Riktigt namn:
Pontus Civilstatus:
Inte valt
Läggning:
Straight
Intresse:
Respektive
Bor:
Inte valt
Politik:
Politik?
Dricker:
Glögg
Musikstil:
Metalcore
Klädstil:
Band-kläder
Medlem sedan:
2011-11-10
Min drar inte så fruktansvärt mycket :D
Dock behöver den lite kärlek å lite nya delar, all plast i fronten är typ skrot som jag har klistrat ihop med polyester efter en omkullkörning i typ 80, å sedan lånade jag ut den till en kompis å han körde i diket i typ 80-90 med den så. Men 3500 va den lätt värd :D
Nja har inte kört hoj på 2 år på väg kanske :o
Övningskörde med farsan å sedan har det inte blivit något mer xD
Har en Honda Bol'dor 900cc som är lite trimmad, en Yamaha xs400 usa import som är ovanlig, och en Suzuki 125cc gamma ;D