Tillbaka till Vi som misstolkar det mesta ;)s sida
Diskutera Vi som misstolkar det mesta ;) - Sida 89
för inte så längesen låg jag och min kompis och försökte sova men det gick inte så bra för min syrra snarkade ganska högt så vi började prata om katter (vet inte varför xD) och då råkade jag säga "jag gillar stora håriga bollar..." ...he lost it. han låg och skratta så mycket att han nästan grät...
det jag skulle ha sagt var "jag älskar stora katter som är fluffiga och feta som stora bollar"
.....
sen sa han "HAHAH XD nu kommer du aldrig kunna beställa kebab med svag sås längre!!!" (stället där vi oftast brukar köpa pizza är såsen vit.. och liiiiite genomskinlig...)
xD
G4M3B0Y: De är bara för jag e fel xD
Jag och en kompis smsade. Hon bad mig om ett råd. mitt svar löd: "krossade den lite lätt, satte papper runt den och tryckte in den"
Det råd hon bad mig om var hur jag bar mig åt när jag hade vitlök i örat när jag hade öroninflammation, som hon tydligen hade fått nu ;D
G4M3B0Y: kanske är meningen? ;o
G4M3B0Y: ;) XD
blaackcupcaake: (Y)
min lärare snacka om paket asså julklappar o sånt så sa han
"jag gillar hårda paket" hahahahahhahahahahh
Jag och en kompis från Göteborg smsade om Big 4 konserten i Ullevi jag tidigare kollat på på tv. Jag frågade om han sett fyrverkerierna där ifrån eller kanske till och med hört musiken. Svaret löd: Nee, det enda ljud jag bryr mig om är morrandet från min älskling.
Hm... (tydligen hans moppe..)
FeelingDreams: haha japp :)
missförstånd, missför stånd, missför STÅND
NAYO: Båda.. OwO
HAHAAHH
Nä men seriöst, det är min trötthumor....
NAYO: HAHAHAHAHAHAHA min humor...
NAYO: namnet flapjack är en ren misstolkning o.o
NAYO: hahaha x'3
BLOODnPAIN: HAHAHAH XD Förklarade du? XD
NAYO: ELLER HUR xD
SimonSaysWho: Haha jag började skratta och han fattade ju inte varför x'D
BLOODnPAIN: HAHAHAHHAHAHA XD Den vae bra! XD
jag är längre än kin kompis så han kramade mig och bara- faan vad lång du är... jag är inte van vid att hålla om långa saker... och jag bara-o.o
jag pumpade en luftmadrass igår ..
man får liksom dra upp och ner på den långa pumpen ..
kan säga såhär att jag, min bror o hans tjej hade jätte kul i köket när vi pratade om att avsnoppa jordgubbar.. helt plötsligt handlade allt om snoppar..
Toy story
Sid: ööööhm... jag vill rida på ponnyn
Woody: O.O
hahahahaha xD lätt bästa scenen x)
Alldozer: :D <33
Alldozer: C: <33
Alldozer: FINNS!<33 ;C
Alldozer: synd och aj och blä :C <3
Alldozer: GAHAH, bra de c;
HAHAH ÅH, xD<33
Alldozer: NEJ, ÅH, AJ D: <3
haha, MISSTOLK D: <33
Alldozer: Ajdå D: ahhaha fett nicejuu xD
Alldozer: HAHA omg. c'x
Alldozer: Gaha, jag skulle ha dött. xd
Alldozer: xD
Alldozer: HHAHAHAHAH, faiil. c'x
Alldozer: Få in vad o: ?
b0b: en lampa :)
sPiD3rMaN: hoho ^^
sPiD3rMaN: Nee xD
sPiD3rMaN: haha, nee xD
sPiD3rMaN: haha, nais xD
NAYO: AHHAHAHAHAHHA
Kotten satt och lekte med datormusen och tyckte den var konstig för den rörde sig när hon hade handen långt ifrån, jag ba; "jaa men du har väl en känslig mus"
:(
GuRKP3NIS: :)
Nu ska jag lyssna på kärleks låtar.. Ciau-su!
GuRKP3NIS: hahahahahahahah xDDDDDDDD vafan xD vilken värld vi lever i:P
Tror fan inte en turist skulle förstå sig på oss svenskar när vi misstolkar våra skämt o meningar XD
GuRKP3NIS: HAHAHAHAHAHHAHA XDDDDD skulle oxå ha sagt "vad" XDDDD
Lägger min hand runt den,
tar den i min mun,
den är styv och våt,
den går in och ut, fortare,
det rinner vitt ur min mun,
jag ler, och tar ut tandborsten
NiA: kolla, hon kanske kissar då :D
NiA: jaooo, råkade se henne live på en festival jag var på. hon typ stod med benen i kors och trampade jättekonstigt som om hon höll på att kissa på sig. :D
NiA: aaaanyhow, så är den låten ganska misstolkningsbar. utom att det känns att hon vill att man ska tro det :c
NiA: "i taxin, i trappen, i hissen, i hallen, jag faller" för packad innan hon ens kommit dit? ;c
NiA: Men det är väl så hon menar? ;o
NiA: Jag är nästan där*