Riktigt namn:
jawa Civilstatus:
Singel
Läggning:
Bisexuell
Intresse:
Musik
Bor:
Med mamma
Politik:
Politik?
Dricker:
Diverse
Musikstil:
Allt
Klädstil:
Blandat
Medlem sedan:
2008-03-03
Det där låter ju som bullshit! Omg fixa skiten eller köp nu så du kan spela!!
äsch gillar dom inte alls! Överskattade på högnivå!
JAG VET CAPTAIN AMERICA ÄR SÅÅ BLÖÖ
JAMEN TACK. JAG VET. Älskar DC's mörkare toner. Dock hatar jag The Avengers..!
Har klarat Batman Arkham Asylum och Arkham city ungefär 6 gånger vardera! Favvospel!
ÅH VAD BRA. Det är mina favvo-serier!
Wow det är för att jag är underground kool tönt som har massa tuffa egenskaper du vet? Dom är grymma!
Det handlar om en tjej från Australien som börjar brevväxla med en vuxen man i USA som har aspergers och socialångest/fobi! Dom brevväxlar i flera år osv! Så händer massa saker! (Den är vääldigt fin men tragisk på många vis)
Wow what the heck!! Låter ganska vidrig hörrö..
"The first time" gillar jag faktiskt!
Hehe som du nog märker älskar jag serietidningar o sci fi! Hm.. Scott pilgrim vs the world är också bra! Har du kanske sett redan..! Annars.. Mary and Max är dock sjukt fin!
Sämst, har legat på sjukhus ... du borde nog få veta varför, jag skriver det i facebookchatten imorgon, tänkte liksom sova nu. :o
Men imorgon ska ja bada och fira Karl-Bertil Jonssons juliafton, så då händer det grejer <3