Tvetungads gästbok
32 år.
Bor i Bandhagen ,
Stockholms län.
Är offline
och var senast aktiv: Igår 22:50
Fakta
Riktigt namn:
Björn Civilstatus:
Upptagen
Läggning:
Osäker
Intresse:
Kreativitet
Bor:
Med någon
Politik:
Vänster
Dricker:
Te
Musikstil:
Allt
Klädstil:
Blandat
Medlem sedan:
2010-05-18
Profil
Gästbok
Vänner
Blogg
Bilder
Grupper
Gåvor
Gästbok - Sida 296
Logga in för att skriva.
Ufoo
Tjej, 31 år
Haha, xD I ccccc... Men vah skojj åå jobbigt på sammagång XD
24 september 2012 kl. 20:44
Ufoo
Tjej, 31 år
Nä, förståss ^^Snäll familj? :P
24 september 2012 kl. 20:42
N3M00
Tjej, 30 år
Haha, jadu ska färga håret å sen städa å plugga politik... du då?:)
24 september 2012 kl. 20:41
Fracture
Tjej, 30 år
Jaha, åhkej! :) så trevligt!
24 september 2012 kl. 20:40
Ufoo
Tjej, 31 år
Berätta! Vah vare som vah helvete? :o
24 september 2012 kl. 20:39
Fracture
Tjej, 30 år
haha okeyy! Studerade du där eller??
24 september 2012 kl. 20:38
Ufoo
Tjej, 31 år
Åh, är de typ.. Kulturkrock? :o
24 september 2012 kl. 20:34
BARBiECORE
Tjej, 31 år
Haha ja men kör på det! :D
Skulle du inte vara nöjd så är det ju bara att ta ut dem du inte gillar, brukar inte bli så hemska ärr så :)
24 september 2012 kl. 20:34
BARBiECORE
Tjej, 31 år
Jag har faktiskt ingen aning, är så dålig på sånt haha :(
24 september 2012 kl. 20:30
Ufoo
Tjej, 31 år
i c, men ändå! aweeeeesome. Mysiga Japan ^^
24 september 2012 kl. 20:29
Fracture
Tjej, 30 år
Fyller dock 17 om en månad :P
Pluggar på annan ort, tar mig minst 2 timmar/dag att pendla till skolan.. sååå ja, jag vill flytta..
24 september 2012 kl. 20:28
Ufoo
Tjej, 31 år
Kan förstå det :3
Tokyo, Kyto, Osaka eller Yokohama. Vet inte än.. xD Vet inte vart/vad jag vill läsa så ^^'''
24 september 2012 kl. 20:23
Ufoo
Tjej, 31 år
HAha, ofta? FAN VAH COOLT!
ska flytta dit ett år nästa år ^^
24 september 2012 kl. 20:21
Fracture
Tjej, 30 år
Jag borde sitta och spela gitarr, men kollar istället på hur mycket det skulle kosta att flytta hemifrån...! x)
24 september 2012 kl. 20:20
BARBiECORE
Tjej, 31 år
Haha jag tycker tvärtom, tycker bara det passar på smala ansikten :c
24 september 2012 kl. 20:19
missfotogenisk
Tjej, 32 år
men man lär sig, det är det roliga med det hela att utvecklas inom ritandet n_n, jag har faktiskt börjat på en egen karaktär som kommer från en stjärna och är en typ Star Warrior ^^'' C:
låter säkert lame men det är en början :C X3
24 september 2012 kl. 20:18
Ufoo
Tjej, 31 år
"haha, sött.. kan bara hiragana å katakana" :P
VET INTE. TRODDE DU ViLLE SKRiVA MED TECKEN.
24 september 2012 kl. 20:18
BARBiECORE
Tjej, 31 år
Haha neeeej, jag har alldeles för runda kinder ):
24 september 2012 kl. 20:16
Gå till sida
1
2
100
200
295
296
297
300
400
500
600
700
799