Bubbahs gästbok



Tjej, 32 år. Bor i Piteå, Norrbottens län. Är offline

Bubbah

Fakta

Civilstatus: Singel
Läggning: Osäker
Intresse: Äta
Bor: Kartong
Politik: Inte valt
Dricker: Te
Musikstil: Allt
Klädstil: Inte valt
Medlem sedan: 2011-05-05

Gästbok - Sida 6

Logga in för att skriva.

Antoff Kille, 32 år

Tekken/Street Fighter är superior bland fighting yes (och ultimate ninja storm 2)

Men overall, no. finns så mkt awesome spel i många olika sätt ju o:

Antoff Kille, 32 år

trean är klart diamanten i serien (y)

Antoff Kille, 32 år

Bäst att du inte inkluderar Soul Caliber 4, piece of shit det blev .___.

P1K4CHU Kille, 31 år

Hahahahaha, Yeah... it's me. xDD <3

Fool Tjej, 31 år

ALLTID ;) <3
MEN DUUUUUUUUUUUUUUUU HAR DU SKYPE!?!?!?!?!?!?!?!? 8D <333

Fool Tjej, 31 år

Men det är ju awesome :D ska du uppcon? ;) <3

Fool Tjej, 31 år

HAHAH thank you dear *smirk* >:) <3
^w^ u don't have to be scared dear ^,....,^ I won't bite u <3

Angående en bild
Genji Kille, 34 år

jo de e bara bra här med:)

MrObscene Kille, 29 år

Har nu betalat biljetten, ser dig på vandrarhemmetuppsala på torsdagen!
:D

MrObscene Kille, 29 år

Ska bara få svar om min biljett.^^

MrObscene Kille, 29 år

Måste som sagt vara säker, vill inte komma till Uppsala och upptäcka att jag inte har någonstans att bo. ._____.

MrObscene Kille, 29 år

*puh*
Jag måste vara säker. >_____>
Så du behöver inte bli arg... :'C

MrObscene Kille, 29 år

... Buuuubbaaaaaah... Är det verkligen säkert att det är plats i erat rum? >.>
Det ser nämnligen inte ut så på UppCons hemsida, men jag kan ha fel. >.>'

Exterion Kille, 34 år

Hejhejhej :D

Genji Kille, 34 år

hahahaXD sure^^ alltid kul att lära känna människor:) läget då?:)

MrObscene Kille, 29 år

Yes!
DÃ¥ har jag allt!

MrObscene Kille, 29 år

Är det verkligen sant? O,O

MrObscene Kille, 29 år

Fabulous!
SÃ¥... Hur bokar jag? (A)

MrObscene Kille, 29 år

Och ingen annan har bokat i det rummet?

MrObscene Kille, 29 år

Och det är 100% klart att det inte är fullt?