Tillbaka till Vi som misstolkar det mesta ;)s sida
Diskutera Vi som misstolkar det mesta ;) - Sida 92
TheDeadGirl: ahhahahahha wtfff? xD
Jag skulle säga till min kompis: Jag har lärt min kompis gilla hård rock..
Så sa jag ist: jag har lärt min kompis att gilla hål >_> Och dom dog av skratt T_T
Jag och min kusin satt o spelade mario kart på wii:
Kusin: Den flög upp när jag kom!
Jag: .....GAHAHAHAHAHHA *dör*
vi körde en bana som de är en bro på som ibland åker upp o ibland ner
och då åkte bron upp när min kusin körde på den xD
Våran musiklärare till killarna igår: ni måste ta i massor för att komma högt!
Dog, men verkar som att jag var den enda som misstolkade det. Snuskig jag är då..
S0l: åååh ! <3
- Ååååå jag får inte upp den!
- Men å, ge hit den så ska jag försöka!
- Är den uppe nu?
- JAA!
- YEY!
dom försökte öppna en tröja med dragkjedja. gissa om jag garvade?
haitaka: Hahahaha x'3
haitaka: ASG <3
haitaka: HAHAHAH ! X'''D
hahahahahahahahahahaitaka
haitaka: HAHAHAHAHAHA xD
Hon: Det går inte!
Han: Men försök
Hon: Ska jag hålla i den?
Han: Ja, och sen suga...
Hon: Suga?
Han: Ja..men sära på benen först...
Hon: Hmm...ganska gott faktiskt...
Han: Ja visst är det...
Hon: De va gott men kladdigt...
Han: Jag sa ju de! Försök en gång till!!
Hon: Nja..Vet inte..De va så jobbigt... Så kladdigt...
Han: Men de e ju så de går till när man äter
kräfter x]
Loocitah: whata.... o.o
Knasius: wtf?! xD
Uhm.. Den där ba dök upp :o
http://www.youtube.com/watch?v=dnBKoeeTgjk&feature=related
EXTREMSPAM: HAHAHHAHA
EXTREMSPAM: fatta vad jag skrattade XD
KarateKatt: Hehe jo i och för sig ;D
Jag har ingen att misstolka saker med för tillfället för jag träffar knappt mina vänner längre D: Tur att jag kan läsa allting här haha, får mig att garva varje gång. C:
RuixxiE: haha guuutt :D <3
RuixxiE: låter som mig..... och killarna ^^
de andra cheyerna bah: neeeh uuuusch
dom är konstiga O , O
RuixxiE: haha åzum XD
RuixxiE: hahah åh, awesome! :>
evy: Det är så det ska vara ju, förgyller vardagen ju ;)
TheAgonyScene: Precis ;o Hon visade nog lite för tydligt också......
ZannZ: Hahaha x3
Hon sa att hon gjorde det.
Men igentligen snackade hon om gårdagenskväll!
Syslöjds läraren: Och så tar du den här och kör in den vart du vill,helst där bak.
Hon pratade om en virknål (a)
KarateKatt: "evy: hahah, "kommer", "kommit" osv samt "sätt på" misstolkar jag alltid :c"
Ja, jag med! Det är inte nådigt :C Fast det är kul :D
TheAgonyScene: "Men deras kex kunde inte heta oral så det fick heta oreo.." Haha, så är det nog. xd
I datasalen..
Min kompis: Min mus är kladdig
Jag: Ehm..
FunnyKawaii: Haha aa :'3
Hellofucktard: Hahaha x3
TheAgonyScene exakt :P men stör mejj på att alla tycker dom e så goda, dom smakar presis som ballerina kladdkaka eller vad den nu heter :P
torre95 kej haha :3
FunnyKawaii: Håller med o:
Men deras kex kunde inte heta oral så det fick heta oreo..
lol asså e de bara jag som tycker oreo reklamerna låter perversa :P
vrid!
slicka!
doppa!
asså vet inte låter ba fel på nått sätt x3
Jag till en kompis:
"tihihihihi..jag är spöket laban och jag vill ha min present från min älskade vännina ikväll..xD<3"
SexxiiLatina: Hahahahaha xD
när jag var mindre brukade jag alltid gå till mamma och pappas säng och säga:
- Kan inte ni komma och ligga hos mig?
först nu förstår jag hur mycket dom misstolkade det.
Burn_This_City: :) ganska vidrig
Stonecold95: AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA XD
Läste på ett fönsterputs medel där det stod:
1. skaka
2. spruta
3. torka av XDDD
min kompis till en ful sak som han hatar
- kolla en fågel
*han vände säg ditåt*
*han vänder sig tillbaka*
jag:
- du kunde ju ta han bakifrån....
Ops! misstolk!!
evy: hahah, "kommer", "kommit" osv samt "sätt på" misstolkar jag alltid :c
Si = Min killkompis
S = Min tjejkompis
T = Si's tjej
*Sms*
S: Har T kommit än?
Si: Ja, 17 ggr! 8)
S: .....
"Too much information"-varning på det där. xD
Torre95: haha xD
en kille pratade med en tjejkompis:
Hon- hahha, eru seriööös???????? du loggade ut nyss... du e ju fan påväg xD hahha, härligt.
Han- A fan! nu kommer jag......
ZannZ: Min kompis säger: ÅÅH jag bajsa snett -.-'
b0b: haha.
Wiiie: S0l: jaaa, det är asjobbigt när folk säger det hela tiden ;o jag reagerar alltid
Min bror:Aaah nej det spruta snett!!
Det bästa var att det var vit sås han skulle använda xD
ZombiBarbie: Inte jag heller! skit störande c: