Tillbaka till Hat mot han som kasta hund från bros sida

Diskutera Hat mot han som kasta hund från bro - Sida 28

Bli medlem för att diskutera
GegenGlam91 Kille, 34 år

Hatar det där jävla aset!:O skulle fan köra upp en kniv i arslet på han o kasta ner han för bron:O

DragonLover Tjej, 30 år

Fan vilken JÄVLA IDIOT! va fan tänker han med? en disktrasa elr?? >:@

Nessy Tjej, 31 år

DOBERMANN: ok jag gillar din plan mer XDD

Nessy Tjej, 31 år

DOBERMANN: Men det är bättre att han bara dör an att han fortsätter leva ett normalt och lyckligt liv^^

Nessy Tjej, 31 år

DOBERMANN: det skulle va en jävligt bra bonus de >.<

Pinguu Tjej, 30 år

JimmySullivan: det blir vi , men vi tar en lite större sked än han tycker jag

ROWBIN Kille, 33 år

Nessy: Nej han förtjänar inte att dö.. Han förtjänar ett straff men inte döden.. >.<.

Barbarer säger jag.

Nessy Tjej, 31 år

ROWBIN: han dödade ju en oskyldig hund plågsamt, då förtjärnar ju han som är skyldig att dö. plågsamt eller inte.

ROWBIN Kille, 33 år

RosaYoda: Jo, Han har dödat en hund.


Resten vill döda han? är inte det fel? även ifall han har gjort så?
(._. )

Gazeporn Tjej, 32 år

jävla vidriga människa

ROWBIN Kille, 33 år

RosaYoda: Där har du fel, det är INTE ok att göra så mot en hund,.. det har jag aldrig påpekat, Men det är fel att mörda.
Det ni vill just nu <<'

ROWBIN Kille, 33 år

Nessey: Bara för att han kastar en försvarslös hund över bron så behöver han inte dö brutalt som ni alla vill.
Han gör ett fel, men ni kommer också göra ett stort jävla misstag.

Nessy Tjej, 31 år

ROWBIN: på vilket sätt gör han inte de?!

ROWBIN Kille, 33 år

<.<...
Barbarer.

Pinguu Tjej, 30 år

JimmySullivan: jag tycker vi kan plåga han till döds så han få känna riktig smärta !!!

ROWBIN Kille, 33 år

Nessey: Nej, han förtjänar inte att dö.

Nessy Tjej, 31 år

hu fan kan man göra så mot en helt oskyldig varelse!! Han förtjärnar helt klart död!!

Mellman Tjej, 33 år

ROWBIN: du har rätt ;o

ROWBIN Kille, 33 år

fridarawr: Nja, vi föreställer oss den perfekta världen och försöker leva i den medans skit händer och vi vägrar inse det,? :)

Pinguu Tjej, 30 år

fridarawr: Menare >.<

ROWBIN Kille, 33 år

Mellman: Absurb skadeglädje.. Kul om nån ramlar o slår sig lite men han ville ha revanch ju : o..
Pinguu: Mhm >.<..

Mellman Tjej, 33 år

ROWBIN: skadegläjde är kul när någon ramlar.. :(

Pinguu Tjej, 30 år

ROWBIN: det är ju tur det att inte alla har det O.o

ROWBIN Kille, 33 år

Pinguu: Folk har skadeglädje innerst inne, alla har inte så absurb bara..

Pinguu Tjej, 30 år

Putridzebra: håller med dig !!!!

Pinguu Tjej, 30 år

ROWBIN: vilken sjuk jävel om man har en sån skadeglädje ;o
men det är han iaf för han gjorde det ;o

ROWBIN Kille, 33 år

Pinguu: Skadeglädje.

Pinguu Tjej, 30 år

hur fan kan man va så sjuk i huvudet ?!?! ;o

GAMEOVERdose Tjej, 31 år

FYFAN.
När dom filmade när den låg där på marken.... idioter

minuarsinua Tjej, 29 år

jag med

6907 Tjej, 30 år

hur kan man göra så egentligen? :c

KATT Tjej, 30 år

ELAKT ;c

6907 Tjej, 30 år

ÖRK DEN LEVER JU EFTERÅT!!!!! ;;;;;;;;;;;;;;;;;_;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

taggatraad Tjej, 33 år

Fan vad arg jag blev

pajluder Tjej, 31 år

R0FL3C0PT3R: har iaf inte sett nån annan som sagt de tror jag. HAHA MITT MINNE<3
men iaf, han förtjäna de verkligen, hoppas det blev ett långt straff..

minuarsinua Tjej, 29 år

KawaiiMuffins: Hoppas ngn tar tag i honom o kastar ner honom för en bro då skulle jag bli skit glad^^

minuarsinua Tjej, 29 år

KawaiiMuffins: jaa klart så som han håller på!

pajluder Tjej, 31 år

ironskull: tänkte typ likadant som dig :c
fyfan alltså..

minuarsinua Tjej, 29 år

ironskull: Han är verkligen störd!

minuarsinua Tjej, 29 år

KawaiiMuffins: Aa om man har en hund så är det meningen inte att kasta ner dom från broar o annat skit..:/

minuarsinua Tjej, 29 år

Han som gjorde det kan fan hoppa själv!

GlitterNeko Kille, 36 år

Klas: ideed.

GlitterNeko Kille, 36 år

:@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

Foreskin_Fart Kille, 31 år

jävla hora fan heller att man gör så!!!

Silverkickan Tjej, 31 år

Nån som vet vad han fick för staff ?

Absoluts Tjej, 31 år

Excellent: Jooo! >.<

Excellent Tjej, 30 år

Huh_ : vettefan vad det är, men antar att det är en hemskt fängelse c:

Absoluts Tjej, 31 år

Excellent: Jovars. Smart sagt! Samtidigt, i sådana fall borde dom sitta på typ Eritrea!

Excellent Tjej, 30 år

huh_: jag kan förstå ditt lägehade ett par hästar i ett stall som blev knivstuckna, dom skar upp bla struparna på dom. det var hemskt. men ajg ville inte att dom skulle dö, jag ville att dom skulle sitta fängslade hela sitt liv. det är mer plågsamt än död. jag ser döden som en befrielse, inte som ett straff.

Absoluts Tjej, 31 år

Excellent: Jag accepterar din åsikt men i mitt fall så tycker jag att han borde dö eftersom jag har haft hundar som har blivit misshandlade och vet hur illa dom tar åt sig av allt. Dom hundarna blev aldrig tillfreds någonstans, dom flest slutade med att vi fick avliva. Vi tar emot hundar akut och jag lovar, man blir deprimerad av att se dom så rädda hela tiden. Det är skillnad att säga att man tycker synd om dom, men att verkligen veta hur dom mår är en annan sak. Dom blir helt koko i huvudet. En hund vi hade fick man inte springa i närheten av, vi fick inte skrika, vi fick inte höja rösten osv. Inte roligt att bli avlivad för att ens förra matte var sjuk i huvudet och slog en.