Tillbaka till Vi som misstolkar det mesta ;)s sida

Diskutera Vi som misstolkar det mesta ;) - Sida 192

Bli medlem för att diskutera
kire Kille, 35 år

Det är regler elr nått sånt ;p typ vad vi har diskuterat viktiga saker :O

Pikkachuw Tjej, 31 år

haha varför sätteer ni siffror framför meningarna?? :)

kire Kille, 35 år

silverteiip: haha silver ja fatta inte ett ord av va du sa men det lät helt okej! xD

Pikkachuw Tjej, 31 år

haha jag lovar det e jag absolut nt xD

kire Kille, 35 år

okej 6 saken ... än stavas en*

kire Kille, 35 år

silverteiip: Japp tyvärr ;p eller hemsöker än kan bli antingen eller :O

Pikkachuw Tjej, 31 år

hahahaha nej ordboken ska man nt missbruka xD

kire Kille, 35 år

silverteiip: Sluta missbruka ordboken silver :(

Pikkachuw Tjej, 31 år

hahaha xD

Pikkachuw Tjej, 31 år

vem stavar kommit med g???? xD

kire Kille, 35 år

haha på hela den här tiden har vi kommit på 3 saker nice xD

Pikkachuw Tjej, 31 år

aaaa precis

Pikkachuw Tjej, 31 år

silverteiip: hahaha men man ska nt tro på sånna reklamer det vet ju typ alla xD

kire Kille, 35 år

silverteiip: du måste ju lyssna på va ja säger allt på tv är lögn för det har ja sett på tv :O förutom max reklamen för den är awesome! visa vem som bestämmer silver och kläm åt burken!

Pikkachuw Tjej, 31 år

silverteiip: haha naww det var ju nt roligt, men hur dååå??

kire Kille, 35 år

silverteiip: jag håller med fuuu :O haha mobbar redbull reklamen dig? ;p

Pikkachuw Tjej, 31 år

nej man ska nt mobba redbull reklamen

Pikkachuw Tjej, 31 år

och och och monster där smakar man alla konserveringsmedel och och och det e verkligen blää!!

kire Kille, 35 år

silverteiip: haha fin kompis du har ! ;p exakt du fattar monster är vad som gäller inte redbull! ;p

Pikkachuw Tjej, 31 år

det ska vara redbull dom e riktigt goda ^^ :D

tteeiii Tjej, 31 år

Ja. Jag gillar inte heller monster :c

Pikkachuw Tjej, 31 år

monster har sån konstig smak!

tteeiii Tjej, 31 år

kire: men.. JAHA
FAIL DÅ! @: jag vill ju ha mina vingar ):

kire Kille, 35 år

lögntteeiii: jo men det har ja sett på tv, o allt på tv är en lögn:O

tteeiii Tjej, 31 år

lilagroda: eller hur!

tteeiii Tjej, 31 år

kire: men dem på reklamen fick ju det ? :c

kire Kille, 35 år

silverteiip: haha US? :O vackert att du skriver sneela iaf :p

Pikkachuw Tjej, 31 år

monster e ju nt ens gott, det ska va redbull :D

kire Kille, 35 år

tteeiii: Min mamma gav mig ingen sån heller! :( och ja tror det är en lögn :O tror man inte får vingar av den :O

tteeiii Tjej, 31 år

kire: jo typ, REDBULL GER DIG VIIIIIIIIIIIIIINGAR (Y)

kire Kille, 35 år

tteeiii: Finns det nått annat sätt en än brevduva? nee trodde inte det heller! :p

tteeiii Tjej, 31 år

kire: * skicka en brevduva eller något *

tteeiii Tjej, 31 år

maaahshiiid: Jävla kärring :c <3
godnatt!

kire Kille, 35 år

silverteiip: Jag har ingen brevduva :( mamma gav mig aldrig en sån :/ fast ja har min monster iaf <3 så jag är glad, för tillfället tills min monster tar slut :p

kire Kille, 35 år

lilagroda: Ännu roligare att vara med i den ;p

Pikkachuw Tjej, 31 år

det e jätte roligt att läsa denna konversation x) ^^

kire Kille, 35 år

haha okej, godnatt :O sov gott om du vill :O

kire Kille, 35 år

silverteiip: haha om du vill ha den måste du ta dig hit xD och det är innan den är slut :O
och den tar tyvärr slut rätt snabbt ;/

maaahshiiid Tjej, 31 år

kire: ja det gjorde hon :/ typ XD
Men
nu
FÖRSVINNER DEN TRÖGASTE MÄNNISKAN!
Jag måste dra! ._.
MEN IMORN SKA ALLA VARA INLOGGADE FRÅN KL 22.00! den som inte är det är smart! mohahahahahaha (6)

Nu drar jag, gooooodkväll ;D;D;D;D;;D;D<3
btw
adda mig på msn om ni e sociala ;D
fråga tei om den xD
eller
så går ni in på min press XD
och ja, jag e hyper av colan XD
HEJDÅ<3

kire Kille, 35 år

maaahshiiid: går ju inte att tro på folk :O de har ju inga bevis ju ! :p

tteeiii Tjej, 31 år

kire: ahah XD

kire Kille, 35 år

silverteiip: försvann du? :O

tteeiii Tjej, 31 år

maaahshiiid: HAHA XD

kire Kille, 35 år

tteeiii: lies! :O
DiSKO_STiCK: verkligen! <3 kom hit så kanske du får en haha xD

maaahshiiid Tjej, 31 år

tteeiii: HAHAH att du gjorde ! XD
OCH Kire, tro mig Ida vet vad monster är ;D

DiSKO_STiCK Tjej, 31 år

Jag blir cpi av monster och misstolkar mer än jag annars gör :))

tteeiii Tjej, 31 år

kire: jo det visste jag. XD
men jag ville typ försöka göra det kul XD
och jag lyckades för Mahshid iaf XD

kire Kille, 35 år

tteeiii: haha men xD monster är en energidryck ju visste du inte det? :O

DiSKO_STiCK Tjej, 31 år

MONSTEER :D<<333<<

tteeiii Tjej, 31 år

maaahshiiid: OKEJ!
Jag har druckit upp min :C