ShadowTheVampires gästbok



Kille, 30 år. Bor i Östersund, Jämtlands län. Är offline

ShadowTheVampire

Fakta

Riktigt namn: Shadow is my name deal with it~ Civilstatus: Letar
Läggning: Bisexuell
Intresse: Musik
Bor: Själv
Politik: Politik?
Dricker: Nej!
Musikstil: Allt
Klädstil: Svart
Medlem sedan: 2013-07-02

Gästbok - Sida 4

Logga in för att skriva.

Nippe92 Kille, 33 år

:)

Nippe92 Kille, 33 år

Tackar tackar :)

Neije Kille, 32 år

Tack! :D

Angående en bild
ShadowTheVampire Kille, 30 år

Ooooh yeees all that and food food is awsm <3

KawaiiNaka Tjej, 31 år

Fluffy gay horses (unicorns) with rainbows, pink clouds and and and food *3*

KawaiiNaka Tjej, 31 år

I KNOOOOOW! Unicorns for the win!

Crimz Kille, 33 år

:D
Gärna! Men ska sova nu, så vi får höras senare :)

Fiskenheten Kille, 36 år

tack :)

Bluuni Tjej, 31 år

hahahaha best comment ever XD gonna ssve XD

Bluuni Tjej, 31 år

duktig påg!

ShadowTheVampire Kille, 30 år

En hint jag e den av emosen som ser bäst ut 8) nä skojar Cx

ShadowTheVampire Kille, 30 år

Meeehn jaha vafaaan...trodde bara en kunde ha samma namn jag får ta en biiiild dååååpeee skickar i pm 8)

Bluuni Tjej, 31 år

ne, vetu va! du får fan adda mig. för finns ingen mer än mig som heter LunaShine!!! så plöööhhhh add mig XD

Bluuni Tjej, 31 år

vilken nedrans ögonfärg har du!!1 detta va icke lätt. finns en miljon shadowns emos juuuu

Bluuni Tjej, 31 år

amazing, letare efter dig dude!!

Bluuni Tjej, 31 år

uhmmm lättare om du berättar va du vlll veta om mig XD

Bluuni Tjej, 31 år

fanns dock en jeffla massa shadows!! vilken e du!!
hur ser din avatar ut :D ??

Bluuni Tjej, 31 år

ohhhhh fancy!! addar nu!! :*Men visst kan snacka o så
i don't mind new ppl :D

papa_salt Kille, 29 år

I'm ME =D Simpelt ^^
nä men gamer tonåring. Gillar vänner, festa, snabbmat. OCH TACOS
E konstii, ett mongo ^^
Ganska korkad, men har mina moments.
Aj, thats me. eller någe. >:<

Bluuni Tjej, 31 år

men visst ^^ kanske svarar liiite segt. sitter på line play o kan knappt komma ifrån! men har datorn framför mig så får mutitaska :D