Tillbaka till Vi som misstolkar det mesta ;)s sida
Diskutera Vi som misstolkar det mesta ;) - Sida 173
candy_freak: jasså så du kommer när du badar?
candy_freak: nu kommer du göra det.
jag misstolkar när man klämmer på badankor
och att klämma på badankor låter väldigt fint <3
emolovern: Menade ju inte såe!! :(((
Jag "Jag kommer vid sex"
Kompis "NÄHÄ?"
Alltså klockan sex :(
xXrawrieXx: det är lampor som lyser på benen -.- kolla hela bilden ;)
enemabulldozer: har du funderat över det faktum att hennes ben isf lyser av sig själva?.. -.-'
korvskalle: haha xD
korvskalle: lol c:
ses? säger (16:16):
de e fett mys vid sex tiden, då blir de jätte skönt *-*
snacka de om solen :ccccccc
LuciferRocker92: det finns en grupp för det.
Det är ju likadant när man ska skriva "kul" och kommer åt en annan bokstav istället... :P
candy_freak: HAHAHAHA (L)!
candy_freak: Det beror på om han eller hon har humor. XD Jag skulle nog tyckt att det var jävligt kul^^
candy_freak: Haha, det har jag också gjort. 8]
emolovern: Hmmmmm *tänker* Det lät inte bra.... .__. HAHAHAA
emolovern: hah jaaa visst ere fiint :D
emolovern: Gillar din nya look btw!
emolovern: hahaha :c
emolovern: lamp slampa DDD:
emolovern: Slamp lampa DDD:
Lampa
korvskalle: Hlr meeeeeeeeeee med D: de lite irreterande assu :c
popoesi:
lol, håller med :c
Men seriöst.
Ta privat snack i GB/PM.
RasberryFlavour: haha, 8D ska käka hejdååh, <3
RasberryFlavour: jag ärbäst 8D<3
RasberryFlavour: haha bella 8D <3
någon som är social har sjuke tråkigt D:
Johan: Jag har glömt min grej!
Jag: Jaså? Jag som trodde du hade den vart du än gick o.O
Han: Inte så jag menade!
* halva klassen asgarvar *
LuciFermeingott: Haha,bäst hittills!
TheZombieBride: hehe x3
TheLittleCookie: Hahaha jaa x3
xXrawrieXx: Hahaha ;D fett flumm xD
en kille:känn hur hård den är.
jag:VA?nej!
killen:varför inte?..
jag:för ja inte vill
killen:ja men varför vill du inte?
jag:för det är äckligt..
killen:är det äckligt o känna på snö?..
jag:Va?oj. ASG xDDD
candy_freak: O M G o,o'''''
ahahahahahah xD
RasberryFlavour: Nej tyvärr inte nu, ska dra men ta mitt nummer så kan ja va social via sms?:)
RasberryFlavour: ;c
RasberryFlavour: Vet inte, är jävligt uttråkad xD
candy_freak: gahahaha c'x
haha, wtf? xD
This is the way I would have done things
Up against the wall, up against the wall
You got me up against your wall
"Han kommer! Ta skydd!"
popoesi: nice! (H)
FjortiscutarN: Båda samtidigt :@
popoesi: personligt påhopp! bakifrån eller framifrån? (a)
FjortiscutarN: GAY
popoesi: jävla emohelvetefanskapfan.
SniffinGlue: :((((
X_blood_X: Haha ^^ Brukar bli så xD