Carols gästbok
Tjej, 29 år. Bor i Stockholms län. Är offline
Gästbok - Sida 44
Logga in för att skriva.ja!! innan dess hade jag väl typ winamp eller nåt, man kan koppla till ganska många musiktjänster
Angående ett inläggalltså, det är fortfarande inga vajayjay med, leker med vinklarna!
Jag tror det är därför jag gör såhär!
För min värsta mardröm är just det där. Att göra det som ej går att göra ogjort och känna sig ANSKRÄMLIG. Det verkar så hemskt.
Jajo, dock skulle vilken färg som helst vara bra om den inte tog upp hela tröjan ):
Angående ett inläggDen funkar perfekt på mig. Det där med metallsmaken är tydligen ganska vanligt men är inget jag upplever. Märket zopiklon ska tydligen vara mer skonsamt gällande metallsmaken sa min läkare iaf.
Melatonin har jag också testat men det fungerade bara i början.
gud jag kom ihåg detta nu, glömde helt att svara! men jag har köpt från Bath & Body Works varje gång, de har MASSOR med dofter osv. sök på typ "Bath & Body Works hand gel" så hittar du!
fast liksom, jag har varit allvarligt sjuk sen jag var åtminstone 13 = 10 år. Jag har försökt och försökt och försökt att hitta något som hjälper ens en liten bit och självskada och droger (vilket också är självskada I know) är det enda jag hittat som hjälper en någon promilleprocent. It's either that or die, så det är ju det som är grejen - jag försöker verkligen för det här är mitt sätt att försöka på. Det är långt ifrån ultimat, men det är det enda jag vet om.
tack. vill du lägga till mig på fb? jag tänker att då kan vi skriva på messenger om det är så att vi vill prata mer.
<3
trodde också jag skulle tycka det men det var helt ok för min del!!
Angående ett inlägg