Tillbaka till Vi som misstolkar det mesta ;)s sida
Diskutera Vi som misstolkar det mesta ;) - Sida 85
heter lolenstine så de e bara att lägga till mig på skype ^^ ♥
Brorsan och jag vid matbordet.
Bror: så slickar du lite på den så du känner något blött och kladdigt på tungan.
Jag: är du helt säker?
Bror: ja, så lyft på den nu så du kommer åt allt.
jag: okej.
Bror: mm, känner du hur våt den är?
Vi diskuterade ballerina kladdkaka som var doppad i mjölk .____.'
Hände i tisdes, vi var på en Teknik lektion och en av mina bästa vänner Hannes är inte jätte glad för våran nuvarande NO lärare. Och det finns typ fyra stycken på våran skola, men en av dem kom in och det gick såhär:
Hannes: Vet du vad?
Jag: Nej vad?
Hannes: Jag vill ha han! ...
Jag: HAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAHAHA
Hannes: NEJ NEJ NEJ JAG HAN INTE PRATA KLART
JAG VILL HA HAN SOM NO-LÄRARE. FUCK YOU!
Det var kul atm iaf D;
Skrattade tills jag grät :3
min kompis och jag är ute och gå ,
hon: titta inte nu
jag: varför inte ?
Hon: för jag ska suga ...
Jag men de är väl bara t att göra de ?
hon: men jag tycker det är pinsamt ...
Jag: men vi kan suga tsm ?
... vi har astma ...
shitbrake: kanske det xD
Mamma: men hur länge sög du på den då
Jag: men i några minuter, och den smakade helvete
hade fått en halstablett av morsan som smakade helvete
RosahKlubbah: HAHAHA awesome (Y) xD
Jag och mina kompisar gick runt och sa olika nummer. Vi hamnade i ett trapphus i skolan.
Jag sa: jag vill ha 6.
Mina kompisar: va?
Jag: JAG VILL HA SEX!!
Kompisar & annat folk: *stirra*
O.O vi lekte med en loppa xd
vi hade nån typ frågesport i skolan o så hade svaret ngnting me siffran 6 att göra, en kille failar svaret flera gnr o då kommer läraren "SEX TÄNK PÅ SEX!!" haha nästan alla börjar as garva xD
shitthesamee2000: hahahahahaha xD
Hur ska man få upp den om den sitter fast ?
Du slickar eller suger lite,
men blir de inte kladdigt då ?
jo , men de är själva grejen D:
men de smakar inte gott alls!
Min kompis och jag diskuterar en cola glass ...
sms av min killkompis:
"du vill bara att jag ska spruta på dig när du är olydig"
vi pratade om att jag ville bli nollad >__>
Fuck_it: 8"D
Fuck_it: yey! C: *klappa på huvud* :'3
axully: ;''D
RosahKlubbah: Absolut :D
axully: man ska gå sin egen väg liksom (Y)
RosahKlubbah: Så sant såå :D
axully: haha men så är det alltid vilket program man än går xD
RosahKlubbah: Hahah nää då blire inge bra :D Nädå det finns inga elaka hästar bara människor som saknar kunskap :)
axully: bra, dom får inte va elaka! >8(
Fuck_it: är du en snel hest? ;o
RosahKlubbah: Jorrå xD
axully: hoppas det är snela hestar :3
RosahKlubbah: Jepp :D
axully: ja om man verkligen gillar hästar så är det väl det ^_^
RosahKlubbah: Jaa såå värt det dock ^^
axully: jobbigt D: men låter kul, även om jag är måttligt intresserad av hästar x)
RosahKlubbah: Jaa det är asmkt plugg!!! Det är ju nästan samma kurser som i sam-linjen bara att vi rider och har hästkunskap- stallskötsel och djurkunskap oxå! :/
axully: okej :"D är det mkt plugg eller är det rätt slappt? (:
RosahKlubbah: Naturbruk-häst :D
axully: ja exakt så är det! :D sam-med, du då?
RosahKlubbah: Jaa men man hittar ju så mkt nytt folk som har samma intressen som en själv ;D Man blir som en familj kan jag lova ^^
Vad går du för linje?
axully: härligt 8"D jo mitt är också jättebra och går i en awesome klass :3
RosahKlubbah: Jaa det är jättebra! Stormtrivs :D Hur är ditt gymnasium då? :) trivs du?
axully: okej, är det bra? (:
RosahKlubbah: Jag går på realgymnasiet :)
jag misstolkar bamses dunderhonung :c
jag misstolkar party's in my head låten
"and every single DJ is inside me"
axully: du då? (:
RosahKlubbah: Okej :) Kul :D
axully: ja John Bauer :'3 Okej ;D
pinkielephants: Ohjah! :))
RosahKlubbah: Vart går du i skolan? Är det borta vid liljeholmen? Där går jag ^^ :D
RosahKlubbah: Fan vad charmigt!
pinkielephants: awesome! Där jag går i skolan finns ett ställe som heter trekanten 8DD
RosahKlubbah: Finns ett café här i ö-vik som heter ''Trekanten''. (Y)
Upplev mer, upplev mer med trekantsbolaget o,o
pinkielephants: HAHAHAHAHHA xDDD
''Allså, jag tycker att det är svårt att stoppa in saker i munnen. ): ''
''Jag kommer inte överens med hårda saker..''
''Sen så stoppar du in den i hålet här..''
''Jag gillar inte vita, kleggiga saker.''
Ja... >w<