Tillbaka till Vi som misstolkar det mesta ;)s sida
Diskutera Vi som misstolkar det mesta ;) - Sida 99
Attenti0nWhore: ja ;) och särskilt när man åker två på samma gång :D
Rydeeell: YYAY :3 linbana är roligt :D
Attenti0nWhore: haha du har rätt! men vi åkte linbana i stället :D
Rydeeell: för att ni inte kom upp på gung saken såklart! inte ska två små barn som ni inte kunna unna er lyckan att få gunga heller? xD
Attenti0nWhore: för vi är så löjliga? haha eller att vi aldrig kom upp på gunga-saken.. och att jag fick sand i mina bakfickor på byxorna..? :D *lycklig*
Rydeeell: hahah tycker synd om er .. xD
Attenti0nWhore: hahaha :D
Saff3m0: hahaha bäst! ;)
Rydeeell: ahahah xD
jag: den går inte upp
min kompsi: *stöön*
jag: jag kommer!
Ungefär så lät det när vi skulle försöka ta oss upp på en sån där "gunga" sak där man sitter på ett varsitt däck och snurrar runt. (när en person sätter sig på det ena däcket åker det ner och det andra upp, och då blir det svårt för den andra att komma upp..)
ZombiBarbie: ahhahahah XD
rredhead: ämen fan va skön! xD
Zoroark: min pappa förstod sen inte vf jag skrattade..
Zoroark: du skulle hört min pappa för nån vecka sen...
pappa: det blir bättre och bättre ju längre in man kommer...
jag: *ASG*
vi tittade på film XD
Zoroark: hahahahah!! dog!
sPiD3rMaN: det är inte okejXD
Vi har en bok i skolan bibliotek som handlar om en dinosaurie..
barnen: får vi också rida?
dinosaurien: Jadå alla ska få rida
Barnet :håll fast den hårt så ni inte trillar av!
Up_Yours: gillas stooooooost >:'D
Up_Yours: O.O
GGGGAHAHAHHAHAHAHAHAHAH
KaptenMupp: AS GRYMMM! xD
Suklaalla: BEST HEST! xD
Stonecold95: Eller huuur! xD
MeLikeWaffles: HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH! x)
MeLikeWaffles: hahaha, åh fyfan va jobbigt x)
MeLikeWaffles: HAHAHAHAHHAHAAHAH XDDD
Inte för att detta är en misstolkning men jag tycker bara att den är så jävla rolig för min kompis säger den till typ alla han känner! xD
En kompis till mig satt och runkade i sin fridfullhet... Han var ensam hemma BTW... Och så hörde han att någon kom hem, men han sket i det så han trallade på! Då öppnade hans pappa dörren till hans rum och då KOM HAN!!
SÅ HAN KOM NÄR HANS PAPPA KOM!! HAHAHAAAH! <---- Min humooor! OuO'
BreeAspyxiation: hahah bäst ju! xd
xXColourXx: Hahaha x3
Jag är ute med mina 2 kompisar... (Lollo och Sabbe)
Lollo har köpit banana skids.
Jag: Lollo.... vad gör du?
Sabbe: Hon har en banan i munnen så hon kan inte prata !
Lollo: Den är hård!
Jag:.... WTF!?... HAHHAHAHA xD
( Varför kallade Sabbe Banana Skids för banan? D: )
xDarkSnowballx: MWAHAHAHHAHAHAHA XD
xDarkSnowballx: Hahaha xD
Wiiie: Nej, manlig lärare D: XD
ZombiBarbie: Han är awesome :D
Wiiie: fan va härlig lärare! xD
xXColourXx: HEEEEJ :D <3
Snepuff: SNEPUFF! 8D
(It's me... again c: )
Or maybe I'm som1 else ! :o
Wiiie: HAHAHAHAHAHAHA WTH XD
Wiiie: hahaa so fail xD
Wiiie: HAHA ! tankarna skriker peddo ! xc
Åh, i morse på samlingen... Alla vi sjuor hade samling på samma ställe (ca 100 pers). Och min lärare (M) brukar ofta komma med lite finurliga ord i meningarna.
M= Manlig lärare,
M: Ja, så ni ska då få respons på SO-provet. Så kom upp och sug mig under veckan!
Vi: *asg*
moertmoertmoert: jag med ;'D <3<3<3
jag gillar kakor :)
EpicSnail: men vafan! xDDD
ShufflaZ: jomen absolut xD
D4MD4M: HAHAHAHAHA :D
Haha, jag och min kompis gick en promenad och sedan såg jag Gb-Gubben och ville genast krama honnom. Men det blev inte riktigt som jag hade tänkt på bild. HAHA :3 LÄNK:
http://typelsansfoto.blogg.se/images/2011/199418_162861120434429_100001316253919_328358_1934342_n_139838378.jpg
D4MD4M: hahahahhahahahahhaahhahahahahhahahahahahahahahaha cp xD
Jag kan kasta upp bilar och fånga dem med munnen och fast det är jobbigt när de är jävligt hårda C=
ShufflaZ: HAHAHAHAHAAHHAHAAHAHAHAAHAHAHAAHAHAHAHAH! Underbart<3
ShufflaZ: hahaha wtf?! xd