Civilstatus:
Upptagen
Läggning:
Straight
Intresse:
Kreativitet
Bor:
Med någon
Politik:
Mitten
Dricker:
Te
Musikstil:
Alternative Rock
Klädstil:
Blandat
Medlem sedan:
2009-02-08
Haha jag bor ute på landet c: har en as bra dator som jag rätt nyligen köpt just för streaming. har 8 / 1 mbit. kan inte ens göra ett acc på PS4:an så det e värdelöst.. xD ska dra till telia o fråga om mobilt bredband . min sista lösning. e ju fkn ingen som vill bo med mig så får fixa allt själv som alltid :C
Varje dag 24/7 går jag runt o funderar hur jag ska göra för o få bra nät.. Men hittar ingen lösning.. velat detta 2år typ . sen jag först hörde talas om streaming iaf.. ja verkligen :c vill streama så galet mkt ,_,
Vi skulle egentligen göra ett spel hela gruppen tillsammans men hälften av dem gjorde inte ett skit... Jag gjorde dessutom själva designen (hur allt ska funka och varför) och fick göra om det flera gånger bara för att vår "programmerare" inte kunde göra så "avancerade" saker.... Så jag var jättearg där ett tag c:
Det som jag skrev nu är vad som behöver göras för A iofs. Ska man ha E behöver bara en sak i hela lägenheten vara gjord i Maya :p