Riktigt namn:
Tobias Berglund Civilstatus:
Öken
Läggning:
Straight
Intresse:
Umgås
Bor:
Själv
Politik:
Politik?
Dricker:
Alkohol
Musikstil:
Allt
Klädstil:
Inte valt
Medlem sedan:
2011-11-06
Jag åkte förut, men då var det mycket låna kompisars cyklar, då brukade jag låna Dirt och BMX, hade inte pengar själv till en egen just då :p
Men jag slutade i ett par år för att jag spräckte svanskotan och tappade gnistan lite då.
Men planen är att ta upp det mer nu, för jag flyttar snart in till stan, så då blir det att träna :)