Tillbaka till Vi som misstolkar det mesta ;)s sida

Diskutera Vi som misstolkar det mesta ;) - Sida 85

Bli medlem för att diskutera
Pach1r15u Kille, 31 år

heter lolenstine så de e bara att lägga till mig på skype ^^ ♥

LyDJa Tjej, 30 år

Brorsan och jag vid matbordet.

Bror: så slickar du lite på den så du känner något blött och kladdigt på tungan.
Jag: är du helt säker?
Bror: ja, så lyft på den nu så du kommer åt allt.
jag: okej.
Bror: mm, känner du hur våt den är?

Vi diskuterade ballerina kladdkaka som var doppad i mjölk .____.'

FilmNoir Kille, 30 år

Hände i tisdes, vi var på en Teknik lektion och en av mina bästa vänner Hannes är inte jätte glad för våran nuvarande NO lärare. Och det finns typ fyra stycken på våran skola, men en av dem kom in och det gick såhär:

Hannes: Vet du vad?
Jag: Nej vad?
Hannes: Jag vill ha han! ...
Jag: HAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAHAHA
Hannes: NEJ NEJ NEJ JAG HAN INTE PRATA KLART
JAG VILL HA HAN SOM NO-LÄRARE. FUCK YOU!

Det var kul atm iaf D;
Skrattade tills jag grät :3

shitthesamee2000 Tjej, 31 år

min kompis och jag är ute och gå ,
hon: titta inte nu
jag: varför inte ?
Hon: för jag ska suga ...
Jag men de är väl bara t att göra de ?
hon: men jag tycker det är pinsamt ...
Jag: men vi kan suga tsm ?

... vi har astma ...

LyDJa Tjej, 30 år

shitbrake: kanske det xD

rokkah Tjej, 32 år

Mamma: men hur länge sög du på den då
Jag: men i några minuter, och den smakade helvete

hade fått en halstablett av morsan som smakade helvete

Shalashaska Kille, 30 år

RosahKlubbah: HAHAHA awesome (Y) xD

LyDJa Tjej, 30 år

Jag och mina kompisar gick runt och sa olika nummer. Vi hamnade i ett trapphus i skolan.
Jag sa: jag vill ha 6.
Mina kompisar: va?
Jag: JAG VILL HA SEX!!
Kompisar & annat folk: *stirra*

O.O vi lekte med en loppa xd

Shalashaska Kille, 30 år

vi hade nån typ frågesport i skolan o så hade svaret ngnting me siffran 6 att göra, en kille failar svaret flera gnr o då kommer läraren "SEX TÄNK PÅ SEX!!" haha nästan alla börjar as garva xD

LyDJa Tjej, 30 år

shitthesamee2000: hahahahahaha xD

shitthesamee2000 Tjej, 31 år

Hur ska man få upp den om den sitter fast ?
Du slickar eller suger lite,
men blir de inte kladdigt då ?
jo , men de är själva grejen D:
men de smakar inte gott alls!

Min kompis och jag diskuterar en cola glass ...

Fracture Tjej, 30 år

sms av min killkompis:
"du vill bara att jag ska spruta på dig när du är olydig"

vi pratade om att jag ville bli nollad >__>

LyDJa Tjej, 30 år

Fuck_it: 8"D

LyDJa Tjej, 30 år

Fuck_it: yey! C: *klappa på huvud* :'3

LyDJa Tjej, 30 år

axully: ;''D

denberomdarumpan Tjej, 32 år

RosahKlubbah: Absolut :D

LyDJa Tjej, 30 år

axully: man ska gå sin egen väg liksom (Y)

denberomdarumpan Tjej, 32 år

RosahKlubbah: Så sant såå :D

LyDJa Tjej, 30 år

axully: haha men så är det alltid vilket program man än går xD

denberomdarumpan Tjej, 32 år

RosahKlubbah: Hahah nää då blire inge bra :D Nädå det finns inga elaka hästar bara människor som saknar kunskap :)

LyDJa Tjej, 30 år

axully: bra, dom får inte va elaka! >8(

LyDJa Tjej, 30 år

Fuck_it: är du en snel hest? ;o

denberomdarumpan Tjej, 32 år

RosahKlubbah: Jorrå xD

LyDJa Tjej, 30 år

axully: hoppas det är snela hestar :3

denberomdarumpan Tjej, 32 år

RosahKlubbah: Jepp :D

LyDJa Tjej, 30 år

axully: ja om man verkligen gillar hästar så är det väl det ^_^

denberomdarumpan Tjej, 32 år

RosahKlubbah: Jaa såå värt det dock ^^

LyDJa Tjej, 30 år

axully: jobbigt D: men låter kul, även om jag är måttligt intresserad av hästar x)

denberomdarumpan Tjej, 32 år

RosahKlubbah: Jaa det är asmkt plugg!!! Det är ju nästan samma kurser som i sam-linjen bara att vi rider och har hästkunskap- stallskötsel och djurkunskap oxå! :/

LyDJa Tjej, 30 år

axully: okej :"D är det mkt plugg eller är det rätt slappt? (:

denberomdarumpan Tjej, 32 år

RosahKlubbah: Naturbruk-häst :D

LyDJa Tjej, 30 år

axully: ja exakt så är det! :D sam-med, du då?

denberomdarumpan Tjej, 32 år

RosahKlubbah: Jaa men man hittar ju så mkt nytt folk som har samma intressen som en själv ;D Man blir som en familj kan jag lova ^^
Vad går du för linje?

LyDJa Tjej, 30 år

axully: härligt 8"D jo mitt är också jättebra och går i en awesome klass :3

denberomdarumpan Tjej, 32 år

RosahKlubbah: Jaa det är jättebra! Stormtrivs :D Hur är ditt gymnasium då? :) trivs du?

LyDJa Tjej, 30 år

axully: okej, är det bra? (:

denberomdarumpan Tjej, 32 år

RosahKlubbah: Jag går på realgymnasiet :)

yunglena 27 år

jag misstolkar bamses dunderhonung :c

ohklubbland Tjej, 27 år

jag misstolkar party's in my head låten
"and every single DJ is inside me"

LyDJa Tjej, 30 år

axully: du då? (:

denberomdarumpan Tjej, 32 år

RosahKlubbah: Okej :) Kul :D

LyDJa Tjej, 30 år

axully: ja John Bauer :'3 Okej ;D

LyDJa Tjej, 30 år

pinkielephants: Ohjah! :))

denberomdarumpan Tjej, 32 år

RosahKlubbah: Vart går du i skolan? Är det borta vid liljeholmen? Där går jag ^^ :D

Ambrosiia Tjej, 28 år

RosahKlubbah: Fan vad charmigt!

LyDJa Tjej, 30 år

pinkielephants: awesome! Där jag går i skolan finns ett ställe som heter trekanten 8DD

Ambrosiia Tjej, 28 år

RosahKlubbah: Finns ett café här i ö-vik som heter ''Trekanten''. (Y)

LyDJa Tjej, 30 år

Upplev mer, upplev mer med trekantsbolaget o,o

LyDJa Tjej, 30 år

pinkielephants: HAHAHAHAHHA xDDD

Ambrosiia Tjej, 28 år

''Allså, jag tycker att det är svårt att stoppa in saker i munnen. ): ''
''Jag kommer inte överens med hårda saker..''
''Sen så stoppar du in den i hålet här..''
''Jag gillar inte vita, kleggiga saker.''

Ja... >w<