Civilstatus:
Singel
Läggning:
Osäker
Intresse:
Äta
Bor:
Kartong
Politik:
Inte valt
Dricker:
Te
Musikstil:
Allt
Klädstil:
Inte valt
Medlem sedan:
2011-05-05
Onekligen! Tror det är det att småkryp var lite för gullig överlag helt enkelt ^^
Och det är okej, i filmvärlden har man allt rätt att vraka sig i badguys!
Johodå! Ingen gentleman om man inte svarar ju :D
Haha ja, eldorade är en riktig klassiker! Fast när jag var mindre var jag riktigt fast i Antz, tro det eller ej. Dom flesta tog ju "ett småkryps liv"s parti, men inte jag. Muhahaha :D
(Oj, kanske var dags att svara också :'DD) Helt klart, funkar alltid för att få en på bättre humör ^_^ Ser fram emot nästa How to train your dragon också! :D Var nånting med första filmen som gjorde en helt mjuk i kroppen :3
oooh Steampunk stuff håller min pojke på med :3
Och tvspel är gud <3 vilken konsol eller är det pc?
östasiatiska? Manga, anime? eller typ själva kulturen med geishor and stuff eller allt? XD
och hattar är fabulous! :3 jag har en tophat som är 200år som jag brukar skutta runt i