Civilstatus:
Singel
Läggning:
Straight
Intresse:
Festa
Bor:
I skogen
Politik:
Inte valt
Dricker:
Te
Musikstil:
Allt
Klädstil:
Blandat
Medlem sedan:
2014-11-26
o vill du snacka, kn du snacka med mig. lyssnar gärna o hjälper gärna om jag kan, sure, känner inte dig, men ja gör inte mkt annan nytta här i världen så.
ett tips... kanske låter hårt, men du har ditt liv o dom ar sina.. bry dig mer om dina behova/problem.. o skit totalt i andras även om dom ber om hjälp. för i slutändan e de du som får skit ifall något sabbas
Men du är snart gammal nog för att ta dig därifrån. Ta vara på den möjligheten, det är en av de bättre sakerna som hänt mig, flytta hemifrån och ta vara på sig själv.