Haku_s gästbok
Tjej, 29 år.
Bor i Helsingborg ,
Skåne län.
Är offline
Fakta
Riktigt namn:
Hanna Pandaro sjödin Civilstatus:
Inte valt
Läggning:
Inte valt
Intresse:
Kreativitet
Bor:
Kartong
Politik:
Politik?
Dricker:
Te
Musikstil:
Inte valt
Klädstil:
Inte valt
Medlem sedan:
2010-05-06
Profil
Gästbok
Vänner
Blogg
Bilder
Grupper
Gåvor
Gästbok - Sida 28
Logga in för att skriva.
mylostaffair
Tjej, 29 år
okeis 8))! goodie goodie xD
29 december 2010 kl. 21:30
Knarkchan
Tjej, 29 år
yup :3
29 december 2010 kl. 21:20
Knarkchan
Tjej, 29 år
Mh vafan D:
Jag köpte mina själv O.o
29 december 2010 kl. 21:12
mylostaffair
Tjej, 29 år
jaha, då var jag helt fel ute, haha! men är det helgdagar eller...? c: kostnad?
29 december 2010 kl. 21:11
Knarkchan
Tjej, 29 år
åh, vad kooolt :3
Jag träffade en Hinatacosplayare en gång, hon var så söt *-*
29 december 2010 kl. 21:05
mylostaffair
Tjej, 29 år
ja, om jag får osv 8D det kostar .. 500? ovo skriv all info du vet! Det är väl i april? :3
29 december 2010 kl. 20:49
Knarkchan
Tjej, 29 år
mjoo, sen hålla på o byta i centralen o allt D:
Aki XD
För de e det ända konvent hittills jag vart på, så har inget annat o gämföra med XD
29 december 2010 kl. 20:48
mylostaffair
Tjej, 29 år
du hanna, jag upptäckte precis en sak... du har snart 1000 besökare! 8DD
29 december 2010 kl. 20:44
Knarkchan
Tjej, 29 år
mjapp :3
Var alla dagarna på Meuwcon, men satt o åkte tunnelbana i 20 min varje dag XD
De känns som att jag bara snackar om Meuwcon hela tiden D;
29 december 2010 kl. 20:43
Knarkchan
Tjej, 29 år
japp! :3
känner inte riktigt någon i uppsala, o har massa vänenr som ska sova där :333
29 december 2010 kl. 20:35
Knarkchan
Tjej, 29 år
600 tror jag, fast kommer inte ihåg ifall det är med ellet utan sovsal D:
29 december 2010 kl. 20:29
Knarkchan
Tjej, 29 år
aki XD
Den kanske jag ska pröva :3
29 december 2010 kl. 20:24
Knarkchan
Tjej, 29 år
De brukar va grejs på facebook, och så har man kontakter vettu ;D;D;D;D;D;DDDD
29 december 2010 kl. 20:17
Knarkchan
Tjej, 29 år
kaha, nej jag jämför med meuwcon, där var dem skitdyra, typ 23 :- tror jag :c
29 december 2010 kl. 20:10
Knarkchan
Tjej, 29 år
awh >w<
Jag köper typ aldrig på konvent, är så dyrt D:
Jag är så fjollig, har en separat pocky-budget eller vad man ska säga XD
Stoppar iaf undan alla mynt till pocky, så jag slipper ha dem i plånboken c:
29 december 2010 kl. 19:59
Knarkchan
Tjej, 29 år
åhå! :3
På meuwcon hade jag värsta smexy lappen "Free hugs n' pokes", eftersom vissa inte vågar krama (XD), så när dom poke'a, jag ba: "Villu ha en kram oxå? :D:D:D:DD:D"
Alla sa typ ja 8D
29 december 2010 kl. 19:53
Knarkchan
Tjej, 29 år
ahki :3
Dom 2 första dagarna på uppcon va typ shit för mig, iaf den första, men tredje var helt underbart, och tack vare en tjej här på ec finns jag faktiskt med på Youtube :DDDD
29 december 2010 kl. 19:47
Knarkchan
Tjej, 29 år
Ohja, samma här! :3
jag vill känna så många som möjligt, annars blire så.. att det känns som att man inte riktigt är där ändå D:
I stockholm, 6-8 januari :33
Btw, du kanske har vart på andra konvent iaf, så du känner Shiba? :3
Han är typ konventgud 8DDDD
29 december 2010 kl. 19:35
Knarkchan
Tjej, 29 år
Ah! :3
Aki, det är typ det ända kpnventet jag har varit på XD
Ska på Chillcon oxå, dit kanske du ska? :3
29 december 2010 kl. 19:28
Knarkchan
Tjej, 29 år
öh, om du menar det året som kommer, så jag, det ska jag :3
Du kanske va på Meuwcon 03? o:
29 december 2010 kl. 19:25
Gå till sida
1
2
10
20
27
28
29
30
40
50
52