Haku_s gästbok



Tjej, 29 år. Bor i Helsingborg, Skåne län. Är offline

Haku_

Fakta

Riktigt namn: Hanna Pandaro sjödin Civilstatus: Inte valt
Läggning: Inte valt
Intresse: Kreativitet
Bor: Kartong
Politik: Politik?
Dricker: Te
Musikstil: Inte valt
Klädstil: Inte valt
Medlem sedan: 2010-05-06

Gästbok - Sida 28

Logga in för att skriva.

mylostaffair Tjej, 29 år

okeis 8))! goodie goodie xD

Knarkchan Tjej, 29 år

yup :3

Knarkchan Tjej, 29 år

Mh vafan D:
Jag köpte mina själv O.o

mylostaffair Tjej, 29 år

jaha, då var jag helt fel ute, haha! men är det helgdagar eller...? c: kostnad?

Knarkchan Tjej, 29 år

åh, vad kooolt :3
Jag träffade en Hinatacosplayare en gång, hon var så söt *-*

mylostaffair Tjej, 29 år

ja, om jag får osv 8D det kostar .. 500? ovo skriv all info du vet! Det är väl i april? :3

Knarkchan Tjej, 29 år

mjoo, sen hålla på o byta i centralen o allt D:

Aki XD
För de e det ända konvent hittills jag vart på, så har inget annat o gämföra med XD

mylostaffair Tjej, 29 år

du hanna, jag upptäckte precis en sak... du har snart 1000 besökare! 8DD

Knarkchan Tjej, 29 år

mjapp :3
Var alla dagarna på Meuwcon, men satt o åkte tunnelbana i 20 min varje dag XD

De känns som att jag bara snackar om Meuwcon hela tiden D;

Knarkchan Tjej, 29 år

japp! :3
känner inte riktigt någon i uppsala, o har massa vänenr som ska sova där :333

Knarkchan Tjej, 29 år

600 tror jag, fast kommer inte ihåg ifall det är med ellet utan sovsal D:

Knarkchan Tjej, 29 år

aki XD
Den kanske jag ska pröva :3

Knarkchan Tjej, 29 år

De brukar va grejs på facebook, och så har man kontakter vettu ;D;D;D;D;D;DDDD

Knarkchan Tjej, 29 år

kaha, nej jag jämför med meuwcon, där var dem skitdyra, typ 23 :- tror jag :c

Knarkchan Tjej, 29 år

awh >w<
Jag köper typ aldrig på konvent, är så dyrt D:
Jag är så fjollig, har en separat pocky-budget eller vad man ska säga XD
Stoppar iaf undan alla mynt till pocky, så jag slipper ha dem i plånboken c:

Knarkchan Tjej, 29 år

åhå! :3

På meuwcon hade jag värsta smexy lappen "Free hugs n' pokes", eftersom vissa inte vågar krama (XD), så när dom poke'a, jag ba: "Villu ha en kram oxå? :D:D:D:DD:D"
Alla sa typ ja 8D

Knarkchan Tjej, 29 år

ahki :3
Dom 2 första dagarna på uppcon va typ shit för mig, iaf den första, men tredje var helt underbart, och tack vare en tjej här på ec finns jag faktiskt med på Youtube :DDDD

Knarkchan Tjej, 29 år

Ohja, samma här! :3
jag vill känna så många som möjligt, annars blire så.. att det känns som att man inte riktigt är där ändå D:

I stockholm, 6-8 januari :33

Btw, du kanske har vart på andra konvent iaf, så du känner Shiba? :3
Han är typ konventgud 8DDDD

Knarkchan Tjej, 29 år

Ah! :3

Aki, det är typ det ända kpnventet jag har varit på XD
Ska på Chillcon oxå, dit kanske du ska? :3

Knarkchan Tjej, 29 år

öh, om du menar det året som kommer, så jag, det ska jag :3
Du kanske va på Meuwcon 03? o: