Thias blogg
Kille, 36 år. Bor i Norrköping, Östergötlands län. Är offline

Senaste inläggen
Stentrappjävel!24 september 2015 kl. 18:42
Fan vad folk går bananas över pride
31 juli 2015 kl. 09:08
Folk ibland :P
12 juli 2015 kl. 18:22
Snälla människor!
11 juni 2015 kl. 18:36
manspreading
7 juni 2015 kl. 16:12
Wääääh
25 maj 2015 kl. 23:58
När man blir underkänd
27 april 2015 kl. 19:57
Hero of the storm trolls
16 april 2015 kl. 21:32
bra låt! =)
31 mars 2015 kl. 13:39
World of Warships
22 mars 2015 kl. 21:06
Visa alla
Fakta
Riktigt namn: Mathias Civilstatus: GiftLäggning: Straight
Intresse: Nörda
Bor: Med någon
Politik: Blå
Dricker: Vatten
Musikstil: Allt
Klädstil: Blandat
Medlem sedan: 2009-05-04
Event
Thias har inte lagt till några event än.
Bredbandsbolaget måste vara dumma i huvudet!
03/21/2013 03:18:38PM Agent (): Du råkar inte ha någon bekant med möjlighet att titta förbi med en laptop eller så? Detta för att utesluta alla möjligheter, då våra systemtekniker kikat på tidigare insända TP-test och kommit fram till att testerna är godkända
03/21/2013 03:20:34PM Mathias Ahlfors: "Tyvärr inte just nu, dom flesta jobbar fortfarande osv, så...blir lite svårt att få tag på, jo jag vet, dom brukar vara det sen efter några veckor elelr månader så går hastigheten ner igen av någon outgrundlig anledningen..."
03/21/2013 03:21:24PM Agent (): Jag förstår att det kan bli otroligt frustrerande. Men i det här fallet är det ytterst relevant att prova med en annan dator när ni har möjlighet
03/21/2013 03:23:09PM Mathias Ahlfors: "Jag kan inte för att jag inte har någon. och ingen tillgänglig och ingen vill konka hit sin stationära dator för att göra det."
03/21/2013 03:24:04PM Agent (): Då har vi hamnat i ett läge där felsökning ej kan fortsätta, då tests med annan dator behövs för att kunna gå vidare med detta
03/21/2013 03:25:10PM Mathias Ahlfors: "så jag ska sitta och betala för en hastighet som jag inte får menar du?.
Låter inte så kundvänligt som ni säger på era reklamer."
03/21/2013 03:26:44PM Agent (): Vi kan som sagt inte fortsätta felsöka tjänsten förrän alla möjliga störande faktorer uteslutits. Så att prova med en annan dator är nödvändigt
03/21/2013 03:29:46PM Mathias Ahlfors: "Det gjorde jag förut i felsökning och det visade sig att inget var fel där heller, så det är inget fel här hos mig, det är hos er felet ligger, sen brukar kunde oftast alltid ha rätt om jag inte minns rätt"
03/21/2013 03:33:00PM Agent (): Jag anser att vi inte kommer längre med detta. Test med annan dator, gärna utförda TP-test är nödvändigt. För att åtgärda problemet behövs fullständig felsökning utföras av båda parter, kund samt leverantör, innan vi kan göra ytterligare. Med detta ber ja
g dig ännu en gång att prova med en annan dator och återkomma om hastigheten även är dålig där och önskar dig en fortsatt trevlig dag.
03/21/2013 03:33:08PM Sessionen avslutad
Allt slutade med att inget löstes
Han la på och fick inte svara