Kille, 33 år. Bor i Linköping, Östergötlands län. Är offline
Nopp, men vi har redan spelat i stockholm och göteborg, :) rätt gött faktikst, :)
JAG HAR MED ETT BAND NANANA! och skoja, men jag har med ett band
vem ? ! :)