrig sett en tjej försöka få in nånting som e för stort in i sin käraste ägodel??
Jag och alla andra: *AAAAAAAAAAAASGARV*!!!!
haha hon försökte få in sin bok in i skåpet men den va för stor xDD
EM0JACK: YEEY 8D
älskar du min choklad? :3
mamma: jag orkar inte resa mig. kan du sätta på tv'n?
jag: 0.o
Hellofucktard: haha jaa XD (Y)
Hellofucktard: hahaha nej tror inte det, Men det va kul"igt" XD
Saeculorum: jajaja
Justdoit: Menar du inte rekord?
Reckord i hålet ´´asgarv´´
SeaBiscuit: haha XD
mjaumjau: fan va vi äger x)
jag: chris kan fan komma men inte han
kompis: han kommer snart
jag: ne! han kommer aldrig jag e så trött på att leka denna leken
vi: '''asgarv''' XD
vi snackade om 2 kompisar som skulle logga in på msn xD
"hoppa på, nu ska vi ha roligt ;)"
min lillebror för några minuter sen xD
Sys: Mamma! tvärkom!
Mam: Snart så!
Pap: Mamma kan int tvärkomma... -_-'
Syrra vill något men mamma målar i hallen (A)
paramore: nice men det e du nog inte ensam om ;)
min låtsas morsa skulle dra och min bror skulle med så hon säger ju då ''släck ljuset och kom nu'' D:
Kom o tänka på en sak det hända för ett tag sen.
Jag o en kompis pratar i tele
Jag: det är ett hål.
Han:Va? vart är det ett hål?
Jag ba:Jag har ett hål?
Han ba. Va ? det vet jag redan o det hålet kan du stoppa in sker i,
Jag ba: Jag vet att jag kan ta på mig mina byxor för jag måste ju ha hål i dom.
sen kom vi på vad vi sakt o ba asg XD
Santitos: Love it! :D
Jag hade räfsat löv i trädgården, så skulle min mamma prata med mig om det.
Mor: Ja, hur mycket ville du ha för rövräfsandet?
Jag: HAHAHAHHAHA xD
jag och min klass... e helt fucked up me att misstolka... tom lärarna börjar fatta våra misstolkningar nu...
jaa som suga sugrör.. O.O
SkumSak: hhaahahaha
jaaaaadu
;) ;) ;) ;) ;)
HelloKittyCoore: ..Ja, vem vill inte suga av sin syrra liksom? ;P
SkumSak: HAHAHAHA