Tvetungads gästbok
32 år.
Bor i Bandhagen ,
Stockholms län.
Är offline
och var senast aktiv: 26 juni kl. 22:50
Fakta
Riktigt namn:
Björn Civilstatus:
Upptagen
Läggning:
Osäker
Intresse:
Kreativitet
Bor:
Med någon
Politik:
Vänster
Dricker:
Te
Musikstil:
Allt
Klädstil:
Blandat
Medlem sedan:
2010-05-18
Profil
Gästbok
Vänner
Blogg
Bilder
Grupper
Gåvor
Gästbok - Sida 314
Logga in för att skriva.
missfotogenisk
Tjej, 32 år
awesome :D:D:D
men kan jag inte japanska :C D:
kan säga vissa ord xD
som typ baka, Ai Shiteru, kawaii, watashi wa, kakkoi och räkna lite på japanska det är allt XD
4 augusti 2012 kl. 02:17
missfotogenisk
Tjej, 32 år
jag vill också kunna japanska D: kan vissa ord o: X3
fast jag fick VG i engelska A och B så 8D xD *skryt skryt* X3
4 augusti 2012 kl. 02:11
DumKaka
Tjej, 30 år
de va bara äckligt juu XD
4 augusti 2012 kl. 02:11
DumKaka
Tjej, 30 år
skulle aldrig sticka en nål i nån annan.. igen XD
4 augusti 2012 kl. 02:08
missfotogenisk
Tjej, 32 år
mohahaha yes, ohh gummy bears that's a good idea *min engelska är inte den bästa X3*
>B3
4 augusti 2012 kl. 02:07
DumKaka
Tjej, 30 år
lätt XD
4 augusti 2012 kl. 02:05
missfotogenisk
Tjej, 32 år
Man kan också kasta popcorn på de o:
med salt på >B3 8D
jag är så ond mohahah >B3 XD
4 augusti 2012 kl. 02:03
DumKaka
Tjej, 30 år
beror på hur du menar? o:
4 augusti 2012 kl. 02:00
missfotogenisk
Tjej, 32 år
tycker du mitt onda jag är söt ? xD
tack C: XD
4 augusti 2012 kl. 01:59
DumKaka
Tjej, 30 år
haha fett tufft XD
4 augusti 2012 kl. 01:57
missfotogenisk
Tjej, 32 år
inte okäj :C, låt oss kasta kottar på de nääej men inte okäj >_<
de är onda :C
4 augusti 2012 kl. 01:54
DumKaka
Tjej, 30 år
lätt :D
4 augusti 2012 kl. 01:54
DumKaka
Tjej, 30 år
de skulle va najs fan :O
funtar på oh byta stil XD
4 augusti 2012 kl. 01:52
DumKaka
Tjej, 30 år
knasknas XD
4 augusti 2012 kl. 01:50
missfotogenisk
Tjej, 32 år
santsant du har en poäng! c: O:
menmen det är ju så man skall göra o:
eller? o:
4 augusti 2012 kl. 01:49
DumKaka
Tjej, 30 år
inte ett shit faktiskt >: dura? ^^
4 augusti 2012 kl. 01:47
missfotogenisk
Tjej, 32 år
åh det är smart o:
Det är bra att bli kär i personligheter ist för liksom utseende o: c:
man skall väl bara se utseendet som ett + i kanten helt enkelt o:
4 augusti 2012 kl. 01:41
missfotogenisk
Tjej, 32 år
aww typiskt när sådant händer :C
*hug*
4 augusti 2012 kl. 01:35
Gå till sida
1
2
100
200
300
313
314
315
400
500
600
700
799