Tjej, 29 år. Bor i Stockholms län. Är offline
Alla som är under 20 har rätt till 800kr per år i glasögonbidrah
haha detta jag menar?? förstår verkligen inte varför det är sån skillnad :(
Nej, har redan bokat om hembiljetten en gång och har inte råd med en biljett till samt att jag har skola imorgon :/
<3 <3 <3 okej så jag får tagga ner på räddningsaktionen helt enkelt
Idk, kände att jag inte ville ha dem längre... och vill jag så kan jag ju peta i några mindre och töja därifrån lixx
det kommer väl mer?? eller va?
Lutar mot samsung
Kram <3
Jao i onsdags, han jag haft crush på I två år på bdsm och polytäffarna
??