Tillbaka till Hat mot han som kasta hund från bros sida

Diskutera Hat mot han som kasta hund från bro - Sida 19

Bli medlem för att diskutera
amanda Tjej, 29 år

omogeN har gjort mig så glad i byxan så jag måste kissa. <3

CreatureFear Kille, 32 år

CitronsmaK: Märkte att mitt osmakliga skämt inte nådde dig.

amanda Tjej, 29 år

omogeN: AHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHH<3

CreatureFear Kille, 32 år

CitronsmaK: VAD KALLADE DU MIG?

im_just_me Tjej, 32 år

expulse: gråt med mig

CreatureFear Kille, 32 år

Br00talGUITARIST: Ja! Jag får stånd varje gång.

im_just_me Tjej, 32 år

fy fan kollade nyss på videon, jag gråter..... fy fan vad sjukt

CreatureFear Kille, 32 år

eXpulse: HAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAH KICK-BIKE<3<3<3<3

amanda Tjej, 29 år

är inte en kick-bike en sån grej man åker på? .______. ahahah ._.

amanda Tjej, 29 år

VADÅ JAG KAN HA MINA STUNDER >>>:
Br00talGUITARIST: DÖ! jag tänker gråta

CreatureFear Kille, 32 år

Slängt ner nån hund från en bro på sistonde?

CreatureFear Kille, 32 år

Br00talGUITARIST: Det är lugnt själv?
Korvmongot kan dock ha sina stunder hon med.

amanda Tjej, 29 år

Br00talGUITARIST: NÄNÄNÄNÄNÄNÄNÄNÄNÄ !!!!!!!!!!!!!!

amanda Tjej, 29 år

Ja ;____;
nejmen seriöst. han gjorde de D:<

CreatureFear Kille, 32 år

Fy alltså.
Du som är så underbart fin?

amanda Tjej, 29 år

Han säger att jag e ful >:C

CreatureFear Kille, 32 år

MORSNING MANNEN

amanda Tjej, 29 år

omogeN: :((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((

CreatureFear Kille, 32 år

eXpulse: Tru.

amanda Tjej, 29 år

eXpulse: Nej de skulle det inte >:C

amanda Tjej, 29 år

omogeN: Det där gjorde mig mer glad i byxan <3

CreatureFear Kille, 32 år

korvskalle: Ibland när jag suger ohyggliga mängder med penis som dryper av sperma.
Så tänker jag på dig.

amanda Tjej, 29 år

omogeN: DU TÄNKER PÅ MIG
när du ser en korv.

CreatureFear Kille, 32 år

eXpulse: HAHAHAHAHAHAH <3

Jag är vegetarian. Men för din korv gör jag ett undantag.

amanda Tjej, 29 år

eXpulse: underbart.

amanda Tjej, 29 år

omogeN: är inte det något man äter?

CreatureFear Kille, 32 år

korvskalle: Touché.

amanda Tjej, 29 år

omogeN: NEJ, JAG ÄR BRA, FÖR DE HAR DU SAGT. <3

CreatureFear Kille, 32 år

korvskalle: HAHA FYFAN VAD DÅLIG DU ÄR KORVMONGO <3

amanda Tjej, 29 år

Br00talGUITARIST: Jag ser inte att de står något om något svin. Bara en hund?

PIKACHUHARDCORE Tjej, 29 år

eXpulse: hahaha xDD

CreatureFear Kille, 32 år

WAT?

Mirdoll Tjej, 30 år

WTH!!!!?? if i see that man i will thow him from a bridge X'''C

amanda Tjej, 29 år

omogeN: JA,JA,JA. ehehe.

CreatureFear Kille, 32 år

NEIN SCHNELL

^ Lol

amanda Tjej, 29 år

omogeN: DU E JU FAN DUM!
nej de e du inte :$$

CreatureFear Kille, 32 år

Jag har också dyslexi.

amanda Tjej, 29 år

omogeN: håll käften. det är jag inte alls >: men testa läsa det där själv ! orden går inte ihop DDD:

CreatureFear Kille, 32 år

v Hon är typ elva.

amanda Tjej, 29 år

eXpulse: jag fattar inte vad det står o_o

amanda Tjej, 29 år

omogeN: ja snälla. <3

CreatureFear Kille, 32 år

korvskalle: Ska vi göra kärlek? <3

amanda Tjej, 29 år

omogeN: åh, jag älskar verkligen dig <3

CreatureFear Kille, 32 år

VA? HAHAHAH LOOLOLOLOL VA? VAVAVAVAZ OLOLOLOL

CreatureFear Kille, 32 år

Eller så skrattar man åt korvmongot under mig <3

amanda Tjej, 29 år

eXpulse: eller så skrattar man åt dina klockrena svar <:

amanda Tjej, 29 år

eXpulse: h0h0h0, jag tycker synd om dom som åker fast i Cops >: <3

amanda Tjej, 29 år

nej de gör jag inte. ehehe

amanda Tjej, 29 år

Ibland tycker jag synd om personer som gjort fel. Ehehe. jag tycker lite smått synd om han. Hihi.

amanda Tjej, 29 år

hahaha dom va seriösa. som fan. <3