Riktigt namn:
Anton Civilstatus:
Öken
Läggning:
Osäker
Intresse:
Spel
Bor:
Med någon
Politik:
Anarkist
Dricker:
Te
Musikstil:
Allt
Klädstil:
Nudist
Medlem sedan:
2013-07-22
Med gymmet och handlandet?
Bra :)
Jobbet går jag till på måndag, och det är hitintills nervöst inför det, men morsan kom över och hjälpte mig :)
Vad har du gjort idag? <33
Coolt :)
Men jag har faktiskt märkt en sak, att sen jag sluta gymnasiet så har jag blivit bättre på engelska :3 känns coolt :)
Men jag är fortfarande dålig på det xD
Aja ska logga ut och försöka sova. Ha det bra så hörs vi, hoppas jag :) kram!!