Tillbaka till Vi som misstolkar det mesta ;)s sida

Diskutera Vi som misstolkar det mesta ;) - Sida 170

Bli medlem för att diskutera
baconburgurr Tjej, 30 år

KajTheBest: fan va ja skrattade! :D xD nu har den jäveln BLOCKAT mej på msn D:
SniffinGlue: HAHAHAHA

OhNo_0 Tjej, 30 år

haha jag kolla i en bok o så slog jag bara upp en sida i så fick jag fram rubriken: Om vi kan hålla stånd!

hahahhahah XD

KajTheBest Tjej, 29 år

SuperSchmexett: HAAHAHHAAH

baconburgurr Tjej, 30 år

Jag och min kompis :D XD

Jespher// säger:
Pen**
Bizzle:') säger:
nu fattar ja inte oO
ja e förvirrad D:
;_______________;
Jespher// säger:
:'O grädde
Bizzle:') säger:
men VAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA?
Jespher// säger:
.. vitt klet
Bizzle:') säger:
HAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHHAHA
XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

HIHIHIHIHIHIHI

ThousandWords Tjej, 32 år

SuperAnkan: Jag skulle vikti mig dubbelt av skratt xD

ThousandWords Tjej, 32 år

SuperAnkan: HAHAHHA Snacka om misstolkning! :DDD

KajTheBest Tjej, 29 år

liand: xD

liand Tjej, 29 år

ida: men jag vill in i bollen !

KajTheBest Tjej, 29 år

Rosaguldfisk: HAHAHAH ÄR DET EN GET? XD

KajTheBest Tjej, 29 år

haha jag har hakat upp mig på att börja garva åt "får jag ligga bredvid dig?", för det låter som "får jag ligga med dig"!

jag sov över hos min kompis och det var mitt i natten typ och vi skulle sova snart,
men vi låg och chatta.
helt plötsligt säger hon:
- det är väll okej om jag ligger med dig?

ASSÅ FATTA HUR MYCKET JAG GARVA!!!! D:

KajTheBest Tjej, 29 år

grodslem: HAHAHAHAHA!

0R1G1N4L Tjej, 31 år

Det va en som försökte slicka sig på armbågen och böjde sig frammåt samtidigt x3

0R1G1N4L Tjej, 31 år

Stefan och Krister äger!! xDD
Ja va på en av deras teatrar igår kväll "virus i bataljonen" så jävla rolig den va xDD
"Hon försöker slicka sig själv" XD så jävla bra x3

liand Tjej, 29 år

Mamm till malle som ska instalera dekoden

Du har väl läst inrtuktionerna i vilken ordning man stoppar in sakerna va?

baconburgurr Tjej, 30 år

grodslem: HAHAHAH de va ju roligt xD
faktiskt så menade vi min eyeliner (a' HAHA han fatta ingenting ;_______________; xD

baconburgurr Tjej, 30 år

Jag och min kompis:
-Men hur lång är den då?oO
-Den e typ sådär normallång och så där lite lagom grov :]
*jag asgarvar* 8D
förstår nån mej?x)

KajTheBest Tjej, 29 år

WagaKokoro: jaa haha pervers in my heart! xD

TuttPierre Tjej, 31 år

emolovern: joo ... men wtf nu sk jag sova, godnatt :P

TuttPierre Tjej, 31 år

emolovern: hmm ... sanningen gör ont bland xD

TuttPierre Tjej, 31 år

emolovern: ja ja xD

TuttPierre Tjej, 31 år

emolovern: du är O.o

TuttPierre Tjej, 31 år

emolovern: hahahah xD

TuttPierre Tjej, 31 år

emolovern: HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHHAAH xD fan det tänkte jag inte på xD

TuttPierre Tjej, 31 år

emolovern: sant....då måste man använda hjärnan..och min gick i kk för flera år sen xD

TuttPierre Tjej, 31 år

emolovern: nått o klura på ;) xD

TuttPierre Tjej, 31 år

emolovern: JAAAAAAAA!!!!! xD

TuttPierre Tjej, 31 år

emolovern: fuck u -.-'

TuttPierre Tjej, 31 år

WagaKokoro: okejs :P godnatt

ThousandWords Tjej, 32 år

emolovern: haha ja absolut men nu ska jag sova xD
Mylifeyourstory: gör det xD nu ska jag sova :D

TuttPierre Tjej, 31 år

emolovern: ey jag är fett ballast här O.o xD

TuttPierre Tjej, 31 år

WagaKokoro: ska försöka ^^)

ThousandWords Tjej, 32 år

emolovern: haha vad cool man kan vara xD
Mylifeyourstory: haha spara blodet till mig xD

TuttPierre Tjej, 31 år

emolovern: *visslar* Du har fett med skils på paint asså!!!! =O

TuttPierre Tjej, 31 år

WagaKokoro: jaaaaaa -.-' hon tar hon till mig så jag kan äta upp dom MWOHAHAHAHAAHAH!!!!!!!! xD

ThousandWords Tjej, 32 år

emolovern: haha 2 sec i paint och det blir ett konstverk xD
Mylifeyourstory: Fan vad creepy .__.

TuttPierre Tjej, 31 år

WagaKokoro: jaaaa O.o

ThousandWords Tjej, 32 år

Mylifeyourstory: tar hon barn ifrån deras familjer?! O.O

TuttPierre Tjej, 31 år

WagaKokoro: HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA min mamma är soc tant O.o

ThousandWords Tjej, 32 år

Mylifeyourstory: dududududududududu din mamma! xD

TuttPierre Tjej, 31 år

WagaKokoro: hahahaha din mama!!!!! :D

ThousandWords Tjej, 32 år

Mylifeyourstory: Näe min mammas xD

TuttPierre Tjej, 31 år

WagaKokoro:Är det din livsdröm ?? att få torr humor när du blir stor xD

ThousandWords Tjej, 32 år

Mylifeyourstory: Jag måste så skaffa mig torr humor när jag blit stor :D

emolovern: Vrf har du en viking som bild? :3

TuttPierre Tjej, 31 år

WagaKokoro: hahahahaha nej verkligen inte xD

ThousandWords Tjej, 32 år

emolovern: Yeey! då behöver jag inte känna mig dissad längre så vad pratar vi omk? :D
Mylifeyourstory: så det var inte bara jag? xD

TuttPierre Tjej, 31 år

WagaKokoro: jag dissar aldrig ^^)

HAHAHAHAHA jaaaa xD jag dog xD igen!!!

ThousandWords Tjej, 32 år

Mylifeyourstory: haha lovar du? xD och såg du emolovern's inlägg? suga! xD

TuttPierre Tjej, 31 år

WagaKokoro: Jag dissar inte??? =O =O =O =O

ThousandWords Tjej, 32 år

emolovern: Lovar du? :D
Mylifeyourstory: du dissa mig ju! D: jag hinner inte skriva i både gb:n och här så det kommer gå i denna takten xD

TuttPierre Tjej, 31 år

emolovern: hahahaha jasså du xD