Haku_s gästbok
Tjej, 29 år.
Bor i Helsingborg ,
Skåne län.
Är offline
Fakta
Riktigt namn:
Hanna Pandaro sjödin Civilstatus:
Inte valt
Läggning:
Inte valt
Intresse:
Kreativitet
Bor:
Kartong
Politik:
Politik?
Dricker:
Te
Musikstil:
Inte valt
Klädstil:
Inte valt
Medlem sedan:
2010-05-06
Profil
Gästbok
Vänner
Blogg
Bilder
Grupper
Gåvor
Gästbok - Sida 36
Logga in för att skriva.
AbsentHero
Kille, 31 år
hehe oki :3
29 maj 2010 kl. 09:38
AbsentHero
Kille, 31 år
lyssnar på musik :) sj?
29 maj 2010 kl. 09:37
AbsentHero
Kille, 31 år
hej ^^
29 maj 2010 kl. 09:36
mylostaffair
Tjej, 29 år
Yaah! :3 johanna.wennergrund@hotmail.com
:'3
25 maj 2010 kl. 20:02
mylostaffair
Tjej, 29 år
OwO
Vilken film? 8D
25 maj 2010 kl. 19:37
mylostaffair
Tjej, 29 år
Lyssnar på musik, rollar, chattar, och får va lite pyskolog XD
sj då? 8'3
25 maj 2010 kl. 19:27
mylostaffair
Tjej, 29 år
tjooooooooooooooooooooooooooooooosan 8D
25 maj 2010 kl. 19:21
mylostaffair
Tjej, 29 år
Jag såg dem i ditt galleri 8D
24 maj 2010 kl. 21:23
mylostaffair
Tjej, 29 år
Jag med ;________________________;
Jag praoade där... blev skitbra vän med japanen, och vi blev bääästa vänner 8D
Och jag fick äga affären tillsammans med honom XD
Hann köpa ett par Emilyskor, strumper, kinapinnar och en sån mobilsak 8D
24 maj 2010 kl. 21:07
mylostaffair
Tjej, 29 år
Som du köpt på en viss japansk affär som låg på bruksgatan och ägdes av en japan och hans kinesiska fru, och som inte finns längre? :3T..............T
24 maj 2010 kl. 21:05
mylostaffair
Tjej, 29 år
N...NARUTO! <'3
Fatta vad jag ÄLSKAR Naruto XD
Kakashi är MIN, förstått? 8D
24 maj 2010 kl. 21:01
mylostaffair
Tjej, 29 år
så... vilka band gillar du mest? :3
favoritanime? 8D
24 maj 2010 kl. 20:54
mylostaffair
Tjej, 29 år
Ofta O.....O
Jag tycker det är kul att höraom andra människor 8D
även om det kanske inte märks.. >:
24 maj 2010 kl. 20:51
mylostaffair
Tjej, 29 år
Och vi vann en timmes bowling 8D
Nä... nu känns det som om bara jag bara snackar om mig själv hela tiden, inte roligt >:
24 maj 2010 kl. 20:45
mylostaffair
Tjej, 29 år
Okeis... vet du vad? O....O
Vi hade en brännbollsturnering på skolan... och gissa vilken klass som vann hela skiten!?
Jo...
7-8:an 888888888888DDDDDDDDDDD
24 maj 2010 kl. 20:42
mylostaffair
Tjej, 29 år
Yeeeah, do it! :3
När skulle du isf komma till Pauli igen? 8D
Eller det är inte bestämt? *nyfiken*
24 maj 2010 kl. 20:37
mylostaffair
Tjej, 29 år
Varför känner jag igen mig X'D
24 maj 2010 kl. 20:33
mylostaffair
Tjej, 29 år
Hur spår man ett ägg då? 8D
24 maj 2010 kl. 20:28
mylostaffair
Tjej, 29 år
Va läskigt O...............O
24 maj 2010 kl. 20:24
Gå till sida
1
2
10
20
30
35
36
37
40
50
52