audrey_ts gästbok
Kille, 36 år.
Bor i Stockholm ,
Stockholms län.
Är offline
Fakta
Riktigt namn:
Thomas Civilstatus:
Singel
Läggning:
Straight
Intresse:
Nörda
Bor:
Själv
Politik:
Miljö
Dricker:
Sprit
Musikstil:
Allt
Klädstil:
Blandat
Medlem sedan:
2008-02-21
Profil
Gästbok
Vänner
Blogg
Bilder
Grupper
Gåvor
Gästbok - Sida 135
Logga in för att skriva.
Sparvungen
Tjej, 34 år
hysteriskt bra xD men jag ska tvinga mamman och pappan att skaffa bättre bredband xD pappa verkar vara ganska possitiv till det if 8'> xD
3 augusti 2008 kl. 16:53
Sparvungen
Tjej, 34 år
fast jag hatar min sega dator :o för nedräkningen går inte neråt... den går UPPÅT, sepe-sega-snor-dator >.< xD
3 augusti 2008 kl. 16:46
MYWii
Tjej, 34 år
hahaha men jag äre iaf (A) lite skämmigt ju :$$ hihihih
3 augusti 2008 kl. 16:44
Sparvungen
Tjej, 34 år
aah, klart 8'''>
3 augusti 2008 kl. 16:39
MYWii
Tjej, 34 år
haha okaj (AA)
men jag är nervös fan :$$$
hhaha
3 augusti 2008 kl. 16:39
Sparvungen
Tjej, 34 år
worms armageddon 8'D
haha kei kei ;P
3 augusti 2008 kl. 16:38
MYWii
Tjej, 34 år
nooo O:
min mamma fyller år på lördagen så hon ska ha typ fest & så ,<<<<
men om de blir fredagn kommer jag nog (a)
3 augusti 2008 kl. 16:36
Sparvungen
Tjej, 34 år
ptja... typ inget :o jag vänta på att worms ska laddas ner xD
vad händer hos dej själv då? ^^
3 augusti 2008 kl. 16:34
Calli
Tjej, 34 år
*pet* :>
3 augusti 2008 kl. 16:33
MYWii
Tjej, 34 år
hahaha vad bra då ;D
men du, vilken dag skaru ha festen? o:
^^
2 augusti 2008 kl. 13:12
Sparvungen
Tjej, 34 år
haha bra ;'P
1 augusti 2008 kl. 20:22
MYWii
Tjej, 34 år
lovaru ? O:
:'''D
1 augusti 2008 kl. 16:54
MYWii
Tjej, 34 år
haha okaj ^^
men lovaru att du är snäll då? ;>> hahaha (A) XD
31 juli 2008 kl. 22:29
Sparvungen
Tjej, 34 år
hahaha kanske :'>
31 juli 2008 kl. 22:27
MYWii
Tjej, 34 år
ah haha okaj, nice! :D
men jag tror jag kankomma iaf (a)
31 juli 2008 kl. 22:19
MYWii
Tjej, 34 år
hahaha asså? ;) XD
men seriöst haha äre en stor fest? ^^
31 juli 2008 kl. 22:17
MYWii
Tjej, 34 år
haha ja, om jag får (a) & om jag vågar ;) haha XD
31 juli 2008 kl. 22:01
MYWii
Tjej, 34 år
aah okaj ^^
naw, du får lägga en filt på mig sedan då (a).
hihihih :>
31 juli 2008 kl. 15:48
MYWii
Tjej, 34 år
äre kul`? ;>
naw, hihi ne, ingen gjorde de ;<<<
30 juli 2008 kl. 22:22
Gå till sida
1
2
50
100
134
135
136
150
180