audrey_ts gästbok
Kille, 36 år.
Bor i Stockholm ,
Stockholms län.
Är offline
Fakta
Riktigt namn:
Thomas Civilstatus:
Singel
Läggning:
Straight
Intresse:
Nörda
Bor:
Själv
Politik:
Miljö
Dricker:
Sprit
Musikstil:
Allt
Klädstil:
Blandat
Medlem sedan:
2008-02-21
Profil
Gästbok
Vänner
Blogg
Bilder
Grupper
Gåvor
Gästbok - Sida 101
Logga in för att skriva.
reminded
Tjej, 32 år
Men förlåt då, :o trodde du hade hicka ^^ my mistake
19 maj 2010 kl. 15:50
zackdefqon
Tjej, 31 år
hahha, sööööötttiii! Jag skall skaffa pengar idag, och
då kan jag *poke'a* back on u! <3
:))
19 maj 2010 kl. 10:49
reminded
Tjej, 32 år
bu
19 maj 2010 kl. 10:21
NiNTENDO64
Tjej, 33 år
både och faktiskt.. :o går liksom inriktningen CNC.. mycket och hålla på i maskiner och allt.. ;o
hahah, ja det lät ju bra.. XD
men jag har liksom gillat hockey sen 2005.. :3
och det är typ den enda sporten som är okej :o
18 maj 2010 kl. 23:55
NiNTENDO64
Tjej, 33 år
ja men NHL och OS är bra.. men inte VM.. -.-'
hahah, nej? jag skulle aldrig klarat av så mycket asså.. ><
liksom, jag är trött på bara 6-7 timmars skoldag.. ;o
18 maj 2010 kl. 23:38
NiNTENDO64
Tjej, 33 år
jahaa, okei.. men så här sent är väl lite att ta i? ;)))
aaw, jo, samma här.. men det är jävligt älskvärt efter 3 timmars hockey VM.. : o
18 maj 2010 kl. 23:26
NiNTENDO64
Tjej, 33 år
amen fan, skolan? när klockan snart är halv 11? tsss.. :D
två avsnitt av scrubs och sen äre how i met your mother.. :3
18 maj 2010 kl. 22:21
NiNTENDO64
Tjej, 33 år
aaaw~~ :D
nej ingenting, väntar på att hockeyn ska ta slut.. :o
själv? :3
18 maj 2010 kl. 22:06
NiNTENDO64
Tjej, 33 år
yäääz! och jag gillart.. :3
18 maj 2010 kl. 21:36
Lunar_Eclipse
Tjej, 35 år
Good luck :D är det något skriv
18 maj 2010 kl. 20:48
Lunar_Eclipse
Tjej, 35 år
Jag kommer trilla in om här till och från hela kvällen :)
18 maj 2010 kl. 20:38
Lunar_Eclipse
Tjej, 35 år
Jag försöker att vara seriös men lyckas inte alltid när tröttheten slår till ^^
18 maj 2010 kl. 20:35
Lunar_Eclipse
Tjej, 35 år
Jag lyssnar på musik och pluggar lite samtidigt som jag chattar med trevliga människor så som dig själv :D
18 maj 2010 kl. 20:31
Lunar_Eclipse
Tjej, 35 år
Jadå klart, du lär dig ju och du utvecklas :D det är alltid något positivt
18 maj 2010 kl. 20:27
Lunar_Eclipse
Tjej, 35 år
Great minds think alike ^^ Inte illa, sånt gjorde man ju som liten också fast i mkt enklare version xD
18 maj 2010 kl. 20:21
Lunar_Eclipse
Tjej, 35 år
Skönt att höra ^^ det är alltid skoj när det går bra för andra
18 maj 2010 kl. 20:17
Lunar_Eclipse
Tjej, 35 år
Jaså, nice ;D^^ går bra?
18 maj 2010 kl. 20:09
Lunar_Eclipse
Tjej, 35 år
Jag har sökt jobb men inte lyckats få något tyvärr men jag har även sökt in till LU för att läsa kriminologi, beteendevetenskap eller produktdesign o produktutveckling i Malmö :)
18 maj 2010 kl. 20:05
Lunar_Eclipse
Tjej, 35 år
Jag läser sista året på NV :)
18 maj 2010 kl. 20:02
Lunar_Eclipse
Tjej, 35 år
Jadå, det är dem andra det är synd om bara inte mig ^^ Jag klarar mig alltid :) tack så mycket
Man måste se positivt på det annars går man ju under :)
18 maj 2010 kl. 19:54
Gå till sida
1
2
50
100
100
101
102
150
180