Tillbaka till Vi som misstolkar det mesta ;)s sida
Diskutera Vi som misstolkar det mesta ;) - Sida 175
MrsAwesome: Jag med
Jag misstolkade bilden o.O
hahaha jag är känd i skolan och så bara för att jag alltid misstolkar allt
xXBreakApartXx: ja xD B)
HollywoodUnde_ad: HAHAHA fan va epic:D xD
xXBreakApartXx: jadu, det där sista jag sa asgarvar jag fortfarande åt XD
HollywoodUnde_ad: HAHAHA fan va najs XD
xXBreakApartXx: haha ja, en gång så var jag på affärn med min kompis och då så såg vi en kille
Kompis- Men shiiit vad lång den är
Jag- Jag vet, det skulle vara kul att åka med den
Kompis- ja, den ser ju så skön och mjuk ut....
jag- ja, bara glida fram.... det har jag facktiskt lust för nu!
(Det var en kille som hade köpt en uppblås bar båt som typ var 5 m lång) XD
HollywoodUnde_ad: misstolkningar is the shiiieet:D
xXBreakApartXx: hahahh XD
HollywoodUnde_ad: jarrå xD
xXBreakApartXx: hahahahah shit kul xD
ScaredToDeath: Hehe de ska vi inte prata om xD :$
Hände nyss:D
Jag: Fan va ja hatar att ja inte har nån ;_;
Emil: Haha a, de e synd för dej, ja har ju en å den är sketlång! köpte den på Bokia :D
Jag: HAHAHAHA! köpte du din kuk på bokia?!oO xD
Emil: men Bea-.-
HAHA ja älskar mina dåliga misstolkningar:D nu är han sur på mej xD
Vi snackade om att ja inte har nån penna o skriva med c'x
xXBreakApartXx: okej xD
ScaredToDeath: Haha inte i mina öron xD haha
ScaredToDeath: haha han menade nog inte telefoner han inte xD
DaZDust: vet^^ så duktig att ja borde få en guldstjärna :D
xXBreakApartXx: Duktigt ^^
Bambixxx: Brrrraaaa xD hahaha misstolkar allting runt omkring mej o ja e lite stolt över de ;)
xXBreakApartXx: Aa ganska!! xD
asså vafan ja misstolkar HELA "Look at my horse my horse is amazing" låten! varje gång den spelas, så DÖR ja av skratt!! är de normalt?D:
två tjejer i min klass hade en fin diskution förut i dag tycker ja..
1:bananer är äckligt!
2:Va?nee det är det inte.
1:Joo..Usch!
2:Men bananer är jättegott ju!..
Ja satt o asgarva ett bra tag x3 de bara glodde oförstående på mig XD
Jag satt bara och berättade om en sak jag gjort för någon vecka sedan för Fanny och KiseShite x)
Jag; Jag skakade Gustaf's monster, han satt precis bredvid datorn men det sprutade inget på den som tur va.
*kort tystnad*
Alla; AHAHhahahah
Kanske itne jätte kul .___. men det va roligt ändå :3
Jag skakade min styvbrorsas energidryck så att den skulle spruta upp i ansiktet på honom när han öppnade burken :D
grodslem: hahahah ;D
FiSKGREi: hahaahah *-*
WalkWithMeInHell: Haha har sätt bilden förr ;)
WalkWithMeInHell: ahaha x)
En kompis sa nått skitkul att misstolka nyss, men jag glömde det :(
@ Circut, xGothicGhost: Hittade den här: http://www.cracked.com/blog/how-smart-are-iq-tests :P Jävligt kul sida :D Och fail på alla som trodde det vaar en tjej, läste texten, blev besvikna, hittade riktiga bilden och kände sig ägda xD
å denna dagen var rolig minsann*
1. tv:
tjej: vilka fina bollar du har *-*
kille: GE FAN I MINA BOLLAR!!!!!
2. mamma å jag:
j: KÖR UPP DEN FÖR FAN !!
m: mm, jag ska ta de lugnt !
j: men gör de någon gång dååååååååå -.-
1. dom visade tennisbollar D:
2. mamma skulle köra upp bilen D: åååh misstolk där med
WalkWithMeInHell: WTF:O:O:O:OO
Jag till en kompis: Det bruna kletet är godare än det vita.
Vi snackade om att kanelbullar är godare än vaniljbullar, inga misstolkningar här va :O
Misstolka<3
Btw så är "lampan" på bilden faktiskt en tjej som särar på benen xD Länk: http://www.cracked.com/blog/wp-content/uploads/2009/11/sb34-02b.jpg
candy_freak: Ja XD XDDDDD
candy_freak: hehe A XD XD
alltså jag e juh värsta fuckin retard ibland!!jag misstolkar juh fett mkt av vad folk säger!det irriterar mig!<3
n1ck3L0d30n: MEH dåere ju lungt asså c:
n1ck3L0d30n: rly? akiakiiiiakiiiii
dick vatten :c hm
br00talfail: HAHA<3
candy_freak: nae, det är ju så o:
candy_freak: Ja jag tyckte också det, det va därför jag va liite osäker x)
Men asså, tittar man på det så ser det faktiskt ut att passa in x)
iNfern0: :D
Shilo: Haha :o Då var det ju faktiskt sant som du sa ju :o xD
iNfern0: http://www.moillusions.com/2009/08/the-lamp-optical-illusion.html
Du måste klicka på "Click to see the twist" ^^
Shilo: få se hela bilden då? :o
Shilo: Sen iofs så är jag väldigt dålig på sånt där med att avgöra vad som är photoshop/vad-program´en-än-heter, och så, så har säkert fel ändå x)
candy_freak: haha, oh yes ind33d ;)
iNfern0: Nej :o jag har sett hela bilden vafan :o xD
Shilo: det ÄR faktiskt en lampa x'D Dock så trodde jag inte det första gången jag såg bilden xD