Fisans gästbok



Tjej, 27 år. Bor i Skellefteå, Västerbottens län. Är offline

Fisan

Fakta

Riktigt namn: Fia Civilstatus: Singel
Läggning: Bisexuell
Intresse: Spel
Bor: Med föräldrarna
Politik: Politik?
Dricker: Juice
Musikstil: Allt
Klädstil: Vanlig
Medlem sedan: 2011-04-18

Gästbok - Sida 221

Logga in för att skriva.

HURRiCANE Kille, 30 år

skriver det i ett inlägg!

Angående ett inlägg
Urugasm Tjej, 31 år

typ 600 haha

Angående ett inlägg
Celestia Tjej, 28 år

har inte jag ditt nummer redan? :c

Angående ett inlägg
Mats 28 år

Tack som fsn(:

Angående en bild
Nagasaki Kille, 29 år

Jag kan det här!

Angående ett inlägg
GDRAGON Kille, 32 år

Naw <3

Angående ett inlägg
Kandyfreak Tjej, 33 år

hehe okej c:

Angående ett inlägg
Azmodeus Tjej, 29 år

gief me you msnnnnn <3

Angående ett inlägg
Kandyfreak Tjej, 33 år

ja 8D

Kandyfreak Tjej, 33 år

haha ja :C

Angående ett inlägg
kramdjur Tjej, 29 år

hohooh tacki :3 <3
hade lila/svart i 5an jag såg as läskig ut..var för blek o smal haha

kramdjur Tjej, 29 år

awh tack c: <3
ne inte hel färgat i nån mörk färg....jag serut som ett spöke.. ;C

Accidents Kille, 34 år

Hahaha jag får alltid en massa kommentarer för mina ögonbryn!

Accidents Kille, 34 år

Haha okej xD

kramdjur Tjej, 29 år

slingor? D; uh
ska ha lila i luggen ..lixom färga under håret i luggen o på sidorna svårt att förklara kan lägga upp bild efter helgen! :D <3 (ska färga i helgen)

Angående ett inlägg
Accidents Kille, 34 år

Hahha, där ser man! Har du någon bild? xD Tycker alltid det är kul när folk säger att någon är lik mig.

Angående ett inlägg
nyuuu Kille, 27 år

Ja xD

Nagasaki Kille, 29 år

Jaha, nu handlar det om majoriteten av folket. Kött är också moraliskt fel.

Azmodeus Tjej, 29 år

Hon säger nej till vissa, som typ töj, fast det vill jag ändå inte haaa
Men jag får ta typ hur mycket jag vill i öronen, naveln och smiley, och kanske mellan typ tummen, asfeint :dd

Nagasaki Kille, 29 år

Varför skulle dom dö och sjunga om det blev för många? Såklart det skulle bli överbefolkat med djur. Men om vi flyttar omkring djuren och så så skulle det lösa sig. Sen nästan ALL kött som du handlar i affären är inte ens i skogen. Alla grisar, kor m.m är uppfödda i slakthus. Så skulle inte bli en sån stor big deal.