Riktigt namn:
Björn Civilstatus:
Upptagen
Läggning:
Osäker
Intresse:
Kreativitet
Bor:
Med någon
Politik:
Vänster
Dricker:
Te
Musikstil:
Allt
Klädstil:
Blandat
Medlem sedan:
2010-05-18
Indeed ^^ har aldrig provat, men har större svarta linser (större än vanliga då) :) vill gärna testa sclera, men det är dyrt och jag har hört att man inte kan ha dem ofta eller länge... vilket suger. Dessutom verkar det krångligt att få in dem. Haha.