Riktigt namn:
Björn Civilstatus:
Upptagen
Läggning:
Osäker
Intresse:
Kreativitet
Bor:
Med någon
Politik:
Vänster
Dricker:
Te
Musikstil:
Allt
Klädstil:
Blandat
Medlem sedan:
2010-05-18
men det står ju att det kommer i slutet av 2012, ljuger de? ;w; elakt ;w;
Aha :D najjs C:
Star fox är väl det där spelet med Fox, Falco och de andra, när de kör sina rymdskepp eller? o:
Japp, ett rosa :D 8D
och ett Ds lite tror jag det heter, som också är rosa :D
aha okäj X3, Kirby är bra också 8D C:
det är sant :D, alltid kul att höra vilka karaktärer alla kör och hur de typ tänker och så :D
omg ja! *w*
håller en massa koll på nya SSB spelet tror det heter next o:, kollar ifall de fått ny info om spelet och om spelet har kommit än X3
och konsolen i säg, den verkar ju awesome och så X3
Funderar på om man skall köpa nya SSB till både WiiU och 3DS o: X3
ja usch tycker inte om Lucas och Ness, de kan inte hoppa ordentligt :c
Jag älskar att hans pikmins, tycker även om att kasta de XD, tycker väldigt mycket om den lila feta han har <3 X3
Jag är inte så förtjust i långsamma karaktärer, och inte för speediga heller som Sonic, men typ som Sheik, är inte för snabb eller långsam är mer smidig och bra på hoppa och så C: X3
åhh Mewtwo <3 älskar Mewtwo som pokémon men tycker inte om att spela med han i melee xD :c
åhh metaknight är awesome :D, Ganondorf och bowser är så tunga juh D: XD tycker jag o: bra att du inte spelar med Olimar tpy eller nåt, jag avskyr han X'D 8D