Tillbaka till Vi som misstolkar det mesta ;)s sida

Diskutera Vi som misstolkar det mesta ;) - Sida 159

Bli medlem för att diskutera
xXBeeroXx Kille, 31 år

euforisk: menar du det xD

xXBeeroXx Kille, 31 år

xXpandaruXx: hihi ^^

xXBeeroXx Kille, 31 år

Max2500w: haha fattar varför

xXpandaruXx Tjej, 30 år

shadowofafallen: hahahaha xd

Max2500w Kille, 32 år

shadowofafallen: jag skarattar fortfarande lite när jag tänker på det XD

xXBeeroXx Kille, 31 år

Max2500w: hahah fail xD

Max2500w Kille, 32 år

en kompis: fan vad jag har börjat säga lilla om allting.
det är fan min flickvän som har smittat mig med det ordet, hon säger alltid det när hon är med mig.

jag: du vet inte hur jag tolkade det där va?

xXBeeroXx Kille, 31 år

jag spelade fotboll med några kompisar och då sa en fan va hård bollen är då sa jag skyll inte på mig det är jesper som har pumpat den. han pumpar alltid sina bollar så hårt xD

HollywoodUnde_ad Tjej, 27 år

Jag: fyfan vad lång morot du hade där!!!
Kompis: ja, min mamma köpte den från en gubbe på landet, han hade ordlat det själv.
Jag: Hur gör man för att få så longa?
Kompis: man täcker över den med jord och låter den växa... men det är bara en slump att den blev sååå long
kompis mamma: AjaBaja, inte äta upp min morot
jag: nänä...

Nutid Tjej, 30 år

som mig jaa !

SIDN Tjej, 31 år

Som mig jajamensan!

Nutid Tjej, 30 år

SOM MIG JAA :D

SIDN Tjej, 31 år

JA SOM MIG! :D

Nutid Tjej, 30 år

SOM MIG DEN PERSONEN SOM SKRIVER DETTA! :O ;D

SIDN Tjej, 31 år

ja som MIG! ja som mig bra ^^ <3

Nutid Tjej, 30 år

som MIG alicia :O inte som dig! ^^

SIDN Tjej, 31 år

ja som mig! ja, det är bra! ^^ fortsätt så ^^

Nutid Tjej, 30 år

nope faktiskt som mig :O

SIDN Tjej, 31 år

som mig ja det va det! :D

Nutid Tjej, 30 år

den var lika awesome som mig 8D

SIDN Tjej, 31 år

pahahaha. den va nästan bra ^^

Nutid Tjej, 30 år

nyaah: NEEHEE är duju inte :O alla vet ju att jag är så mycket mer awesome än dig! :O:P

SIDN Tjej, 31 år

CupcakeViolence : det har ni inte alls bestämt eftersom jag är mer awesome än ni båda tillsammans ;) <3

Nutid Tjej, 30 år

zEEK: haha nee vi ska inte bråka 8D
vi båda är awesome har vi bestämt 8D

Edgy 29 år

CupcakeViolence: Du är mest awesome. var glad k? XD Börja inte bråka igen TT^TT

Nutid Tjej, 30 år

zEEK: MOAHAHHAHHAHA

Edgy 29 år

CupcakeViolence: INTE DEN DISKUTIONEN IGEN! XD

Nutid Tjej, 30 år

AW3SOM3N3SS: AWESOME PPL FTW! :D

Nutid Tjej, 30 år

AW3SOM3N3SS: YEAH <3

xXpandaruXx Tjej, 30 år

Jag o min syrra går på stan o hon bah
- de går nt att suga ut allt..
- *garvar* xd (Jag)

ahahhahahahahahaha

Nutid Tjej, 30 år

AlbaX: MAHAHHA jaaha xD

Edgy 29 år

AlbaX: Jag vet ;3

AlbaGuttan Tjej, 29 år

CupcakeViolence: ne men efter en stunnd tog tjejen och slängde ifrån sej madrassen och kilen fick bära allt men aja... vem veet

Nutid Tjej, 30 år

AlbaX: ahhaha joo, men är du säker på att dom inte pratade om just det då? :O xD

AlbaGuttan Tjej, 29 år

CupcakeViolence: misstolka inte du de?? C_c

AlbaGuttan Tjej, 29 år

zEEK: ja gissa

Edgy 29 år

AlbaX: Hur kan man misstolka det? ;o

Nutid Tjej, 30 år

AlbaX: MAHHAHHAHHAHA

AlbaGuttan Tjej, 29 år

detta hörde ja när ja vänta på bussen:

Kille: du inte handskas med den??

Tjej: ....

Kille: håll den i handen då elr är den för stor??

E de nån mer än ja som misstolkar detta...?? de visa sej när ja kolla efter att de va en madras hon inte kunde bära... men ja fick panik å tänkte va fan gör folk på stan egentligen O_o

HollywoodUnde_ad Tjej, 27 år

Jag: Fan vad den är missbildad!
mamma: Du valde visst fel!
Jag: ja men den får väl duga....
mamma: Ja, ät upp den nu! Vi måste hem. Jag har en komips som väntar på mig
Jag: vem är det?
mamma: Jo det är en kille som jag råkade mig på i caffeet.
jag: jaaahaaa...


Först hade jag handlat en glass och sen började mamma prata om att hon träffat en ny kille
IGEN

litendjevel Tjej, 29 år

PIKACHUHARDCORE: :D:D

Edgy 29 år

Nu ska ni höra äkta misstolkning:
Jag o min kompis skulle koppla in hans xbox då skulle han sätta in kontakten då sa han
Han: Det går fan inte!
Jag: Men tryck in den!
Han: DET ÄR FÖR TRÅNGT JU!
Jag: MEN DET GÅR! TRYCK SOM FAN!
Han: Fan, nu sitter den fast. . .
Jag: Hur kan den sitta fast? Till slut lyckades vi trycka in den (a)... Kontakten asså ;o

HollywoodUnde_ad Tjej, 27 år

bevel: jeheep :P

litendjevel Tjej, 29 år

grodslem: hahahah :P

xXpandaruXx Tjej, 30 år

grodslem: ahahahhaha xd

litendjevel Tjej, 29 år

PIKACHUHARDCORE: :D

PIKACHUHARDCORE Tjej, 29 år

lalalaa: hahahaha XD

litendjevel Tjej, 29 år

PIKACHUHARDCORE: HAHAHAH. ofta x)

PIKACHUHARDCORE Tjej, 29 år

hahahha jag kolla på typ bolibompa idag o_O ja iaf! så var det typ ett program och då var den ena inne på toan och den andra som också var kissnödig stog utanför oh så plötsligt så skriker han: AAAAAAHHHHHHH JAG SPRICKER SNART! tihihihihihihihihiihih ^^ min humor aso XD

litendjevel Tjej, 29 år

purpleheart: lalalaa