RedWines gästbok



31 år. Bor i Göteborg, Västra Götalands län. Är offline

RedWine

Fakta

Riktigt namn: Allex Civilstatus: Upptagen
Läggning: Homosexuell
Intresse: Dricka
Bor: Själv
Politik: Vänster
Dricker: Vin
Musikstil: Pop
Klädstil: Blandat
Medlem sedan: 2011-09-02

Gästbok - Sida 42

Logga in för att skriva.

Fracture Tjej, 30 år

jaa, man kan ju alltid börja så, jag menar, det är ju som sagt bara att färga om om man ångrar sig :D

Fracture Tjej, 30 år

jaa et tror jag! ^^ och skulle det bli fult finns ju alltid lösningen att färga allt i samma färg ;D

Fracture Tjej, 30 år

jag hittade inte heller nå bra bilder.. hm...

Fracture Tjej, 30 år

haha, oh no D:

Fracture Tjej, 30 år

hm... det är svårt det där asså! :C

Fracture Tjej, 30 år

ingen aning faktiskt! Finns ju oändligt med möjligheter ;O

Fracture Tjej, 30 år

I know the feeling..!

Fracture Tjej, 30 år

haha xD Gör't! :D livet kan inte bli för färgglatt! :D

Fracture Tjej, 30 år

ja.. >:C vi får se hur det går... ;O

Fracture Tjej, 30 år

haha, jag typ skiter i att det blir slitet xD jag bleker en gång, för då klarardet sig, och sen färgar jag med manic panic som funkar på orangeblondt hår också :D

Fracture Tjej, 30 år

Grejjen är den att mitt hår inte tål speciellt mycket blekning :C

Fracture Tjej, 30 år

haha, ja det är ju positivt det i alla fall ;O
jag vill bara att allt rosa ska försvinna så jag kan färga turkost nån gång!

Fracture Tjej, 30 år

sånt är så sjukt jobbigt! :C

Fracture Tjej, 30 år

najjs! :D

Fracture Tjej, 30 år

kostar typ 150 spänn, men det är 118ml i så det är rätt mycke färg i burken ^^

Fracture Tjej, 30 år

Jaa :C
Dock gillar jag manic panics hårfärger, dom håller typ aslänge!

Fracture Tjej, 30 år

haha.. hm.. jadu, jag tänkte testa i alla fall, så får vi se hur det blir ;D

Fracture Tjej, 30 år

nejmen tack du!

Dock genomgår mitt hur just för tillfället en avfärgningsprocess, blir snart turkos i håret :D

Angående en bild
Scorpie Tjej, 32 år

Ja,hahaha raka motsatta håll nästan XD
förlåt D': Det kanske var lite klumpigt av mig... :$

Scorpie Tjej, 32 år

Meh! Du bor ju också typ i Långtbortistan ;___;
*Sötnöt!* ;@

Angående ett inlägg