Tillbaka till Vi som misstolkar det mesta ;)s sida

Diskutera Vi som misstolkar det mesta ;) - Sida 177

Bli medlem för att diskutera
sunglitters Tjej, 32 år

popoesi: häh jah.. :(

tsundere Tjej, 30 år

FjortiscutarN: i know

Captives Tjej, 32 år

ec-polisen i farten! :)

sunglitters Tjej, 32 år

koscht: doktigt flikka!

tsundere Tjej, 30 år

FjortiscutarN: aki c:

sunglitters Tjej, 32 år

koscht & Flaffis: snacka i gb ist! :>

tsundere Tjej, 30 år

Flaffis: o_o jag kommer inte säga nååånting <:

tsundere Tjej, 30 år

Flaffis: HEROES HE HE HE. det r brabrabra. Har sett alla avsnit redan <.<

tsundere Tjej, 30 år

Flaffis: MUSIK :D sjdå?^^^ <- alien.

tsundere Tjej, 30 år

Flaffis: Såklart jag är :D

tsundere Tjej, 30 år

Flaffis: vnta nu hngde jag inte med >:

N4ddiPanic Tjej, 30 år

Min kompis hade en mobil laddare han bara kan du stoppa in den nån stanns jag ba eh??? xD

tsundere Tjej, 30 år

Flaffis: om du vill >:

tsundere Tjej, 30 år

Flaffis: höhö >:
Jag är upptagen jag med <_<

tsundere Tjej, 30 år

Flaffis: nu ska vi ha kul! >:

tsundere Tjej, 30 år

Flaffis: Haha cx

tsundere Tjej, 30 år

Flaffis: korv!

tsundere Tjej, 30 år

Flaffis: Jag kan säga saker som du misstolkar! >:D

tsundere Tjej, 30 år

Flaffis: Jag kan hjälpa :D

0R1G1N4L Tjej, 31 år

Mrdeathangel: ..de kanske ville att vi skulle misstolka O__O

electrovampire Tjej, 31 år

xxrawriexx: okajs x'D

0R1G1N4L Tjej, 31 år

Mrdeathangel: ja man kan ju säga så här med att låten handlade typ om kärlek så jaa x3

electrovampire Tjej, 31 år

xXrawrieXx: kollar inte på det >.<'''
de visst tydligen inte att man kunde misstolka det O.o'''

0R1G1N4L Tjej, 31 år

Mrdeathangel: jo tack o.o
Ja o nåra kompisar hade tråkigt igår så vi satt o kolla på melodfestivalen o sen som typ femte eller sjätte låt så var det pernilla whalgren men "ja vill om du vågar" xD

electrovampire Tjej, 31 år

xXramrieXx: det där kan misstolkas O.o'''

0R1G1N4L Tjej, 31 år

"pernilla wahlgren - Ja vill om du vågar" hur kan man tänka där va? x3

Circuit Tjej, 32 år

popoesi: ^^

EnjoyTheFall Kille, 34 år

"ååååh, ja kom på en sak :DD"

dalvana Tjej, 33 år

iNfern0: haha, undrar vad dom pratade om .. egentligen? ._.

Hurricaneyears Tjej, 32 år

slumpad: HAHAHA XD OMG .__.

dalvana Tjej, 33 år

candy_freak: vet inte om han sa det till sin fru eller till sin/sina döttrar. det roliga var att dom pratade skithögt också >:

6907 Tjej, 30 år

jag te jolle : -snö är som en en kletig hård soppa ><

twoblackwings Tjej, 32 år

'' fan jag tappade musen ''

Ishimaru Kille, 39 år

slumpad: Den var bra xD

dalvana Tjej, 33 år

idag när jag åkte rulltrappa hörde jag en man bakom mig prata till sin familj (fru och två döttrar tror jag)
- Då får vi ta och slicka lite när vi kommer hem, så känns det bättre

:(

twoblackwings Tjej, 32 år

''jag satte mig på musen''

I
I
I
V
jag sa de som sousy skrev

XxSugarKissxX Tjej, 36 år

"jag råkade komma på musen" xD

sunglitters Tjej, 32 år

"Det är mat nu!"
"Ah, vänta jag kommer snart!"

Captives Tjej, 32 år

Mamma "Ska jag vänta på dig?"
Jag "Ja,jag kommer snart!"
Mamma "Skynda dig"
:(

sunglitters Tjej, 32 år

FiSKGREi: Win! :D

electrovampire Tjej, 31 år

iNedestructiblee: jupp ^^

6907 Tjej, 30 år

jag: chrille kom igen nu, detta är så segt...
chrille: jag vet... FAN VAD VÅT JAG ÄRR!!!

vi hade översvämning i källarn och skulle få bort vattnet ><

amanda Tjej, 29 år

FjortiscutarN:
haha lol de har jag råkat sagt en gång .____.

sunglitters Tjej, 32 år

Jag och några kompisar satt och diskuterade barnfilmer när min kompis plötsligt utbrast:
Åh, jag älskar Alice i Underlivet!! :D

höhö, felsägningar is the shit!

OhNo_0 Tjej, 30 år

haha,- anna jag kommer snart tillbaka XD
Jag - *asg* XD

Captives Tjej, 32 år

Circuit: HAHA

eidolon Tjej, 33 år

Svarsmeddelande:
jag kan vara djup ibland! 8''DD



okej... jag är pervers idag!

Circuit Tjej, 32 år

Musikläraren: Ah nu ska jag hem å ha fredagsmys med nisse (nisse är hans katt)

eidolon Tjej, 33 år

Mrdeathangel: Höhö :D:D men sånt är roligt 8''DD

electrovampire Tjej, 31 år

iNedestructiblee: det där misstolkade jag oxo :S rättså mkt O.o''''