Tillbaka till Hat mot han som kasta hund från bros sida
Diskutera Hat mot han som kasta hund från bro - Sida 27
skulle jag få chansen skulle jag fan kasta honom från en bro, en högre oxå
det är helt jävla sjukt, vem fan gör sånt, jävla idioter är dom :(
Va ju en kille som hade dåliga betyg, o när han mamma såg det tvingade hon honom att döda sin hamster, oxå helt jävla sjukt, finns så jävla många idioter här i världen, man tappar respekt för mänskligheten efter sånhär skit :@
hur i helvete kan man göra så? ;o
cupcakesvampbob: jag ! enkelt!
jag vågar inte kolla videon :C
cupcakesvampbob: jag är
DOBERMANN: Vi använder knölpåkar istället! DX Det gör mycket ondare >:
Jävla bög som går något sådant, uch det är snarare han som bore bli slängd från en bro.
ENIRO: ja
Ladystar: förstår dig
LastSerenade: Totera han livet ut.
LastSerenade: Att döda den jävla idioten vore för milt för honom
Den jäveln ska dö!
Att han orsakar ett djurs död är ett av dom värsta brotten du kan göra! (enligt min brotts skala)
LastSerenade: jag vet inte om den överlevde, det står olika på olika sidor så ...
håller med vi dödar den jäveln
Zombiefied: BRA!
jag hatar honom, jag hatar honom så groooovt!
Vilken sjuk *****
jag har haft en hund själv så jag tar grymt illa upp av den här killens handlande!
man vill bara slita av hans ******* och stabba han i hans ********* och ********* i ******* så han måste ******* horisontellt
LastSerenade: Den avled efter en tid hos veterinären.
vi dödar idioten?!
LastSerenade: För jag är medlem på fler sidor som sörjer detta och hatar han som kastade ner hunden. t.ex på facebook http://www.facebook.com/group.php?v=photos&gid=279101283938#/group.php?gid=279101283938 Där står det mycket mera info.
RosaYoda: ja
R.I.P Pipiras :(
jävla mongoäckel det finns -.-
Hoppas han dör.
Jävla fucking mördare.. HATA! <//////3
Unforgiven_Kek: Jag Tycker Det, inte töker dä, >.<.
Unforgiven_Kek: Det spelar ingen roll hur man uttalar det svenska språket på sin dialekt bara man kan stava rätt på en dator för där finns ingen jävla dialekt. <<'
Unforgiven_Kek: o.o.. Din dialekt eller vad det nu än är tillhör inte sverige.
Unforgiven_Kek: Det där var ingen bra stavning
Klas: Jag : o..
DÖ I ELD LETTISKA JÄVLA IDIOT!!!
Gud vad hemsk video.. tårade ögon säger jag bara
SNELRYSK: Jag kan hjälpa dig.
Dööööööööööööö
VA fan! DE E JU INTE OKEJ!!! :@ vem fan gör så! Han måste seiöst ha en psykisk störning eller nåt! stackars hund.... :( <3
Ladystar: förstår dig fullt !
Ladystar: DOBERMANN har rätt ! dessutom skulle hunden inte ens vara värd att kasta över huvudtaget, vad den än har gjort. liksom, du skulle ju inte kasta en männosla så varför ett djur ? ._. xD
ViolentVoice: DOBERMANN: awesome ! that "man" deserves nothing..! inte ens det typ >_>
asså.. bara jag som har lust att slänga ner han från bron och typ slänga feta stenar på honom och låta han lida till döds ? ._.
Jaa kort sagt så är det ju galet att ens komma på tanken
bara en efterbliven insest fitta slänger en hund från en bro.. har jag inte rätt
;<..
Barbarer.
Fyfan.. jag blir så jävla jävla förbannad när jag ser detta klipp..
Jag kan verkligen inte förstå hur man kan tänka att göra något sådant, och sedan även göra det..
Asså.. fyfan
LastSerenade: sjuka människor..
LastSerenade: Nope, länk?
LastSerenade: jag har sett det och trodde jag skulle avlida. .__.
jag blir mår så dåligt när jag ser sånt här.. jag blir så.. ställd D:
att folk kan göra så.
haha bara för det så var jag tvungen att gå och pussa och krama på min hund ._. xD
Jag blev så ledsen när jag såg detta. det gjorde så ont i mig att min sorj övergick till ilska.
Han borde bli kastad från en bro och sedan ska folk stå i en ring och kasta sten på honom.
GegenGlam91: håller med! :3
Gaahh jaa:O
Jag är en sånn som anser att djur är bättre än människor. Sååå jag hatar när en människa gör så mot ett försvarslöst djur.
Döda djurplågare! Hatar dom alla
Jävla anus!