audrey_ts gästbok



Kille, 36 år. Bor i Stockholm, Stockholms län. Är offline

audrey_t

Fakta

Riktigt namn: Thomas Civilstatus: Singel
Läggning: Straight
Intresse: Nörda
Bor: Själv
Politik: Miljö
Dricker: Sprit
Musikstil: Allt
Klädstil: Blandat
Medlem sedan: 2008-02-21

Gästbok - Sida 101

Logga in för att skriva.

reminded Tjej, 32 år

Men förlåt då, :o trodde du hade hicka ^^ my mistake

zackdefqon Tjej, 31 år

hahha, sööööötttiii! Jag skall skaffa pengar idag, och
då kan jag *poke'a* back on u! <3

:))

reminded Tjej, 32 år

bu

NiNTENDO64 Tjej, 33 år

både och faktiskt.. :o går liksom inriktningen CNC.. mycket och hålla på i maskiner och allt.. ;o

hahah, ja det lät ju bra.. XD
men jag har liksom gillat hockey sen 2005.. :3
och det är typ den enda sporten som är okej :o

NiNTENDO64 Tjej, 33 år

ja men NHL och OS är bra.. men inte VM.. -.-'
hahah, nej? jag skulle aldrig klarat av så mycket asså.. ><
liksom, jag är trött på bara 6-7 timmars skoldag.. ;o

NiNTENDO64 Tjej, 33 år

jahaa, okei.. men så här sent är väl lite att ta i? ;)))

aaw, jo, samma här.. men det är jävligt älskvärt efter 3 timmars hockey VM.. : o

NiNTENDO64 Tjej, 33 år

amen fan, skolan? när klockan snart är halv 11? tsss.. :D
två avsnitt av scrubs och sen äre how i met your mother.. :3

NiNTENDO64 Tjej, 33 år

aaaw~~ :D
nej ingenting, väntar på att hockeyn ska ta slut.. :o
själv? :3

NiNTENDO64 Tjej, 33 år

yäääz! och jag gillart.. :3

Lunar_Eclipse Tjej, 35 år

Good luck :D är det något skriv

Lunar_Eclipse Tjej, 35 år

Jag kommer trilla in om här till och från hela kvällen :)

Lunar_Eclipse Tjej, 35 år

Jag försöker att vara seriös men lyckas inte alltid när tröttheten slår till ^^

Lunar_Eclipse Tjej, 35 år

Jag lyssnar på musik och pluggar lite samtidigt som jag chattar med trevliga människor så som dig själv :D

Lunar_Eclipse Tjej, 35 år

Jadå klart, du lär dig ju och du utvecklas :D det är alltid något positivt

Lunar_Eclipse Tjej, 35 år

Great minds think alike ^^ Inte illa, sånt gjorde man ju som liten också fast i mkt enklare version xD

Lunar_Eclipse Tjej, 35 år

Skönt att höra ^^ det är alltid skoj när det går bra för andra

Lunar_Eclipse Tjej, 35 år

Jaså, nice ;D^^ går bra?

Lunar_Eclipse Tjej, 35 år

Jag har sökt jobb men inte lyckats få något tyvärr men jag har även sökt in till LU för att läsa kriminologi, beteendevetenskap eller produktdesign o produktutveckling i Malmö :)

Lunar_Eclipse Tjej, 35 år

Jag läser sista året på NV :)

Lunar_Eclipse Tjej, 35 år

Jadå, det är dem andra det är synd om bara inte mig ^^ Jag klarar mig alltid :) tack så mycket

Man måste se positivt på det annars går man ju under :)