Tvetungads gästbok



32 år. Bor i Bandhagen, Stockholms län. Är offline och var senast aktiv: 26 juni kl. 22:50

Tvetungad

Fakta

Riktigt namn: Björn Civilstatus: Upptagen
Läggning: Osäker
Intresse: Kreativitet
Bor: Med någon
Politik: Vänster
Dricker: Te
Musikstil: Allt
Klädstil: Blandat
Medlem sedan: 2010-05-18

Gästbok - Sida 317

Logga in för att skriva.

missfotogenisk Tjej, 32 år

men det står ju att det kommer i slutet av 2012, ljuger de? ;w; elakt ;w;
Aha :D najjs C:
Star fox är väl det där spelet med Fox, Falco och de andra, när de kör sina rymdskepp eller? o:
Japp, ett rosa :D 8D
och ett Ds lite tror jag det heter, som också är rosa :D

Treecko Tjej, 32 år

pratar med en kompis på skype, durå? <:

Leeyum Tjej, 30 år

Animr, manga,, black butler ^^

Leeyum Tjej, 30 år

Kuroshitsuji ^^

Treecko Tjej, 32 år

haha näh men tack antar jag:D

Angående en bild
missfotogenisk Tjej, 32 år

Själver då? :D X3

missfotogenisk Tjej, 32 år

aha okäj X3, Kirby är bra också 8D C:
det är sant :D, alltid kul att höra vilka karaktärer alla kör och hur de typ tänker och så :D
omg ja! *w*
håller en massa koll på nya SSB spelet tror det heter next o:, kollar ifall de fått ny info om spelet och om spelet har kommit än X3
och konsolen i säg, den verkar ju awesome och så X3
Funderar på om man skall köpa nya SSB till både WiiU och 3DS o: X3

Leeyum Tjej, 30 år

Noo ^^

Leeyum Tjej, 30 år

Ett märke som blir när en manniska har ett kontrakt med en demon ^^

missfotogenisk Tjej, 32 år

ja usch tycker inte om Lucas och Ness, de kan inte hoppa ordentligt :c
Jag älskar att hans pikmins, tycker även om att kasta de XD, tycker väldigt mycket om den lila feta han har <3 X3
Jag är inte så förtjust i långsamma karaktärer, och inte för speediga heller som Sonic, men typ som Sheik, är inte för snabb eller långsam är mer smidig och bra på hoppa och så C: X3

AnalPleasure Tjej, 30 år

Man tackar!

Angående en bild
Leeyum Tjej, 30 år

Faustian ^^

Leeyum Tjej, 30 år

Nooo...
Jag vet vilken tatuering jag vill ha nu ^^

Leeyum Tjej, 30 år

Not nice ~.~

Leeyum Tjej, 30 år

Njä ;s

Leeyum Tjej, 30 år

Njä, inte på killar >.<

Leeyum Tjej, 30 år

Spider!

Leeyum Tjej, 30 år

Läppen är oxå snyggt ;o

missfotogenisk Tjej, 32 år

åhh Mewtwo <3 älskar Mewtwo som pokémon men tycker inte om att spela med han i melee xD :c
åhh metaknight är awesome :D, Ganondorf och bowser är så tunga juh D: XD tycker jag o: bra att du inte spelar med Olimar tpy eller nåt, jag avskyr han X'D 8D

Leeyum Tjej, 30 år

En i ögonbrynet ^^ det är AAAASSS snyggt!