Tillbaka till Cornelis Vreeswijks sida
Diskutera Cornelis Vreeswijk
Här ser du alla 15 inlägg postade på Cornelis Vreeswijks sida.
Logga in för att skriva
vem är somliga och varför går han med trasiga skor?
Grimash om morgonen <3
Mördar-Anders<3
Han avskydde och skämdes över hönan agda och Brevet från kolonien.
Lasse liten han, han tror på tomten han, men tomten är ju alltid full och glad och tar sitt jule bad
Lasse liten han, han tror på tomten en han, men tomten vill inte vara något röd så nu är faktist tomten död.
Somliga går i trasiga skor<3
Balladen om Fredrik Åkare och Cecilia Lindh är en av de bästa, indeed! Somliga går med trasiga skor är också en favorit <3
l-skar mannen! RIP
Bästa låten måste la vara Balladen om fredrik åkare o cecilia lind? : $ <3
självklart Brevet från kolonien ! En riktig klassiker:*
<3
Märk hur vår skugga<3333
Hönan agda,brev från kolonien,somliga går med trasiga skor osv.osv.osv.<333
Hönan*
Hönana Agda <3
<3
<3