Riktigt namn:
Hanna Pandaro sjödin Civilstatus:
Inte valt
Läggning:
Inte valt
Intresse:
Kreativitet
Bor:
Kartong
Politik:
Politik?
Dricker:
Te
Musikstil:
Inte valt
Klädstil:
Inte valt
Medlem sedan:
2010-05-06
Nääe, men jag o min flickvän skulle ha cosplayat Grell o Undertaker på uppcon, så kan några av karaktärerna o så xD
Fast sen blev det annorlunda planer, Jag ska cosplaya Bubblan från Powerpuffpinglorna o hon ska va Sasuke :3
Hur kommenterade du? O_o
Nåväl, det är som du säger, det är alltid kul med kommentarer ^w^
och ja, manne köpte en tårta... hoppas bara den inte är för liten... :c