Tillbaka till Vi som misstolkar det mesta ;)s sida
Diskutera Vi som misstolkar det mesta ;) - Sida 84
rredhead: AHAHAHHAHAHAHAHHA <33. X3
Åt på McDonalds för någon dag sedan, På deras muggar står det ''sip and enjoy'' (sug och njut).
D:
Tystnaden/fnisset som upptod när jag frågade min finska lärare vad kondom va på finska.. Och att min bästis finska lärare sa sådant till sina elever xD
penna och penvässare <3 hahah haha
KAKAeatsKAKOR: hahahah xD
KAKAeatsKAKOR: Haha xD
Fuck_it: xD hahaha xP
"Avsugning på vänster sida"
läste fel...Avstigning på vänster sida ska vara rätta meningen
LiLLP0JK3N: HAHAHAH ÄLSKA PIFF & PUFF :D <3
Nomnomnom......
- riskerar du livet för ett ollon?
- ja, om det är stort och smaskigt!
Piff & Puff<33333
Mamma; Ami! vart la du mitt bröst?!
Ami; Meh? Jag vet inte...
Tydligen hade Ami lekt med mammas bh inlägg eller vad de heter..., och ena är försvunnen. (Y)
Gummiboll: När du säger det så är det sant, VÄLDIGT misstolk xD
Du är inte ensam om att tyckade
E de bara ja som misstolkar piercing reklamen?c:
ÄR DITT HÅL FÖR LITET? vi har töjningarna... 8D
broder - HUUUR SÄTTER MAN PÅ MUUUUSEN???????
jag - stackare *asg*
datamusen hade slut på batterier insåg han senare. LOL
Igår satt jag och väntade på bussen, och i busskuren satt det en reklamskylt för en ny sorts ost med hål i, och deras lilla "reklamcitat" var "Smaken sitter i hålen".
hur gammal är du?
45
asså? du lät som 30, nä men man ska inte prata om kvinnors ålder, inte om mäns(mens) heller, alltså om mäns ålder xD
Jag: du kan väl inte bita på den
min kusin: nej jag suger ju på den
hon satt och drack dricka med ett sugrör och det såg ut som att hon satt och bet på sugröret
TheCrazyestThing: Hahaha xD
Alldozer: Inte vet jag, säg du ;)
Alldozer: Bra de ;)
Finns en liknand byggnad i London och den heter "The big gerken" :)
Alldozer: Låter Fint, eller? ;)
Nämen ojj då ;)
Fail xD
Mamma och jag har varit i Barcelona 2ggr, varje gång har vi haft den stora lysande penisen som rikt märke xD
Ballistic: Uppenbarligen ;] xD
Bodiil: (Y)
KnivesAndPens: Thumbs up
Bodiil: Då var jag alltså inte ensam om att tro det
rokkah: ja xDD
Trodde det där hotellet i barcelona Ec gör reklam för var en dildo
RosahKlubbah: xD hahahah xD okej
rokkah: hon är konstig c:
Samiis: XD hahahahaha
RosahKlubbah: haha wtf XD
Samiis: Hahah, lol.
Samiis: HAHAHAHAHAHAHAHAHHAH!
Jag: AH! jag får ju inte ut den
kompis: men dra lite mer?
jag: men de går ju inte...
Jag: yee! nu fick jag ut den!
Jag skulle ta ut en gurka från sånt plast xD
Kompis: kolla vad långhårig han börjar bli
Jag: du kanske ska raka honom?
Kompis: ja, ingen vill ju vara hårig där..
Jag: exakt då vill ingen ha honom.
Kompis: jodå, han smakar gott om man slickar på håret
vi pratade om ett gosedjur ._.
PurpleHS3: XD hahaha xP
Tjejen i min klass: drog du upp den :O
Killen i min klass: Ja :D
Tjejen: Hahah det kittlas!
Killen: Oj vad du darrar :P
Tjejen: Det var lite skönt xD Jag blir jätte kittlig om du gör så där!
Killen i min klass drog upp skosnöret på tjejen och började kittla henne under fötterna, som vanligt så misstolkar jag ganska så mycket XD
lol
Random_CupCake: hahaha xD
Konversation på skype.
jag: du är söt :3
han: naaw du med :3
jag: seriöst äter upp dig snart :3
han: :O
Jag: lugn, kan inte få in dig i munnen ^_^ du är för stor ^_^
han: haha xD
Jag: omg xD hahaha
Kasawil: hahaha xD
I skolan, står och pratar med några kompisar, en kille liknar link tycker vi, så vi sa vi skulle fixa en grön mössa till han så han kan klä ut sig.
jag: alltså jag fixar det, lovar kan det.
Link: O.o Sluta tänker inte göra det.
jag: Jo klart du ska, vänta ska mäta.
Försöker mäta runt hans huvud.
jag: alltså still jag måste hålla runt den. *fnissar, tycker det låter sjukt konsigt*
Klasskompis: hahahahaha
jag: men alltså menar inte så x) hahaha
Snuuuuuuusk.....
Random_CupCake: höhö xD
min kompis på skolan:
Hon: JAG FÅR INTE IN BANANEN!
Jag: ehm.. va?
Hon: JAG FÅR INTE IN BANANEN, DEN ÄR FÖR STOR.
hon försökte få in en banan i fickan.. ._____.