Tillbaka till Vi som misstolkar det mesta ;)s sida

Diskutera Vi som misstolkar det mesta ;) - Sida 161

Bli medlem för att diskutera
SIDN Tjej, 31 år

Då sparkar jag ut dig genom fönstret och sover i din säng :D

Nutid Tjej, 30 år

meen då låter jag ÄNNU mer <_<

SIDN Tjej, 31 år

Men då sparkar jag dig ÄNNU mer!

Nutid Tjej, 30 år

haha inte mitt fel att jag skrev fel x'D höhööhöh
haha meen då kommer jag låta ännu mer <_<

SIDN Tjej, 31 år

intelligenta jävel det stavas DAMMSUG! :D - om din säng låter mycket inatt då kommer jag sparka dig extremt mycket! D:

Nutid Tjej, 30 år

nyaah: DAMSUG SJÄLV OM DU INTE GILLAR DET! :o
damn you! min säng ska låta extra mycket inatt <_<

SIDN Tjej, 31 år

DAMMSUGA FÖRFAN! Jag ligger och hostar där under just nu! DD: Jag är faktiskt under din säng just nu och väntar tills jag kan sparka dig (igen) :DDD

Nutid Tjej, 30 år

nyaah: vaad pratar du om? (a) det lååter aldrig och det finns inga damtussar om du inte har tagit dit dom såklart! <_<

SIDN Tjej, 31 år

CupcakeViolence: Men jag va ju tvungen att sparka på dig! Din säng låter för mycket!(misstolk XD) Kan ju inte sova där under bland alla dammtussar... Har du aldrig hört talats som en dammsugare? DDD:

Edgy 29 år

nyaah: tur. . . xD

Nutid Tjej, 30 år

haha ingen vill ha din msn eftersom vi alla tre vet att JAG är awesome 8D

SIDN Tjej, 31 år

Orkar inte adda din msn, pojk! -.-'
jag är redan awesome det behöver ingen säga till mig ^^

Nutid Tjej, 30 år

nyaah: fööör att alla vet det 8D vaffan ditt peddobarn :o är det du som har legat och sparkat mig? :O

Edgy 29 år

Ok, vi gör såhär den som först addar mig på msn och skriver *ger kaka* vinner och är mest awesome!!! Vågar ni?

Msn står på min sida om ni vågar ._____.''

SIDN Tjej, 31 år

CupcakeViolence: Hur kan du vara så säker på det då! :'D Jag har sovit under din säng de senaste 3 åren!
I'm awesome!

Nutid Tjej, 30 år

zEEK: FUUUUUUUUUUU
alla vet att jag är mest awesome 8D

SIDN Tjej, 31 år

zEEK FUCK U ! JAG ÄR MER AWESOME ÄN DIG!

Edgy 29 år

Nu är ni så oresonabla så jag är mest awesome!

Nutid Tjej, 30 år

FUUUUUUUUUUU I'M AWESOME <_<
JAG ÄR INTE LITEN DIN PEDDO SAK D:

SIDN Tjej, 31 år

NO FUCK U, I'M AWESOME!
*jag ber om ursäkt för min LILLA "kompis" här, hon har inte fattat vinken med att jag är mer awesome än vad hon är. & ledsen för ni måste se på den här intelligenta konversationen 8DDD*

Nutid Tjej, 30 år

NO I'M AWESOME YOUR MOTHERFUCKER :O

SIDN Tjej, 31 år

SHUT IT BITCH I'M AWESOME!

Nutid Tjej, 30 år

NOPE jag är så mycket mer awesome !

SIDN Tjej, 31 år

GASH I LOVE U GUYS! MEN JAG ÄR FORTFARANDE AWESOME!

Edgy 29 år

nyaah: CATFIGHT! *10000 killar kommer hit* vad händer? Dom slåss om vem som är awesome! *alla säger: ooohhhhh o_o*

Nutid Tjej, 30 år

nyaah: JAG ÄR AWESOME SÅ STFU <_<

SIDN Tjej, 31 år

zEEK: fuck u pojken.. det här är girl-fight... >_>
JAG ÄR AWESOME!

Edgy 29 år

CupcakeViolence: Jag vidhåller "FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU... Ck yea!"

Nutid Tjej, 30 år

FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU JAG ÄR AWESOME! :O

Edgy 29 år

nyaah: FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU... Ck yea!

SIDN Tjej, 31 år

JAG ÄR AWESOME.

SIDN Tjej, 31 år

MEN FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU! XD

Nutid Tjej, 30 år

nyaah: meeh nee jag är awesome! :o

SIDN Tjej, 31 år

fandå! måste läsa noggrannare på er barn... ser inte vad det står...
okej nu måste ni shuta er eftersom jag står inte ut med er XD
Jag är awesome punkt slut ni kan fucka er XD pusshej!

Nutid Tjej, 30 år

nyaah: haha nee see det finns någon mer som tycker att jag är mest awesome 8D

Edgy 29 år

nyaah: Jag sa cupcake ;____;

Nutid Tjej, 30 år

zEEK: JAAA TAACK :D

Nutid Tjej, 30 år

neeehee du jag är då inte liten! :o jag är en gammal kvinna som förtjänar respekt och erkännande om att jag är mest awesome eftersom det är sanningen 8D

Edgy 29 år

CUPCAKEVIOLENCE FTW! Hon är mest awesome! Punkt slut! Xd

SIDN Tjej, 31 år

114 då är du jävligt gammal... gammal och liten ;)
JAG ÄR AWESOME SHUT IT!

Nutid Tjej, 30 år

nyaah: fuuuuu jag är inte liten :o ser du intte att det står 114 och inte 14? :o
meen det är jag som är awesome :O

SIDN Tjej, 31 år

Du stör mig flicka lilla 8DD men det är kul att argumentera med dig :p
jag är awesome punkt slut!

Nutid Tjej, 30 år

nyaah: hmmm... men jag är ändå äldre än dig om man kollar på hur långt hjärnan har utvecklats så då får jag två + för det så då är jag mer awesome 8D

SIDN Tjej, 31 år

Nej för jag är äldre än dig då får jag ett + för det ^^ med andra ord så är jag Awesome + ^^

Nutid Tjej, 30 år

hmm.. nee för jag är mer awesome än dig! :o

SIDN Tjej, 31 år

Hmm... Det går ju inte eftersom då måste du ligga på samma nivå som jag. :')

Nutid Tjej, 30 år

hmm... neej det är ganska omöjligt eftersom jag är så awesome som man kan bli 8D

SIDN Tjej, 31 år

Nej, eftersom jag är mer awesome än vad du någonsin kommer att bli ^^

Nutid Tjej, 30 år

neej det är du då inte :o eller iaf inte lika awesome som mig 8D

SIDN Tjej, 31 år

Haha, Jo förfan. Eftersom jag är awesome, ^^