ZitronSkunks gästbok



Kille, 29 år. Bor i Stockholms län. Är offline

ZitronSkunk

Fakta

Civilstatus: Singel
Läggning: Straight
Intresse: Festa
Bor: I skogen
Politik: Inte valt
Dricker: Te
Musikstil: Allt
Klädstil: Blandat
Medlem sedan: 2014-11-26

Gästbok - Sida 2

Logga in för att skriva.

Bluuni Tjej, 31 år

o vill du snacka, kn du snacka med mig. lyssnar gärna o hjälper gärna om jag kan, sure, känner inte dig, men ja gör inte mkt annan nytta här i världen så.

Bluuni Tjej, 31 år

ett tips... kanske låter hårt, men du har ditt liv o dom ar sina.. bry dig mer om dina behova/problem.. o skit totalt i andras även om dom ber om hjälp. för i slutändan e de du som får skit ifall något sabbas

alisma 28 år

EYYY DU SKULLE HÖRA AV DIG.. ELLER ÄR DU FÖR UPPTAGEN MED ATT 6A?

MissNea Tjej, 28 år

Tack c; <3

Angående en bild
ganftheelder Kille, 28 år

aww stakarn<3 om du orkar ses vi helgen så kan du få kramar^^

Bluuni Tjej, 31 år

Yeah, mee too. Natti :D

Bluuni Tjej, 31 år

Damn. De förstår jag o.o
Men du, de går säkert jätte bra ^~^ Kjam!

Bluuni Tjej, 31 år

Maah you can do it! You are strictly. :D

valeryvally Tjej, 34 år

Mupp?
Oki, sorry för sent svar ( har varit ute). ^^

alisma 28 år

Haha u did? Jag har fan en attention span som en 5åring ;____;

alisma 28 år

VA ÄR DU 17???

valeryvally Tjej, 34 år

Hä har en liten anning fullt upp med allt, annars bra :)
Vad har du för dig?

valeryvally Tjej, 34 år

Är allt väl med dig?

valeryvally Tjej, 34 år

Hej :)

ImIsaak Kille, 30 år

Det kommer lösa sig för det bättre, det brukar göra det, iaf om man försöker. Support är fett underskattat dock.

doontlookatme Tjej, 26 år

yayz ^-^

Angående en bild
Feldegast 30 år

Då får du laga dig själv och på så sätt se till att ingenting kan göra dig illa.

Angående ett inlägg
JozzKawaii Tjej, 29 år

dsm^^

Angående en bild
CapnWolf 29 år

Mår så dåligt som det bara går atm.. men ah, krya älskling <3

Angående ett inlägg
ImIsaak Kille, 30 år

Men du är snart gammal nog för att ta dig därifrån. Ta vara på den möjligheten, det är en av de bättre sakerna som hänt mig, flytta hemifrån och ta vara på sig själv.