wheredoisleeps gästbok



Tjej, 34 år. Bor i Hammarö, Värmlands län. Är offline

wheredoisleep

Fakta

Civilstatus: Singel
Läggning: Bisexuell
Intresse: Musik
Bor: Kartong
Politik: Pirat
Dricker: Alkohol
Musikstil: Indie-rock
Klädstil: Indie
Medlem sedan: 2009-07-31

Gästbok - Sida 5

Logga in för att skriva.

thaII Kille, 35 år

aaw, det tycker jag med! du var verkligen mig en riktig sötnos <3
Själv är jag ett riktigt öl fan, det är mysig att dricka tycker jag!
aaw, kan skicka mit nummer i PM om du vill? ring när du vill isf! <333

thaII Kille, 35 år

Jag hadde nog sagt till att du skulle vara världens lyckligaste sötnos <33

Ja de är verkligen det! Tänkte precis på att jag är en sån som sldrig dricker sprit och bara öl men nu när jag tänker efter så är jag inte det ^^
Haha! aaw, Jo det är ju det! Du kan ta och ringa mig tycker jag :$ om du vågar eller orkar :P

JagheterOskar Kille, 35 år

Varför är det konstigt?

thaII Kille, 35 år

Ja det vore massor med mysigt tycker jag! Tror med att jag hadde vart världens lyckligaste om jag hadde fått bo med dig med (a) <333
Ååh den är så god! har smakat den förr ett par gånger!
Haha, aaw bli inte för full bara! Äh sitter hemma och dricker öl i mellan åt med! Det är bra ibland! <33

thaII Kille, 35 år

Ja jag undrar det med! Flyttar dit för din skull typ (a)
Söt, sexig och vacker som jag vet inte vad! <3333
Jo jag vet det är så!
Sambacu flaska? vad är det? (a) <33

thaII Kille, 35 år

aaw, du är så söt mot mig när du säger så! <3 Jag önskar med det så att jag kunde få kyssa dina läppar och smeka din kropp <3

Naw, Tycker att det är så jobbigt när sånt krånglar och man kommer till massa inställningar och sånt! msn är verkligen en av höjdarna på det! :( <33

thaII Kille, 35 år

Jag gillar att få prata med dig i mängder! Gillar att en sån söt tjej som du gillar att få prata med mig med. (a)
aaw tack! det gillar jag att höra det med <33
Ajdå, kan ju försöka logga in iallaf? (a)
Kommer adda dig med det samma nu gumman <33

thaII Kille, 35 år

Men jag gillar när du är gullig mot mig! :$ Men det är klart jag gör gumman! Tar du det på allvar då? (a)
Jag hoppas verkligen det och får man msn så blir jag glad? <33 :*

thaII Kille, 35 år

aaw <3 det där var sjukt gulligt sagt! du slår nog ut alla tjejer jag snackat med också med både sitt vackra, sexiga och söta utsende och ditt sätt att skriva till mig <3 :$

thaII Kille, 35 år

Du är för söt! :o och jo det säger jag visst för att jag tycker så :$ Inte 100000 och Inte som du stöter på migsötnos, blir ju galen när du säger sånna saker till mig <33

thaII Kille, 35 år

haha aaw, tack! <3
Du är vacker, söt, fin och vänskaplig och jag skulle lätt kunna bli kär i dig med :$ Du är sjukt good stuff du med!

thaII Kille, 35 år

Jag pratar om snygg och du är waaay waaay out of my language! Det låter nice! =D

thaII Kille, 35 år

aaw! Då hadde jag vart jävligt glad kan jag säga, för du är sjukt snygg! :$ Vad jobbar du med? :D

thaII Kille, 35 år

Ja det gör jag! Kom till lidköping på onsdag (A)

thaII Kille, 35 år

Kom hit nu så får du det! (a) kan komma till dig, vilket som! ^^

thaII Kille, 35 år

Grrr måste jag få säga på dig!

Angående en bild
thaII Kille, 35 år

aaw tack <3

Angående en bild
hezten_97 Kille, 35 år

haha x)

Angående en bild
hezten_97 Kille, 35 år

nejmen tack ^_^

Angående en bild
klaslars Kille, 33 år

addad =)
så skriv till mig =)
Marcus | there is heter jag