Tillbaka till Vi som misstolkar det mesta ;)s sida
Diskutera Vi som misstolkar det mesta ;) - Sida 94
i cafeterian spelade dom "we are who we are" vi hörde typ ba sista refrängen: tonight we going hard hard hard hard hard hard... sen efter kom : jag kommer jag kommer jag kommer jag kommeeeer , jag e nästan där:P
faan va kul om: i just had sex, kom efter xP
jag: hur klarar du de!!???
min kompis: jag har stor käftxP
hahaha vi köra shubby bunnyxP
rredhead: haha den är aaaaaaasbra men så grymt snuskig xD
Älskar låten! Jag kommer med Veronica maggio! ;)
AnEmoIceCream: det är de jag gör :)
randomdays: haha x) bry dig inte om det, skratta med ist :D haha
AnEmoIceCream: blir as retad för det i skolan, hela tiden x)
randomdays: misstolk ;p haha
men det är ju lätt att göra
Kompis: vad drömde du då?
Jag: jag drömde att han kom, och allt bara flöt på!
Kompis: o.O -as garvar och springer till våran andra kompis- Gissa vad Jojo just sa!! xD
En kille jag var kär i skulle åka ifrån göteborg upp till sthlm (där jag bor) sova
hos mig under helgen, vilket jag skit nervös för. Drömde inte om honom
på det sättet utan att han kom hit och att det inte var så stelt som jag trott det skulle vara
och att allting typ bara gick som det skulle x)
Ferifer: LOL<3
CoTTe: det är det klubben ska vara xD
Ferifer: HAHA ! mysigt xp
Ferifer: HAHA bästa ju xD
DinMupp: jäkligt pinsamt ändå xD
xDarkSnowballx: hahaha xD
Burn_This_City: Hahaha x3
xDarkSnowballx: haha lol XD
DinMupp: AHAHAHA x'D
DinMupp: Haha^^
shitbrake: haha jag vet xD fast bara jag som skrattade då :(
ZannZ: hahahaha epic (Y) xD
På idrotten hade vi fotboll:
Marcus :Kan inte vi byta? den här är inte hård.
Kamyar:Åh den här är hård och fin :D
Dom böt boll ^^
cconstantine: HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA BÄSTA! X'D
Alex satt i nån random killes knä och skriker plötsligt "AAJ jag fick något upp i röven!"
fyfan vad jag garva. <3
xDarkSnowBallx: hahahahaxP
Har färgat håret precis.
Kompis: Fan vad svart det är här.
Jag: Fönstret är uppet...
crunchy: Vem gör INTE det? O_o
crunchy: då är vi två...
ShufflaZ: Alla kommer att komma ;) (misstolk..)
Vi sätter upp en stor show som innebär en massa dans,sång och teater. I en låt ska min kompis sjunga:
''Jag vill att du ska komma, komma men aldrig gå...''
Synd när alla skrattar åt det ända seriösa vi sätter upp i showen..
TheAgonyScene: Hihi :3 <3
MissTess: Haha aa :3<3
TheAgonyScene: Hehe... I'm epiic :D
Min flickvän:
Åh jag får inte upp den, nej åh gud.
ah den e så stor jag får inte upp den,
Ja! Nu så, nu fick jag äntligen upp den!
Vi pratade i telefon och hon skulle ta upp sin mobil laddare x3
MissTess min sötsak :3 <3
ShufflaZ: aah verkligen ;)
ZannZ: Lol XD
ZannZ: Gör inget :D
Crygothcry:kom på det när jag hade skickat xD
ZannZ: Jo, hon menade datormusen, men hon sa ju inte vilken mus. Och med tanke på ämnet så... :O
ZannZ: Jo, för datormusen kan misstolkas i det sammanhanget! XD
Wiiie: det är väl ingen misstolk? O.o
Vi hade sex o saml. lektion och läraren hade framme bilder på könsorgan på en hemsida. Så hade vi papper där vi skulle sätta ut delarna på en spegelvänd bild.
Tjej: Var är penisen? :O
Annan tjej: Den är där vid musen...
Vi andra: AHHAHAHAH :'D
Justahickey: att jag sa att jag inte brydde mig om det inte var jätteblött (tolkar det då som om man skulle vara våt och kåt) så slår min polare mig för att få mig blötare ^^
ShufflaZ: nej alltså vi slår alltid varann där ^^ det kom så passande
tant: skynda!!
jag: vänta! jag ska bara trycka in den!!
tant: o.O''''''
jag: USCCCH!! WTF de e dö kladdigt D':
tant: MEN SKYNDA!
jag: *STÖN* Men VÄNTA! Jag vill bara ha pengarna D':
jag skulle panta på ica, sen ville en tant att ja skulle skynda mig för hon skulle oxå panta, och det var skit kladdigt i påsen ( öl läsk o annat skit asså) :C fick lite damp på kärringen -.-'
jag satt och åt solrosfrön med en kompis och kastade upp de och skulle fånga de i munen jag sa:Det är mkt roligare när man får in den=)
vampyrah: hahahahhahah XD
xDarkSnowballx: öööh? :P
Smsade med min kille i natt.
Han: Ska inte du sova snart?
Jag: Jo men jag har tråkigt
Han: har du ingen att leka med?
Jag: nej ;__; jag måste leka med mig själv :c
Han: okeeej ...
xDarkSnowballx: ahaaa... säg d dåå ;P HEHE jaaa... d e fail xDD