Tillbaka till Vi som misstolkar det mesta ;)s sida
Diskutera Vi som misstolkar det mesta ;) - Sida 96
ZombiBarbie: AHAHAHAHHAHAHHA.
- sluta skvätt sådär!
- men det är skööööönt!
- men jag blir ju fan alldeles våt!
- *asgarvar*
Jag å min kompis satt å drack cola...
ShufflaZ: Hahaha c:
Oh damn x3!
ShufflaZ: HAHAHAHAHAHAHHAHA XD
ShufflaZ: hahahahaahahahaahahaha! lol!
ShufflaZ: w....t....f?! xD
ShufflaZ: hahahahahahahah stackarn som det hände för om det skulle hända xD
ShufflaZ: hahhaha x)
ShufflaZ: AHAHHAH :D
randomdays: haha jag hade oxå garvat på mig xD
Jag: -pratar med kompis i telefon- fan jag hittar inte sladden. HELVETE jag får inte in den!!
skulle sätta i sladden till lampan x) min kompis garvade på sig.
LooneyTun3s: Hahahaha x3!
LooneyTun3s: That is freaking awesome!! Haha skrattar så jag gråter!
kompis: kom nuuu!!!!!!!!!
Jag: men ja jag kommer!
Kompis: skynda då!
Jag: men fan jag får ju inte upp skiten!
kompis: Men kom igen! få upp den så att du kan komma sen!
Jag: men jaja.. jag kommer nu..
En kompis tjatade om att jag skulle logga in på skype :3
ShufflaZ: yeah xD
ShufflaZ: o hårt xD
SPACEGHOST: jah xD
thatdreamer: ........?
HAHAH ! en kompis o jag på msn xD
Han - har någon kommit på dig nån gång när du rökt ? :o
Jag - hehe, ja, en gång. inte kul D;
Han - hahahaha xD
Kommit på mig ? o.O
xDarkSnowballx: Hahaa neeej jag känner inte den fluffiga saken, den är för liiten xD
xDarkSnowballx: HAHAHAHAHHHAAHHA XD
"jag går in i det våta hålet"
anton som spelade minecraft på matten xD
Lol min kompis ...
Snöboll: Får jag sticka in den?! :D
Jag: Nej den är liten och vass!
Snöboll: Men den är ju fluffig! Och så är den så smal så du märker inget!
Jag: >_____>
Hon hittade en fjäder på marken och skulle peta in den i min mössa ... >_>
"klassbredden är hur brett det är .. klassbredden är sex" .. xDD
WednesdayAddams: Ja :o Och sen den reklamen med ''lilla hungern'' då killen försöker få tag i mellan målet och när han får den så spelas värsta porr musiken när han äter ><
RainbowCheesePie: Hahah var med om något liknande för typ 2 veckor sen x3
När jag var trött:
Lukas: Om dem får se något så blodigt, så kommer dom säkert!
Ella(jag): Pfffffffffff-
Lukas: Va?
Ella: Pfffffffffffffffffffffffffffffffffffftttt-
Thomas: NEJ LUKAS!
Någon mer än jag som tycker att Oreo reklamen är väldigt sexisk?
"Vrid, slicka doppa"
ToXiiC: xD
BreeAspyxiation: LOL XD
TheAgonyScene: HAHAHAHAHHA
Justahickey: kanelbulle :D xD
Suklaalla: Hehe c:
Hände precis så tyckte det var värt att skriva in det :3
TheAgonyScene: hahahahahahhahahahaahahaahahah! xD
Jag och min familj satt vid matbordet, pappa hade grillat kött & korv, osv.
Min lillasyster hon är 8 och säger:
Jag kan inte ta emot korvar
Inte stora eller små
Dem får inte plats
Jag asgarvar för jag brukar misstolka allt c:
Jag och en kompis satt ute på ena soldäcket i skolan idag och kollade/pratade lite med ett par 7:or :
*första misstolken*: Jag tror han kan köra in den själv!
*andra misstolken*: Ajaj nej inte i det hålet!!!!!
Bara några utav 30 min konstant misstolkande xD
Justahickey: förlåt kan inte hjälpa xD HAHA
Justahickey: *misstolk* grotta :3 xDD
Justahickey: vill jag ens veta VILKEN grotta? XDDDD
BurningSorrow: HAHA XD
BurningSorrow: HAHAHA jag vet, jag tänkte typ "VÄNTA VA?" XDDD
BurningSorrow: ''jag har två musar i buren och dom låter!!'' skrev det till en kompis på msn nyss :3
ScreamGirl: haha jaa^^ låg i mitt rum och bah:WTF!?
Mamma och pappa pratade om något igår:
Mamma:man måste ju mäta hur stort hålet är innan man kör in något.
Pappa:jo det är en bra idé.....
Har fortfarande ingen jävla aning om vad dom pratade om o.O
GuRKP3NIS: haha sådär gjorde jag också idag :O
Låt den rätte komma in.
I love rock´n roll !!!!
BestTheory: jaa det stämmer :3
BestTheory: du är inte ensam .. O___o
V Tror faktiskt det.