Carols gästbok

 Premium

Tjej, 29 år. Bor i Stockholms län. Är offline

Gästbok - Sida 45

Logga in för att skriva.

Jimin Tjej, 33 år

soc är inte involverade direkt. de var med när beslutet togs, men det är inget juridiskt beslut - att jag inte har vårdnat (så på pappret så har vi fortfarande delad). Men jag är ju för sjuk för att ta hand om honom en längre tid.

Jimin Tjej, 33 år

det hoppas jag med. hoppas det kan bli en återkommande grej, liksom. att han kan komma hit och vi kan äta mat eller titta film eller något. bara några timmar, så att vi får hänga lite själva.

Jimin Tjej, 33 år

jag var där idag och lekte och skrattade och kramades och grät lite som vanligt (för att det ÄR hemskt att vi ses så sällan). det var fint.

Jimin Tjej, 33 år

gulledu
jag har kommit på att jag har hallon och soda stream, så jag tänker att jag typ kan göra kolsyrat hallonvatten? tror du de är enough? vet att ingenting är enough, för han förtjänar så mycket mer än allt i världen, men duvet. för en filmkväll.

Jimin Tjej, 33 år

<3<3<3
gu va fin du är
men nej, jag har bara min lägenhetskamrat och hon går också på soc

Angående ett inlägg
Valentine Tjej, 30 år

Exakt. Hon är så jävla annorlunda idag och borde verkligen få en ny chans att visa sitt rätta jag.

Valentine Tjej, 30 år

JAG MENAR DET????

Angående ett inlägg
Daddyissues Tjej, 30 år

Precis min tanke lix

Angående ett inlägg
Valentine Tjej, 30 år

<3

Angående ett inlägg
Daddyissues Tjej, 30 år

Nästa inlägg!

Angående ett inlägg
Tammie Tjej, 30 år

Kram

Angående ett inlägg
Silver Tjej, 32 år

Haha han bryr sig inte, han är lika eländig. Han pratar visserligen inte en massa skit men han bryr sig inte om den här gården öht hahahaha :C Denna gård är lite som ett kollektiv, damen i fråga är inte någon riktig vaktmästare utan har åtagit sig det för att hon får kraftigt reducerad hyra och det hon gör är typ att pyssla på gården och fixa med pelletspannan (som inte funkar som den ska men Janne vägrar köpa ny) vi har en massa råttor i kåken också, och avloppen är helt skeva, och elskåpen sitter ute på logväggen i rostiga kåpor som knappt går att öppna. Dvs denna kåk är ett skyffe :'( Just därför tycker jag att om jag betalar 4100 spänn för en 2:a så betalar jag egentligen alldeles för mycket för denna standard och då ska hon inte försöka få oss att göra hennes arbete, vi har inga skyldigheter förutom att inte förstöra våra lägenheter och betala hyran :@

Angående ett inlägg
molly Tjej, 34 år

JAG VET så värt det hahahah
jag betalade typ 15 spänn på aliexpress lol

Angående ett inlägg
Valentine Tjej, 30 år

<33

Angående ett inlägg
ElinaLiljeholm Tjej, 31 år

Äh, så gammalt inlägg var det ju inte. Och det gör ju inget om det är gammalt oavsett ^^
Och jo, det är sjukt lätta pengar och ett riktigt chill jobb. Men en blir lite småless på dudes ibland.

ElinaLiljeholm Tjej, 31 år

Övervakare på en datinglinje.

Angående ett inlägg
Silver Tjej, 32 år

Jaaaa!! Nu för tiden då jag köper trosor så försöker jag alltid hitta sådana. Fast ibland köper jag ett sådant där typ 3-pack med fula bomullstrosor bara för att det är så jävla skönt <33

Angående ett inlägg
Valentine Tjej, 30 år

Haha ja kanske, billigt åtminstone.

Angående ett inlägg
Valentine Tjej, 30 år

<3

Angående ett inlägg
Valentine Tjej, 30 år

Plunge var det, glömde skriva det!

Angående ett inlägg