Tvetungads gästbok



32 år. Bor i Bandhagen, Stockholms län. Är offline och var senast aktiv: 26 juni kl. 22:50

Tvetungad

Fakta

Riktigt namn: Björn Civilstatus: Upptagen
Läggning: Osäker
Intresse: Kreativitet
Bor: Med någon
Politik: Vänster
Dricker: Te
Musikstil: Allt
Klädstil: Blandat
Medlem sedan: 2010-05-18

Gästbok - Sida 291

Logga in för att skriva.

QueenS Tjej, 30 år

Haha japp!

BARBiECORE Tjej, 31 år

Haha aww

Kuolleet Tjej, 34 år

Sitter o skriver lite på en uppstas o du själv :)?

N3M00 Tjej, 30 år

Yeeaaah:D

QueenS Tjej, 30 år

De kommer vi nog vara tror jag ^^

BARBiECORE Tjej, 31 år

:)

Kuolleet Tjej, 34 år

Tack du :))!

Angående en bild
QueenS Tjej, 30 år

Vi brukar ha myskvällar och sånt redan plus att jag vill ta studenten med dem också :)

QueenS Tjej, 30 år

Jag har gått med min klass i bara 5 veckor men vi har redan blivit jätte tajta, skulle inte vela va ifrån dem i ett år :o

QueenS Tjej, 30 år

de är det nog sant men skulle sakna min klass för mycket och allt roligt med musikaler osv ^^

N3M00 Tjej, 30 år

Jo de förståss, men tro ja ska tatuera mig först ^^ å sen äre ju bara ett år tills ja fyller 18^^

JaneDoe Tjej, 32 år

hmm, känns som att man lätt kan fastna för den, skulle du vilja flytta dit? : D

NU SKA JAG DOCK FLYTTA TILL SÖMNLAND, jag sova nu.
God natt ^_^ hihoo, desu <3

QueenS Tjej, 30 år

de suger..

BARBiECORE Tjej, 31 år

Ahaa! :D

stordmakt Tjej, 33 år

Gött :)

N3M00 Tjej, 30 år

Ja tro inte ens ja vill veta va som skulle hända xD

QueenS Tjej, 30 år

Skulle nog inte få hoppa av gymnasiet för de.. isåfall göra de efteråt...
Kan man? (:

JaneDoe Tjej, 32 år

meh, jag sa ju en grammatisk korrekt mening. men ger en till då- "baka, neko kawaii meron kiba desu. Inu tenshi." där-ru. haha nä, kan bara wappiska. : <

åh, men coolt att ha varit där! vad gillade du mest?? : D

stordmakt Tjej, 33 år

Ligger i sängen och degar mest haha :)
Själv då?

QueenS Tjej, 30 år

Skulle inte få nu när jag just ha börjat gymnasiet.. plus att de är så dyrt..