Tillbaka till Hat mot han som kasta hund från bros sida
Diskutera Hat mot han som kasta hund från bro - Sida 23
DangerousMind: han menar att om du nu tycker han som slänge hunden förtjänar att dö, så är det värre än vad han gjorde. Att döda nån eller att slänga den för en bro, det brutalaste är väll ändå att döda nån? Tror det är så han menar, fattar till och med jag. Jag tycker oxå det han gjorde va fel, men att säga att han förtjänar att dö är lite att ta i, det är ju värre. Hade han dödat hunden, vad hade du sagt då?
DangerousMind: För din egen skull så borde du försöka förstå.
vapenkonst: Oj förlåt :( skrev fel xD
DangerousMind: "Men det betyder egentligen bara att du har onda motiv men inte klarar av att utföra dom." Det visar en brist på sympati, empati, handlingskraft och mod.
Du borde seriöst tänka igenom dina elaka motiv.
DangerousMind: Okej nice, då är du alltså troligtvis värre än honom. Även fast jag inte tror att du skulle göra det när det kommer till kritan. Men det betyder egentligen bara att du har onda motiv men inte klarar av att utföra dom.
DangerousMind: Med vad du sa.
DangerousMind: Är du seriös?
Är inget fel på bögar?
I
I
I
V
Bög jävel -.-
Adriantbh: håller med, det han gjorde är fel och plågsamt för hunden. Men att säga att han borde dö är inte mkt bättre? Det blir bara ologiskt. Dock var dte han gjorde mot hunden hemskt, eftersom den måste lidit, och det är irriterande att dom skrattar, så är väll därför dom tycker han förtjänar att dö. Om det hade varit en människa skulle det va mer förargande, men det är ju en hund.
Jag känner väldigt mycket empati för hunden och det tog emot att se videon. Men jag skulle aldrig hålla med om att mannen förtjänar att dö. Om någonting så är det ännu mer osympatiskt än vad han gjorde.
MEN VAFAN!!!!!!! OCH SEN SÅÅ FORTSÄTTER JUU HUNDEN LIDAA DDDDD: !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! HATAR HONOM!!!!!
bobby_: fattar de han e ju inte normal -.-
bobby_ skoja inte helt störd kille
vapenkonst: Han fick bara fängelse :ccccc Fasst han får sitt straff av oss :) <3
korkit: Men inte bra att hunden dog :(((((((
vapenkonst: Efter en veckas vård dog hunden, och killen som slängde ner den åkte fast. :3
korkit: rätt åt honom=O tkr jag=O
RUNAR_xD: Grymmt ! :D
korkit: KLART ja ska dra så hullingarna fastnar för då måste han klippa krokarna men han når inte upp till den sista kroken=3
RUNAR_xD:haha det var en bra idé xD
Dra linan lite från mig så kroken värkligen fassnar
korkit: räkna med mig=3 ja ska personligen köra upp ett fiskedrag i röven på honom sen ska ja sitta o skratta åt honom så som han o hans polare flinar åt den stackars hunden T-T
RUNAR_xD: Okej :3
Det är bara 2 minuter arbete men jag har redan planerat en grej ^^ xD
Jojna ? :3
korkit: De låter bra men kan vi göra så att väggarna trycks ihop oxå=3
RUNAR_xD: Nä då kan ju andra folk skada sig :( Varför inte skjuta han ner i en spikbassäng ? :)
Jag tycker vi bygger en katapult o skjuter honom ut på en motorväg sen när han har landat så kan vi släpa honom till paris, hur låter de tycker ni?=o
den som tycker han gjorde rätt är helt jävla dum i huvudet och är värd bli själv kastad över bro
vapenkonst: Jajamensan ^^ <3
bleibbeimir: Hehe klart det är :3 <3
bleibbeimir: Nädå ska se till så han inte dör på vägen ^^ <3
bleibbeimir: Vi hittar han i Tyskland eller Ryssland och vi släpar han äfter en bil så han släpas på asfalten tills vi kommer till Paris så släpper vi ha ca 20 gånger från eifeltornet ... Bra idé ? x3
bleibbeimir: IAM
bleibbeimir: jag e me!!
Jag hatar honom! Hur kunde han >:
vapenkonst: Näe -.-
Har det vecka 9 :(
MEn jag tar bara ledigt ^^ xD
vapenkonst: JAG ÄR MED!!
vapenkonst:
ryssland tror jag ._.
bleibbeimir: Jag hänger på
vapenkonst: Yuuup ^^
Gör allt för att dendär IDIOTEN ska bort :3
vilken jävla idiot:(
bleibbeimir: Han förtjänar fan att dö. Jag trodde han typ "skämtade" först med hunden, och så trodde jag inte det var lika högt + att det var vatten. Men det var högt som fan, inget vatten och han skojade inte.
Det jävla mongot, för tjänar fan att dö
bleibbeimir: :3
bleibbeimir: =D
RUtTEnFiSK: Menar så, eller typ den där lastbilen stannar och typ kör över honom eller något : D
den jävla fittan /ursäkta för ordspråk men nu blev jag riktigt ledsen
vilken jävla idiot D:
lilapannkaka: Next Week ;D
vapenkonst: haha jo det vore något xD
Fyfan vilken jävla idiot han är!!!!!
Eifeltornet i paris xD