Tillbaka till Vi som misstolkar det mesta ;)s sida

Diskutera Vi som misstolkar det mesta ;) - Sida 121

Bli medlem för att diskutera
EmmaTheadora Tjej, 31 år

skulle köra ett fjärde vad med bästisen och jag sa : om jag vinner vet du nog vad jag vill ha xD
han: ska du ha hela paketet eller smak prov ?
jag:wooot? jag tänker inte suga av dig? :S
han:aha oj misstolkade det du sa xD
jag:jag misstolkade nog rejällt vad du sa hahahha xD

ssulfur Tjej, 31 år

HAHAH i skolan igår satt jag och en kompis och pratade om att alla e så jävla små. alltså.... i höjden.

hon: det va som när jag träffa wille första gången! jag ba: "shit vad liten du är!" sa jag till honom......
jag: HAHAHAHAHAHAHA va han liten? *misstolkar allt hon säger den senare kvarten*

ChrissePisse Tjej, 31 år

För ett tag sedan hade vi en idrottslektion och våran idrottslärare skulle berätta om en uppgift vi skulle göra på praoen. Vi hade skittråkigt, så min kompis viskade till mig att vi skulle misstolka allt han sa.
Läraren: Bidrar arbetsledaren till att stämningen blir bättre på arbetsplatsen?
Vi asgarvade under hela lektionen! XD ^^

Masso Tjej, 31 år

Simplefreak: HAHAHAHAHA de va asm ^^HAHAHAHAHAHAHAAH

Simplefreak Tjej, 31 år

HAHAHAAAHAHAHAHAH OMG!

idag så va jag med Masso och baddar^N vi va på mitt rum.

masso: ÅH va gott de luktar!!
Jag: JAG VET DE ÄR VANILJ!
masso: Mmmmmmm!
Jag: SPRUTA PÅ MIG!
Masso: OKEJ O.O AHAHAHAHAHAHAH
Jag: AHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAH
Masso: AHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHA

min parfym lukTA vanilj (A) HAHAHAH

r4iinb0wc0r33 Tjej, 29 år

när jag och en kompis stod ute och rökte förut så gick det förbi en kille .
kompis ; vilka stora kulor du har! :o

både jag och killen började as garva, hon menade alltså han ögonbrynspiercings kulor! :p

xYaoix Tjej, 32 år

Rättelse -_-'

Svenska lektion:
Skrivet på tavlan:
Känslor: Identitetskris, upphetsning
Sagt:
Och utlösningen....
Klass: *asgarv*

xYaoix Tjej, 32 år

Svenska lektion:
Skrivet på tavlan:
Känslor: Identitetskris, upphetsning
Sagt:
Och det som utlöser....
Klass: *asgarv*

ibukita Kille, 31 år

min brorsa äter inte så mkt sås... well that is good I think ._.

Scarything Kille, 30 år

sannastyyle: Är der grädde då eller? ^^

Scarything Kille, 30 år

sannastyyle: ^^

Scarything Kille, 30 år

Två av mina kompisar sitter och pratar så börjar en dricka mjölk så sa den andra ett skämt då börja den andra dregla mjölk XD så sa han där kom det något vit och kletigt. Det misstolka jag ^^

vitbalans Tjej, 29 år

REALMELiNDA: Yezz ;D ett samurajsvärd jag köpt av min brorsa^

Epiic Tjej, 30 år

Sthlmstrumpa: Hahahahah men gud!! XD

REALMELiNDA Tjej, 30 år

shitthesamee2000: Hahahaha xD EPIC! xD

Sthlmstrumpa: Hahahahaa xD xD
Har du ett svärd?! :O

vitbalans Tjej, 29 år

Jag: You like my sword...?
Bonnie: I lick your sword...

Kanske bara vi som misstolkar, men det var kul ;D Bonnie kan inte sluta pyssla med mitt svärd (ett riktigt ;D)

Bonnie: Jag har dålig hålvana...
Jag: Om du glider längs sidan är det lättare att komma in..
Bonnie Men det är fusk, man ska bara köra in den direkt!

Bonnie har svårt att stoppa in svärdet i slidan........ Asså..... "Fodralet" XD

Skumkrusidull Tjej, 27 år

´satte på mina lösnaglar igår´

shitthesamee2000 Tjej, 31 år

Jag: Omg, den går inte in
Kaka: Men för helvete skynda dig och kom
Jag: de går inte , och nu glömde jag sätta på den också -.-
Kaka: Nu får du fan ge dig sätt på den och kom nu ...

De är så här efterråt jag garvar åt de kaka inte fattade xD!!! vi skulle köra moppe och fick inte in nycklen i låset xD

MiStEOr Tjej, 31 år

Acode: LOL<3

xXoLiViAXx Tjej, 30 år

MiStEOr: HAHAAHAHAHAA

MiStEOr Tjej, 31 år

Jag och Thekraken i sthlm: DEN VILL INTE IN!!!
Ajumi och Hideo: va?
Jag: Hur långt har den kommit in?
Ajumi: halvvägs.
Jag: Haha, och det gör inte ens ont än! *trycker hårdare*
Jag och thekraken: FITTA VAD ONT DET GÖR! Är den i snart!? Jag borde ha använt glidmedlen...
Ajumi och Hideo: Nu är den :)

Vi stod utanför punkt shop och trök igenom våra töjningar :(

Epiic Tjej, 30 år

K: Ida ser aptitretande ut..
Vi: HAHAHAHAAHA
K: Va?
Vi: HAHAHAHA
Vi: Aptitretande?
K: Ojjjj!!!! XD

*ASG*....... XD
Märks att jag inte sov något inatt va?!.. Super flumm!! D:

littlemjao Tjej, 30 år

nerfkitten: haha ja oja men de gör vi ju helatiden x)

awesomecake Tjej, 36 år

LipglossBitch: äh, man måste bjuda på sig själv ibland xD

littlemjao Tjej, 30 år

nerfkitten: haha men fatta hur pinsamt de va ändå när typ 200 personer stannat upp och kollar på oss x)

awesomecake Tjej, 36 år

LipglossBitch: hahaha epic!

littlemjao Tjej, 30 år

jag och min kompis i koridåren i skolan x)

Kompis: AAAAAAAAH VAFAN DEN VILL INTE IN!!!!!
jag: Eeh vadå?? vad äre som inte vill in?? och varsnånstans?? x)
Kompis: Men de ser du väl!! den vill inte in för den är för stor och för tjock!!!
*alla i koridåren stannar upp och kollar på oss*
Kompis: vadå?? har ni aldrig sett en tjej försöka få in nånting som e för stort in i sin käraste ägodel??
Jag och alla andra: *AAAAAAAAAAAASGARV*!!!!

haha hon försökte få in sin bok in i skåpet men den va för stor xDD

xXoLiViAXx Tjej, 30 år

EM0JACK: YEEY 8D

xXoLiViAXx Tjej, 30 år

älskar du min choklad? :3

Tiger95 Kille, 30 år

mamma: jag orkar inte resa mig. kan du sätta på tv'n?
jag: 0.o

BAC0N Kille, 29 år

Hellofucktard: haha jaa XD (Y)

BAC0N Kille, 29 år

Hellofucktard: hahaha nej tror inte det, Men det va kul"igt" XD

Skumkrusidull Tjej, 27 år

Saeculorum: jajaja

Saeculorum Tjej, 29 år

Justdoit: Menar du inte rekord?

Skumkrusidull Tjej, 27 år

Reckord i hålet ´´asgarv´´

xXyoshiiXx Tjej, 30 år

SeaBiscuit: haha XD

LooneyTun3s Tjej, 30 år

mjaumjau: fan va vi äger x)

xXyoshiiXx Tjej, 30 år

jag: chris kan fan komma men inte han
kompis: han kommer snart
jag: ne! han kommer aldrig jag e så trött på att leka denna leken

vi: '''asgarv''' XD

vi snackade om 2 kompisar som skulle logga in på msn xD

purpleheart Tjej, 31 år

"hoppa på, nu ska vi ha roligt ;)"
min lillebror för några minuter sen xD

Mirdoll Tjej, 30 år

Sys: Mamma! tvärkom!
Mam: Snart så!
Pap: Mamma kan int tvärkomma... -_-'

Syrra vill något men mamma målar i hallen (A)

ibukita Kille, 31 år

paramore: nice men det e du nog inte ensam om ;)

ibukita Kille, 31 år

min låtsas morsa skulle dra och min bror skulle med så hon säger ju då ''släck ljuset och kom nu'' D:

Nannize Tjej, 30 år

Kom o tänka på en sak det hända för ett tag sen.
Jag o en kompis pratar i tele
Jag: det är ett hål.
Han:Va? vart är det ett hål?
Jag ba:Jag har ett hål?
Han ba. Va ? det vet jag redan o det hålet kan du stoppa in sker i,
Jag ba: Jag vet att jag kan ta på mig mina byxor för jag måste ju ha hål i dom.
sen kom vi på vad vi sakt o ba asg XD

Folke Kille, 31 år

Santitos: Love it! :D

Santitos Tjej, 32 år

Jag hade räfsat löv i trädgården, så skulle min mamma prata med mig om det.

Mor: Ja, hur mycket ville du ha för rövräfsandet?
Jag: HAHAHAHHAHA xD

Opheliac Tjej, 29 år

jag och min klass... e helt fucked up me att misstolka... tom lärarna börjar fatta våra misstolkningar nu...

zackdefqon Tjej, 31 år

jaa som suga sugrör.. O.O

Dinosauriebajs Kille, 28 år

SkumSak: hhaahahaha
jaaaaadu
;) ;) ;) ;) ;)

SkumSak Tjej, 29 år

HelloKittyCoore: ..Ja, vem vill inte suga av sin syrra liksom? ;P

LunaeLycoris 35 år

SkumSak: HAHAHAHA