RedWines gästbok



31 år. Bor i Göteborg, Västra Götalands län. Är offline

RedWine

Fakta

Riktigt namn: Allex Civilstatus: Upptagen
Läggning: Homosexuell
Intresse: Dricka
Bor: Själv
Politik: Vänster
Dricker: Vin
Musikstil: Pop
Klädstil: Blandat
Medlem sedan: 2011-09-02

Gästbok - Sida 10

Logga in för att skriva.

Fluffinen Tjej, 30 år

haha nää de e ju inte tur att man slipper dricka de men sen är de så att man är dum nog o smakar igen bara för att man kanske tycker de smakar lite bättre än sist sen bah nä.. usch.. xD (börja vara trött)

Fluffinen Tjej, 30 år

TACK för att du håller med blir lite glad i själen! :'3
Fick smaka nyss av min bror o de känns som de klistra fast hela munnen o bara blää ><

Fluffinen Tjej, 30 år

haha oj ett o för mycket Xd jag failar ofta när jag skriver :p Men Coca Cola .:p

Fluffinen Tjej, 30 år

haha aa xD
Coola är äkligt ._.''

Fluffinen Tjej, 30 år

Hahaha vad roligt xD
Men de e snyggt att vara vampyr tycker jag :)

Fluffinen Tjej, 30 år

Hehe vad roligt ^^ Vampyrer är asnice om de inte vore för att de var så mainstream D:

Fluffinen Tjej, 30 år

Hihi jaa de e jätte kul :'3 vad roligt vad klädde du ut dig till då? :3
hehe :'3

Fluffinen Tjej, 30 år

Vi i klassen bestämde oss att göra de före lovet :'3
Hahah jaa jag ska ju också göra det egentligen men de e jobbigt x3
Vi kan oplugga tsm :'D x3

Fluffinen Tjej, 30 år

Hahah åhh tack så mycket! :'3 E lite stolt faktis heh c:

Angående en bild
Fluffinen Tjej, 30 år

Jag sitter och fixar grejer till min utklädnad vad gör du? :3

Fluffinen Tjej, 30 år

hihih :'3

Fluffinen Tjej, 30 år

hihi åh tack jag hoppas det :3

Angående ett inlägg
Fluffinen Tjej, 30 år

haha men de går xD men jag rekomendera att du inte gör de du är fin ändå c:

Fluffinen Tjej, 30 år

Ja jo de e sant men man kan ha peruk :'3

Fluffinen Tjej, 30 år

Men gah de finns ingen tid till att ångra saker gär i världen gjort är gjort o de är bara dumt att ångra sig för de e mycket roligt att testa nya saker sen om de inte passade så fine gör om de då :p ^^

Fluffinen Tjej, 30 år

Haha fegis ;)
Men de e fint med långt hår så jag tycker de låter jätte bra med att du ska bara klippa upp det :3

Fluffinen Tjej, 30 år

Hehe jaa :3
Men aww okejj de e jätte snyggt men hade vart kul om du gjorde nått radikalt som sidecut ;D

Diakronisk 27 år

nej :o

Diakronisk 27 år

den får vi ju inte glömma :O

Diakronisk 27 år

ah jo, men kanske lite spenat också :[