MolotovCocktails gästbok



Tjej, 31 år. Bor i Stockholms län. Är offline

MolotovCocktail

Fakta

Riktigt namn: jawa Civilstatus: Singel
Läggning: Bisexuell
Intresse: Musik
Bor: Med mamma
Politik: Politik?
Dricker: Diverse
Musikstil: Allt
Klädstil: Blandat
Medlem sedan: 2008-03-03

Gästbok - Sida 2

Logga in för att skriva.

Comics Kille, 32 år

Det där låter ju som bullshit! Omg fixa skiten eller köp nu så du kan spela!!
äsch gillar dom inte alls! Överskattade på högnivå!
JAG VET CAPTAIN AMERICA ÄR SÅÅ BLÖÖ

Sayo Tjej, 29 år

tack så hemskt mycket <3

Angående en bild
Comics Kille, 32 år

Serietidningar är inte SÅ dyra ju!

Comics Kille, 32 år

JAMEN TACK. JAG VET. Älskar DC's mörkare toner. Dock hatar jag The Avengers..!
Har klarat Batman Arkham Asylum och Arkham city ungefär 6 gånger vardera! Favvospel!
ÅH VAD BRA. Det är mina favvo-serier!

Comics Kille, 32 år

hiho!
Oh pls thats kinda easy! Älskar DC's serietidningar! Men gillar Marvel mer som företag, dom tar bättre beslut!

Comics Kille, 32 år

Tycker jag du ska göra! Tror inte du blir besviken!
hihi tack jag veet är för kool!
Yay thank you!

Comics Kille, 32 år

Jo alltså mannen jag är fett kool hallå. Ser du inte min hatt? plslovemeokeybra

Comics Kille, 32 år

Umh.. ja ungefär! Den är inte baserad på en riktig händelse fast den säger det i filmen, men Max är baserad på en man skaparen brevväxlat med i 20 år!

Comics Kille, 32 år

Wow det är för att jag är underground kool tönt som har massa tuffa egenskaper du vet? Dom är grymma!
Det handlar om en tjej från Australien som börjar brevväxla med en vuxen man i USA som har aspergers och socialångest/fobi! Dom brevväxlar i flera år osv! Så händer massa saker! (Den är vääldigt fin men tragisk på många vis)

Comics Kille, 32 år

Wow what the heck!! Låter ganska vidrig hörrö..
"The first time" gillar jag faktiskt!
Hehe som du nog märker älskar jag serietidningar o sci fi! Hm.. Scott pilgrim vs the world är också bra! Har du kanske sett redan..! Annars.. Mary and Max är dock sjukt fin!

Comics Kille, 32 år

I see! Nudlar är ju bääääst!
Jaa gööör det!!
Hmmm.. Ja vad gillar du för typer?

Comics Kille, 32 år

Jag lyssnar på lite liberalt radionyhetssnackisgrej!
Dudå buddy!?

Comics Kille, 32 år

*ansöker om att bli kompisar*

CUrT 33 år

Sämst, har legat på sjukhus ... du borde nog få veta varför, jag skriver det i facebookchatten imorgon, tänkte liksom sova nu. :o
Men imorgon ska ja bada och fira Karl-Bertil Jonssons juliafton, så då händer det grejer <3

CUrT 33 år

BLÄBB :D
Var ett tag sedan? Hur har sommaren varit hittills?

Draaaaven Kille, 31 år

du är pussy about it. :@

Draaaaven Kille, 31 år

pls jawi

Draaaaven Kille, 31 år

wow
bad manner

thaII Kille, 35 år

NU FUNGERAR DET! :$$$

thaII Kille, 35 år

SKYPE BUGGAR! :(((((( FETT LAME! :(((