Tillbaka till Vi som misstolkar det mesta ;)s sida
Diskutera Vi som misstolkar det mesta ;) - Sida 176
Det kanske redan är någon som har sagt det här, men bilden är faktiskt en tjej på riktigt o:
Öhö...det kanske bara va jag som trodde det var en lampa på riktigt (även om jag såg något helt annat förstu :D )
ROFLTARD: hahah xD
candy_freak: ^^
jag såg ett tidnings ställ och på den stod de : Ta ditt ex i stället.
mahahah tyckte de va ganska kul :P
Nä nu tar börjar det allt hetta till på spelbrädet. så vi ses senare!
Emopeter: haha (;
att du har rätt, folk skulle nog tolka runka, som att man pillar på sig själv;d
Emopeter: Det va inte det jag svarade på, förstod inte riktigt "Du då alltid rätt Shilo!"? xD
Men aahaa, Fia-med-knuff, kul ^^
Ja, vad är en fredagskväll utan Fia-medknuff?!
Emopeter: hah..okej ?xD
Du då alltid rätt Shilo! nääh nu ska jag och mina polare spela ett parti med Fia-med-knuff!;D hardmode^^
Emopeter: På det sättet är det ju helt rätt ^^
Men jag tänkte bara på att om du skulle säga det högt nu så skulle ingen tolka det på ett annat sätt än just "runka" x)
Om man nu inte är vääldigt gammal, haha ^^
Ja det stämmer, men jag brukar dock drömma mig tillbaka till renässans tid :D
Emopeter: Du vet att vi lever under 2000-talet just nu? x)
"Jorden bäfwade så at trän och hus darrade: och hwad löst war i husen runkade, skalrade och rördes af sin rum"
Emopeter: "rucka" heter det väl annars? .____.
"runka" har väl bara en betydelse? xD
runka= vicka;D jag vickade på stolen!, du trodde väl inget annat^^
jag runkade en kväll, det var skönt. misstolka inte!
Jag; nej! inte så hårt, det är inte skönt.
kommer inte ihåg vem; kan ju inte lösare! , ska jag trycka såhär?
Jag; *stön* , ja ungefär.
haha, jag fick massage xD hahahha :)
lifesucksX: haha xD
OMG: aa x3
OMG: Det känns udda att det skulle lysa på hennes ben bara av sig självt..o.o
pappan till sonen i tele: ja nu får du komma hem.
sonen: JA JAG KOMMER!!!
fail ._.
FiSKGREi: haha xD <3
fjortiskiller: för mej me fast jag tänker aldrig på vad jag säger längre O_O
FiSKGREi: HAHAHAHAHHAHHA sånt händer för mej hela tiden XD
jag: åh, nu kommer de krångligaste..att få in den
lina: åh nej, just det hatar jag, när man ska få in den i hålet.
jag: YES, JAG KLARA DET PÅ FÖRSTA FÖRSÖKET!
lina: VA? ÄR DE SANT! GUD VA BRA! FETT SKÖNT!
vi var på stan å jag skulle försöka sätta fast ett mobilsmycke i mobilen ._.
FjortiscutarN: Haha,gay :D
FjortiscutarN: Hahahah! xD
mamma - oj vad har du där?
conny - vadå?
mamma - du är ju alldeles vit i håret!
conny - va? D:
mamma - ja, det är någon vit gegga typ..
vet inte vad det var, men jag hoppas att det var hans hår vax iaf! :o
btw, conny är min plastpappa ifall ni undra.
Jag misstolkar mig själv ;___;
Jag kan inte säga typ : Ja, nu ska jag bara sätta på datan....
JAG ÄR USEL T............T
nu fattade jag den oxo x'D
Desperat: haha aa xD
BaraDiinBabe: Haha vi kan bli dumma gänget fan x')
Desperat: KillTheSurvivor: och jag är lika dum jag med xD
KillTheSurvivor: Haha dumma vi är x')
Desperat: När jag läste vad du skrev.. Då tändes en lampa och jag förstod jag med. x'D
Äntligen förstår jag vad den där bilden är egentligen, snacka om dum mupp jag är :3
Kycklingen: Hahaha xD
Mamma och jag har bytt text till jul låten "Tänd ett ljus" xD
Tänd en fis och låt den brinna, låt hela röven försvinna ! <3
hehe xD
Frost: haha illa XD
misstolk misstolk är ju de bästa man kan göra när man pratar med någon XD
JAg misstolkar allt !!!!!!!!!! <3<3<3 jag är bra
GummiTuffs: Haha, sounds very funny xD
Mitt under engelska lektionen utbröt martina : HERREGUD HAN KOMMER! HAN KOMMER!!
Jag dog x'D
gång*
lol jag råkade misstolka när min morsa sa åt mig att sätta på kaffebryggaren en gpng -.-
FjortiscutarN: vaaa? o.o
koscht: MEN GUD, du behöver inte bli så arg! :O