Tillbaka till Vi som misstolkar det mesta ;)s sida
Diskutera Vi som misstolkar det mesta ;) - Sida 159
euforisk: menar du det xD
xXpandaruXx: hihi ^^
Max2500w: haha fattar varför
shadowofafallen: hahahaha xd
shadowofafallen: jag skarattar fortfarande lite när jag tänker på det XD
Max2500w: hahah fail xD
en kompis: fan vad jag har börjat säga lilla om allting.
det är fan min flickvän som har smittat mig med det ordet, hon säger alltid det när hon är med mig.
jag: du vet inte hur jag tolkade det där va?
jag spelade fotboll med några kompisar och då sa en fan va hård bollen är då sa jag skyll inte på mig det är jesper som har pumpat den. han pumpar alltid sina bollar så hårt xD
Jag: fyfan vad lång morot du hade där!!!
Kompis: ja, min mamma köpte den från en gubbe på landet, han hade ordlat det själv.
Jag: Hur gör man för att få så longa?
Kompis: man täcker över den med jord och låter den växa... men det är bara en slump att den blev sååå long
kompis mamma: AjaBaja, inte äta upp min morot
jag: nänä...
som mig jaa !
Som mig jajamensan!
SOM MIG JAA :D
JA SOM MIG! :D
SOM MIG DEN PERSONEN SOM SKRIVER DETTA! :O ;D
ja som MIG! ja som mig bra ^^ <3
som MIG alicia :O inte som dig! ^^
ja som mig! ja, det är bra! ^^ fortsätt så ^^
nope faktiskt som mig :O
som mig ja det va det! :D
den var lika awesome som mig 8D
pahahaha. den va nästan bra ^^
nyaah: NEEHEE är duju inte :O alla vet ju att jag är så mycket mer awesome än dig! :O:P
CupcakeViolence : det har ni inte alls bestämt eftersom jag är mer awesome än ni båda tillsammans ;) <3
zEEK: haha nee vi ska inte bråka 8D
vi båda är awesome har vi bestämt 8D
CupcakeViolence: Du är mest awesome. var glad k? XD Börja inte bråka igen TT^TT
zEEK: MOAHAHHAHHAHA
CupcakeViolence: INTE DEN DISKUTIONEN IGEN! XD
AW3SOM3N3SS: AWESOME PPL FTW! :D
AW3SOM3N3SS: YEAH <3
Jag o min syrra går på stan o hon bah
- de går nt att suga ut allt..
- *garvar* xd (Jag)
ahahhahahahahahaha
AlbaX: MAHAHHA jaaha xD
AlbaX: Jag vet ;3
CupcakeViolence: ne men efter en stunnd tog tjejen och slängde ifrån sej madrassen och kilen fick bära allt men aja... vem veet
AlbaX: ahhaha joo, men är du säker på att dom inte pratade om just det då? :O xD
CupcakeViolence: misstolka inte du de?? C_c
zEEK: ja gissa
AlbaX: Hur kan man misstolka det? ;o
AlbaX: MAHHAHHAHHAHA
detta hörde ja när ja vänta på bussen:
Kille: du inte handskas med den??
Tjej: ....
Kille: håll den i handen då elr är den för stor??
E de nån mer än ja som misstolkar detta...?? de visa sej när ja kolla efter att de va en madras hon inte kunde bära... men ja fick panik å tänkte va fan gör folk på stan egentligen O_o
Jag: Fan vad den är missbildad!
mamma: Du valde visst fel!
Jag: ja men den får väl duga....
mamma: Ja, ät upp den nu! Vi måste hem. Jag har en komips som väntar på mig
Jag: vem är det?
mamma: Jo det är en kille som jag råkade mig på i caffeet.
jag: jaaahaaa...
Först hade jag handlat en glass och sen började mamma prata om att hon träffat en ny kille
IGEN
PIKACHUHARDCORE: :D:D
Nu ska ni höra äkta misstolkning:
Jag o min kompis skulle koppla in hans xbox då skulle han sätta in kontakten då sa han
Han: Det går fan inte!
Jag: Men tryck in den!
Han: DET ÄR FÖR TRÅNGT JU!
Jag: MEN DET GÅR! TRYCK SOM FAN!
Han: Fan, nu sitter den fast. . .
Jag: Hur kan den sitta fast? Till slut lyckades vi trycka in den (a)... Kontakten asså ;o
bevel: jeheep :P
grodslem: hahahah :P
grodslem: ahahahhaha xd
PIKACHUHARDCORE: :D
lalalaa: hahahaha XD
PIKACHUHARDCORE: HAHAHAH. ofta x)
hahahha jag kolla på typ bolibompa idag o_O ja iaf! så var det typ ett program och då var den ena inne på toan och den andra som också var kissnödig stog utanför oh så plötsligt så skriker han: AAAAAAHHHHHHH JAG SPRICKER SNART! tihihihihihihihihiihih ^^ min humor aso XD
purpleheart: lalalaa