Zacs gästbok

 Premium

Kille, 36 år. Bor i Skene, Västra Götalands län. Är offline och var senast aktiv: 24 maj kl. 00:18

Zac

Fakta

Civilstatus: Upptagen
Läggning: Straight
Intresse: Kreativitet
Bor: Med någon
Politik: Mitten
Dricker: Te
Musikstil: Alternative Rock
Klädstil: Blandat
Medlem sedan: 2009-02-08

Gästbok - Sida 7

Logga in för att skriva.

Donniz Tjej, 31 år

what lyx!! vi payar 500kr/mån för 24g, o ah.. 8 / 1 är det jag får xD o yes har kabel till modemet eller så :3

Donniz Tjej, 31 år

ja men får väl isf ta det lilla jag får.. bättre än inget i guess D: nej jagvet..
jo men vad ska man göra lix D:

Donniz Tjej, 31 år

Haha jag bor ute på landet c: har en as bra dator som jag rätt nyligen köpt just för streaming. har 8 / 1 mbit. kan inte ens göra ett acc på PS4:an så det e värdelöst.. xD ska dra till telia o fråga om mobilt bredband . min sista lösning. e ju fkn ingen som vill bo med mig så får fixa allt själv som alltid :C

Donniz Tjej, 31 år

Varje dag 24/7 går jag runt o funderar hur jag ska göra för o få bra nät.. Men hittar ingen lösning.. velat detta 2år typ . sen jag först hörde talas om streaming iaf.. ja verkligen :c vill streama så galet mkt ,_,

Donniz Tjej, 31 år

det e för jag inte kan streama än. har inget internet ,_,

LOLASAUR Tjej, 30 år

Tyty!

Angående ett inlägg
LOLASAUR Tjej, 30 år

Yaas

Angående ett inlägg
LOLASAUR Tjej, 30 år

Spindlar är fiiiina!

Angående ett inlägg
belua 32 år

cucircacucircacucircacucircacucircacucircacucircacucircacucircacucircacucircacucircacucircacucircacucircacucircacucircacucircacucircacucircacucircacucircacucircacucircacucircacucircacucircacucircacucircacucircacucircacucircacucircacucircacucircacuci
rcacucircacucircacucircacucircacucircacucircacucircacucircacucircacucircacucircacucircacucircacucircacucircacucircacucircacucircacucircacucircacucircacucircacucircacucircacucircacucircacucircacucircacucircacucircacucircacucircacucircacucircacucircacu
circacucircacucircacucircacucircacucircacucircacucircacucircacucircacucircacucircacucircacucircacucircacucircacucircacucircacucircacucircacucircacucircacucircacucircacucircacucircacucircacucircacucircacucircacucircacucircacucircacucircacucircacucirca
cucircacucircacucircacucircacucircacucircacucircacucircacucircacucircacucircacucircacucircacucircacucircacucircacucircacucircacucircacucirca

shaggyy Tjej, 29 år

heter aawes0m3

shaggyy Tjej, 29 år

Hate lajf

shaggyy Tjej, 29 år

inte skajp iallafall :(

shaggyy Tjej, 29 år

Använder inte skype :/

Angående ett inlägg
LOLASAUR Tjej, 30 år

Har till torsdag eftermiddag på mig så jag kan lika gärna fixa det i skolan sen. Hade bara känts bra att få min fula eldstad helt klar.

Angående ett inlägg
LOLASAUR Tjej, 30 år

Hade god lust till det.

Angående ett inlägg
Pessimiste Tjej, 33 år

ja, det måste vara extremt kul att vara så salty att man måste snacka skit i en sluten grupp :-)

Pessimiste Tjej, 33 år

det var faktiskt min exakta tanke

Angående ett inlägg
SMARRE Tjej, 32 år

Tycker de låter väldigt...fejk.

SMARRE Tjej, 32 år

Fattar inte om du har riktig sleeve ??

LOLASAUR Tjej, 30 år

Vi skulle egentligen göra ett spel hela gruppen tillsammans men hälften av dem gjorde inte ett skit... Jag gjorde dessutom själva designen (hur allt ska funka och varför) och fick göra om det flera gånger bara för att vår "programmerare" inte kunde göra så "avancerade" saker.... Så jag var jättearg där ett tag c:
Det som jag skrev nu är vad som behöver göras för A iofs. Ska man ha E behöver bara en sak i hela lägenheten vara gjord i Maya :p

Angående ett inlägg